Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaatko somessa niille, jotka käskevät perustelemaan kantasi?

Vierailija
12.02.2018 |

Minä en enää vaivaudu, tuntuu että näille vaatijoille ei koskaan mikään perustelu edes riittäisi, se on aina väärin heidän mielestään. Tietysti ovat jostain pahottaneet mielensä, se nyt on selvä.
Itse olen todennut paremmaksi etten lähde siihen leikkiin mukaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nätisti pyydetään.

Tosin yleensä kyllä olen antanut perusteluni jo kantani esittämisen yhteydessä.

Vierailija
2/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nätisti pyydetään.

Niin minäkin yleensä annan, sehän siinä hauskaa onkin, että kuitenkin vaaditaan "perusteluja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en yleensä jaksa vänkäämistä. Pyrin perustelemaan jo ekassa kommentissa (jos jotain perusteltavaa on) ja tarkennan kyllä välillä kysyttäessä. Jos toinen on kuitenkin vaikkapa jonkun aatteen sokaisema, ei sille mikään järkevä perustelu kelpaa. Ajanhukkaa sellainen keskustelu. Joskus taas lyön vettä myllyyn ihan vaan huvin vuoksi. :P

Vierailija
4/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nätisti pyydetään.

Niin minäkin yleensä annan, sehän siinä hauskaa onkin, että kuitenkin vaaditaan "perusteluja".

Perusteluksi ei riitä että serkun kummin kaima on samaa mieltä, tai että norjalainen valmentajakin  on sitä mieltä että mitali meni väärin suomalaiselle.

Kaikki ei tajua mitä perusteleminen edes on. Mielikuvituksen laukkaaminen ei ole mikään peruste.

Vierailija
5/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nätisti pyydetään.

Perusteluksi ei riitä että serkun kummin kaima on samaa mieltä, tai että norjalainen valmentajakin  on sitä mieltä että mitali meni väärin suomalaiselle.

Kaikki ei tajua mitä perusteleminen edes on. Mielikuvituksen laukkaaminen ei ole mikään peruste.

Kyllä yleensä aina valmiiksi väännän rautalangasta mielipiteeni, juuri ettei kenenkään tarvitsis vaatia enempää lisäselvityksiä,  niin että tyhmempikin ymmärtäisi. Silti, usein sieltä se perustelujen vaatija jostain esiin tupsahtaa.  Miksi ei vaan esitä omaa mielipidettään, vaan pitää jankuttaa epätoivosena sitä "perustele kantasi"liibalaabaa, siitä tulee vain vaikutelma että tyypillä meni jauhot suuhun, mutta yrittää vielä sätkiä kuiville.

Siksi siihen on enää turha vastatakaan, ei se siitä parane.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi