Mitä ruokaa teillä on tänään?
Jestas mä inhoan tätä jokapäiväistä ruuan miettimistä.
Mitä teillä syödään, josko saisin lainattua siitä meillekin idean?
Kommentit (56)
Lasagnea ja kasviksia illalla, samalla kokkailen seuraavien päivien lounaiksi punajuuri-aura sosekeittoa.
Kahta erilaista pitsaa, joista toiseen tulee jauhelihaa, pepperonia ja kinkkua, toiseen kirsikkatomaattia ja mozzarellaa. Kumpaankin lisäksi homejuustoa ja juustoraastetta.
Jauheliha-perunaviipale laatikkoa. Huomenna makkarakeittoa.
Minulla on töissä eilistä lihamurekwtta ja fetasalaattia ja puolukkasurvosta. Muut syö kotona kinkkukiusausta ja porkkanaraastetta. Illalla teen kotona huomiseksi makkarakastiketta.
Parsakaali-, peruna- ja fetakiusausta. Sekaan meni myös briejuuston jämät.
Hernekeittoa extra savusuikaleilla ja laskiaispullaa perään.
Jauhelihasoijarouhepullia, kasvisperunasosetta, keitettyä parsakaalia ja salaattia...
Miten teet jauheliha peruna viipale laatikon? Mitä mausteita, kerma? Vai munamaito? vai? Kauan uunissa?
Eiliseltä jääneitä broilerijauhelihapihvejä, päälle paistettua halloumia. Lisäksi perunoita, tomaattia ja kurkkua. Aika simppeliä ruokaa tänään :)
Marokkolaista sitruunakanaa ja couscousia jossa tomaattia ja kurkkua sekä yrttejä. Törkeän hyvää!
User1303 kirjoitti:
Pullo vettä koska olen dieetillä.
Tulee varmaan tosi pysyvä lopputulos tuolla metodilla. Ei mitään järkeä.
Todella isoa porkkanaa porkanamehukeitossa.
Meillä jäi eiliseltä tortilloja yli, niitä siis tänäänkin. Jauheliha-papusellaisia (300 g jauhelihaa ja 300 g papuja, 1 paprika ja mausteita, lisukkeeksi tomaattikuutioita, jalapenoja, jäävuorisalaattia, juustoraastetta ja sour creamia).
Lounaaksi oli palsternakkakeittoa ja punajuuripiirakkaa. Päivälliseksi on riisiä ja kookosmaitoon tehtyä lohi-kasviskastiketta.
Jauhelihakeittoa.