Kuukausi häiden jälkeen sain vaimon kiinni syrjähypystä...
Elämämme onnellisinta aikaa (tai niin ainakin luulin...) - ostimme juuri talon, sanon joka päivä rakastavani häntä... Olen 35v ammattinimikkeeltä rakennusmestari, vaimoni on 29 vuotias oikeustieteen maisteri joka on gradun kirjoittamisensa loppuvaiheilla. Seksi on ollut toiselta planeetalta, vietämme vapaa-aikaa paljon yhdessä, yhteisiä ystäviäkin on. Lapsen hoitamiseen olemme käyttäneet avuksi lastenhoitajia ja vastuu on jakaantuu arjessa tasaisesti.
Sain Facebookissa viestin kaveriltani, joka oli sattumalta osunut samalle risteilylle. Vaimoni oli mennyt Ranskalaisen vaihto-oppilas miehenalun kanssa kahdestaan miehen hyttiin (oli koulinut persettä, eli kovin "ystävähenkistä" kehonkieltä), ja olivat tulleet yhdessä sieltä ulos tuntien kuluttua. Vaimo kiistää seksin, mutta silminnäkijähavainnot ja oma paha tuntuma kertoo muuta.
Mitä helvettiä tässä vaiheessa voi tehdä... Täysin avuton olo asian takia. En tiedä onko minusta eroon tässä elämänvaiheessa. Luottamus on ainakin koetuksella...
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekevät juuri tuota uuden talon valmistuttua taikka uuteen omakotitaloon muutettua. Muita kysymyksiä naisista?
No jos sinä haluat tälle linjalle lähteä, niin miehet tekevät juuri tuota saatuaan vaimon raskaaksi ja ollaan lähellä jo laskettua aikaa, ja vielä useammin kun raskaaksi tulleella on jo helmoissa se pieni esikoinen. Muita kysymyksiä miehistä?
Soita sille vaimolles 24 tuntia putkeen kappaletta "Shake That Money Maker".
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä kävisi toisin päin niin sitä sikaa jätettäisi urakalla ja valtaisat myötätuntoviestit. Nyt kun kyseessä on mies niin eipä enää kiinnosta. Ja syyölinen on mies, ei ikinä nainen.
T. viesti 3
Kukaan ei usko ap:n juttua. Siksi tylyt vastaukset. Ap:n juttu vaikuttaa naisen kirjoittamalta. Naisen, joka yrittää kirjoittaa kuin mies (korostaa koulutusta ja tekee virheen maisterin tittelissä, lapsi mainitaan sivulauseessa). Mutta missä on petetyn raivo? Kukaan mies ei käyttäydy tuossa tilanteessa noin, totea että "luottamus koetuksella".
Ehdota avointa suhdetta ja jää suhteeseen rahan takia. Kavalla pikku hiljaa rahaa salaiselle tilille, että eron tullessa olet mukavissa asemissa.
Voi olla että vaimosi kokee menettäneen jotakin itsessään. Ehkä äitiys tai jokin muu muutos elämässä on saanut hänet tuntemaan ettei elämänsä ole enää omaansa. Tai sitten on vaan taipumusta pettämiselle heti kun vaan silmä välttää.
Eihän tällä kyseisellä kaverilla, joka kertoi risteilytapahtumista ole mitään syytä haluta teidän eroavan? Uskoisin ehkä kumminkin aloituksen perusteella sitä varsinkin jos omat vaistot tukee sitä myös. Vaikee tilanne kun nainen ei myönnä mitään. Milläs sitten selvitätte asian.
Musta sulla on nyt 2 vaihtoehtoa: joko uskot kaveria ja eroot tai vaimoa ja unohdat asian. Suosittelisin ensimmäistä. Haluatko oikeasti elää sen ihmisen kanssa vaikka ette asiaa saisi selvitettyä kunnolla? Ero ei ole maailmanloppu.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että vaimosi kokee menettäneen jotakin itsessään. Ehkä äitiys tai jokin muu muutos elämässä on saanut hänet tuntemaan ettei elämänsä ole enää omaansa. Tai sitten on vaan taipumusta pettämiselle heti kun vaan silmä välttää.
Eihän tällä kyseisellä kaverilla, joka kertoi risteilytapahtumista ole mitään syytä haluta teidän eroavan? Uskoisin ehkä kumminkin aloituksen perusteella sitä varsinkin jos omat vaistot tukee sitä myös. Vaikee tilanne kun nainen ei myönnä mitään. Milläs sitten selvitätte asian.
Musta sulla on nyt 2 vaihtoehtoa: joko uskot kaveria ja eroot tai vaimoa ja unohdat asian. Suosittelisin ensimmäistä. Haluatko oikeasti elää sen ihmisen kanssa vaikka ette asiaa saisi selvitettyä kunnolla? Ero ei ole maailmanloppu.
Lapsi ja yhteiset sijoitukset vaikeuttavat eroamista. Sydämeen sattuu, mikäli he ovat harrastaneet seksiä tunteja hytissä. Tätä kaksi luotettavinta silminnäkijähavaintoa ovat implikoineet. Mutta ei ole varmaa tapaa todistaa ja vaimo sanoo vain olleensa "hiukan humalassa" ja ystäviensä seurassa.
"Tätä kaksi luotettavinta silminnäkijähavaintoa ovat implikoineet."
