Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukausi häiden jälkeen sain vaimon kiinni syrjähypystä...

M.82
12.02.2018 |

Elämämme onnellisinta aikaa (tai niin ainakin luulin...) - ostimme juuri talon, sanon joka päivä rakastavani häntä... Olen 35v ammattinimikkeeltä rakennusmestari, vaimoni on 29 vuotias oikeustieteen maisteri joka on gradun kirjoittamisensa loppuvaiheilla. Seksi on ollut toiselta planeetalta, vietämme vapaa-aikaa paljon yhdessä, yhteisiä ystäviäkin on. Lapsen hoitamiseen olemme käyttäneet avuksi lastenhoitajia ja vastuu on jakaantuu arjessa tasaisesti.

Sain Facebookissa viestin kaveriltani, joka oli sattumalta osunut samalle risteilylle. Vaimoni oli mennyt Ranskalaisen vaihto-oppilas miehenalun kanssa kahdestaan miehen hyttiin (oli koulinut persettä, eli kovin "ystävähenkistä" kehonkieltä), ja olivat tulleet yhdessä sieltä ulos tuntien kuluttua. Vaimo kiistää seksin, mutta silminnäkijähavainnot ja oma paha tuntuma kertoo muuta.

Mitä helvettiä tässä vaiheessa voi tehdä... Täysin avuton olo asian takia. En tiedä onko minusta eroon tässä elämänvaiheessa. Luottamus on ainakin koetuksella...

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistä tunnistaa henkilöt jos tiedot pitävät paikkansa.

Vierailija
62/68 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jostain syystä aina päätynyt jonkun herkkumilfin kanssa hyttiin nusailemaan, se harvasen kerta kun olen risteilylle näillä lakeuksilla päätynyt. Ei pidä ottaa liian vakavasti. On se kumma jos laivareissun kestää ilman viinaa ja rivoa irtoseksiä. : )

Vierailija
64/68 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko kirjoitti:

Itse jostain syystä aina päätynyt jonkun herkkumilfin kanssa hyttiin nusailemaan, se harvasen kerta kun olen risteilylle näillä lakeuksilla päätynyt. Ei pidä ottaa liian vakavasti. On se kumma jos laivareissun kestää ilman viinaa ja rivoa irtoseksiä. : )

Ei kuulu hyviin tapoihin ainakaan nussia varattuja naisia. Toki vahinkoja sattuu ja rapatessa roiskuu, mut helvata sentään... Pitäkää ne pillunne ja kullinne jollain tavalla aisoissa.

Vierailija
65/68 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsisin vakavasti eroa, jos vielä todistajia tapahtuneesta. Erheet voi aina selvittää, mutta valehtelu ja epärehellisyys on mahdoton yhtälö.

Vierailija
66/68 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu ja isojen tuumailujen paikka.

Vierailija
67/68 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka "hyvä ystävä" kertoi sinulle kaiken tämän vaimostasi?

Mitkä ovat tämän henkilön motiivit.

Monet ihmiset tuntisivat nautintoa saadessaan tuhottua onnellisen liiton

Vierailija
68/68 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mitä käytöstä... Kuulostaa suoraan joltain teinien risteilykäyttäytymiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän