Miehiä paikalla? Mitä tahtoisit saada vuosilahjaksi?
Meillä on aivan pian vuosipäivä miehen kanssa ja yritän keksiä, mitä tekisin lahjaksi. En halua ostaa mitään, koska mies ei oikein välitä mistään ostetuista, on aina pitänyt itse tehdyistä ja minustakin on mukavampi antaa niitä.
Olen miettinyt pääni puhki, mutten keksi oikein mitään. Meillä tulee 5 vuotta yhdessä. Olen aika usein antanut lahjakortteja, tai jättänyt pieniä kehuja lapuilla asunnon paikkoihin, joihin tiedän hänen katsovan. Olen myös neulonut joinakin vuosina, mutta nyt on niin paljon villasukkia, etten tänä vuonna neulo.
Syömään mies ei halua, kun haluaa itse tehdä pihvit kotona. Olen itse tähän asti saanut mieleen, että etsin Netflixistä jonkin elokuvan ja katsotaan se, mutta onhan tuo aika tylsää.
Mitä miehet haluaisivat itse saada lahjaksi?
Jos vielä ehtii ennen kuin poistut niin olen kyllä samaa mieltä niiden kanssa jotka sanovat ettei mies halua mitään. En halua itsekään mitään lahjoja enkä tälläisiä lappupurkkeja.
Perspanoakaan en halua koska satun tietämään että vaimo ei siitä pidä enkä kyllä itsenään ole b-rapun miehiä.
Se mitä haluan on aikaa vaimon kanssa. Ei tarvi olla edes mitään nk. laatuaikaa vaan melkein mikä tahansa yhteinen juttu käy. Golfkierros ehkä jossain normia paremmalla kentällä, joku vähän tavallisuudesta poikkeava ravintola, teatteri, jne.