Juttu muuttuu aina vain uskottavammaksi...
onko sama tuleva maisteri, jonka videoita on alkanut ilmestymään xhamsteriin? otsikolla white av mamma loves bbc ? kaverit puhuu taustalla jostain ruuasta ja samaan aikaan musta, ilmeisesti ranskanafrikkalainen työmies hoitaa kaikki hommat. Maisteri, tuleva sellainen lähinnä ähisee ja kirkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata puhua täällä tuollaisesta. Tällä palstalla sinut teilataan ihan vaan siksi kun olet mies eikä sillä väliä miten pahasti vaimo olisi tehnyt. Sinä olet syyllinen ihan vaan koska et ole nainen. Ja sinun vikasi jos vaimo pettää. Kaikki on sinun syytäsi. Näin toimii av.
T. N25
Joo, toivottavasti rouva jättää miehen, senkin sika. Törkeää!!
Vitsi, vitsi.
Toivottavasti saatte asiat selviämään. Huonot merkit on kyllä ilmassa, mutta aina on toivoa jos on halua yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekevät juuri tuota uuden talon valmistuttua taikka uuteen omakotitaloon muutettua. Muita kysymyksiä naisista?
Toinen provosi aiheesta ei herättänyt kiinnostusta joten uusi yritys kuohuttavammilla yksityiskohdilla. Hanki elämä.
Nyt en ihan ymmärrä, siis oliko joku fb-kaverisi seurannut heitä jotta oli nähnyt heidän menevän sisälle hyttiin? Ja sitten odotellut käytävällä sen pari tuntia jotta oli nähnyt myös poistumisen? Eikö vaimosi tunne häntä?
Oma kokemus vaimon syrjähypyn kanssa oli se, että himo seksiin ainakin itselläni vain koveni. Oma tapaukseni meni niin, että olin kyllä vaimon kanssa samalla risteilyllä, mutta humalatila lähti sen verta lapasesta että minut talutettiin jossain vaiheessa laivaputkaan. Siellä kännitilaani pois nukkuessani ja viruessa vaimoni oli mennyt nuoren minua auttaneen miehen kanssa panemaan kundin hyttiin. Alkujärkytys krapulassa oli tietysti kova, mutta laittoi seksifantasiat jylläämään ainakin itsellä. Nyt olen alkanut tykkäämään ns. "cuck" -fetissistä, missä saan nautintoa siitä että toinen, ns. "kyvykkäämpi" ori nussii vaimoani minun katsoessani vierestä. Annoin itse ainakin anteeksi vaimolleni syrjähypyn. Paljon helpompi elää niin, kuin olla katkera.
Siis miten voi olla maisteri, jos gradu on vasta työn alla?
Kaikki suomalaiset akat tuota tekee.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten voi olla maisteri, jos gradu on vasta työn alla?
Graduhan taisi olla loppusuoralla, eli vaikka nyt ihan puhtailla papereilla pääsisi ilmaisun paikkansa pitävyydestä, niin vähän pilkunviilaamiseksi menee. "Tuleva oikeustieteen maisteri". Näin harmaat hiukset olisi saatu vältettyä. Itsestäänselvyyksiin tarttuminen ei osoita kenenkään omaavan älykkyyttä.
AP - toteuta oma syrjähyppy. Sillä saadaan tilit tasan. Risteilyt voivat olla pahoja paikkoja, määrätyksi ajaksi suljettu sosiaalinen tila jossa viina virtaa ja seksinhimo suorastaan haisee ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus vaimon syrjähypyn kanssa oli se, että himo seksiin ainakin itselläni vain koveni. Oma tapaukseni meni niin, että olin kyllä vaimon kanssa samalla risteilyllä, mutta humalatila lähti sen verta lapasesta että minut talutettiin jossain vaiheessa laivaputkaan. Siellä kännitilaani pois nukkuessani ja viruessa vaimoni oli mennyt nuoren minua auttaneen miehen kanssa panemaan kundin hyttiin. Alkujärkytys krapulassa oli tietysti kova, mutta laittoi seksifantasiat jylläämään ainakin itsellä. Nyt olen alkanut tykkäämään ns. "cuck" -fetissistä, missä saan nautintoa siitä että toinen, ns. "kyvykkäämpi" ori nussii vaimoani minun katsoessani vierestä. Annoin itse ainakin anteeksi vaimolleni syrjähypyn. Paljon helpompi elää niin, kuin olla katkera.
Miksi elää. Otin henkivakuutuksen jossa lapset edun saajana. Jos vaimo pettää voin hyvillä mielin sovitella hamppukravattia.
Ei elämällä ole mulle tuollaisen jälken mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi elää. Otin henkivakuutuksen jossa lapset edun saajana. Jos vaimo pettää voin hyvillä mielin sovitella hamppukravattia.
Ei sitä henkivakuutusta makseta itsemurhan tehneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä kävisi toisin päin niin sitä sikaa jätettäisi urakalla ja valtaisat myötätuntoviestit. Nyt kun kyseessä on mies niin eipä enää kiinnosta. Ja syyölinen on mies, ei ikinä nainen.
T. viesti 3
Kukaan ei usko ap:n juttua. Siksi tylyt vastaukset. Ap:n juttu vaikuttaa naisen kirjoittamalta. Naisen, joka yrittää kirjoittaa kuin mies (korostaa koulutusta ja tekee virheen maisterin tittelissä, lapsi mainitaan sivulauseessa). Mutta missä on petetyn raivo? Kukaan mies ei käyttäydy tuossa tilanteessa noin, totea että "luottamus koetuksella".
Sitten jos sitä raivoa on, niin syyllistetään siitä miestä ja väitetään muutenkin agressiiviseksi ja väkivaltaiseksi. Kyllä te nää asiat saatte käännettyä miehen viaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä henkivakuutusta makseta itsemurhan tehneelle.[/quot
Kyllä maksetaan, jos vakuutuksen ottamisesta on yli vuosi.
En muuten ota kantaa, mutta kyllä ranskalaiset muusin voittaa.