Miksi jotkut miehet kiinnostuvat vain, jos heihin ottaa etäisyyttä?
Eräs mies piiritti mua tosi kauan. En lämmennyt. Sitten kun aloin vastailla viesteihin ja keskustella aktiivisesti, hän itse alkoi ottaa etäisyyttä. Päätin sitten vähentää yhteydenpitoa ja nyt hän taas viestittelee jatkuvasti. Eikä tämä ole ensimmäinen vastaava tapaus.
Kommentit (9)
Miehillä tahtoo olla usein metsästysvietti. En kyllä tätä itse ymmärrä mutta ehkä se on sit enemmän miesten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan naisetkin toimivat.
No en minä ainakaan. -ap
Ihminen ei välttämättä kiinnostu mistään, mikä on helposti saatavilla. Mutta kun se asia yritetään viedä pois, alkaa se kummasti kiinnostaa - eikä sellainen kiinnostus ole aitoa. Kun työpaikan vessa on remontissa ja suljettu, on koko ajan hirveä vessahätä, mutta kun vessa on koko ajan saapusalla, ei tule käytyä koko päivänä.
Pelimies. Kiinnostat häntä jonkin verran, muttet riittävästi mihinkään vakavaan. Pitää sinua sopivan narun päässä ja kiskaisee takaisin, jos meinaat karata liian kauas. Miehellä todennäköisesti useita samassa tilanteessa olevia.
Älkää olko naiset yksinkertaisia. Jos mies oikeasti haluaa teidät, asia menee jatkuvasti eteenpäin hitaasti tai nopeasti, mutta ei ees-taas.
Lopettakaa tuollaiset pelien pelaamiset sun muut etäisyyden ottamiset. Miksi tehdä maailman yksinkertaisimmasta asiasta tarkoituksellisesti vaikeata ja hankalaa?
Kohtaa ihminen vertaisenasi ja pelaa avoimin kortein. Kerro mitä tunnet häntä kohtaan ja ole avoin. Jos et saa vastakaikua niin ei sitä olisi tullut muillakaan keinoilla. Joskus sitä kipinää ei vain ole.
Miehet tykkää jahtaamisesta. Ei saa olla liian helposti saatavilla.