Millaisia liikuntavaatteita käytät, jos olet vähemmän timmi
Menetkö trikoissa ja topissa ryhmäliikuntatunnille, lenkille tai pelaamaan?
Kommentit (18)
Menen, koska ne tekee timmimmän näköisen. En sinne missään teltassakaan menisi.
trikois (capreist pitkiin kaikki menee) ja toppi jos on ne hyvät urheilurintsikat, muuten aina t-paita ryhmäliikuntatunneilla (molemmat dri-fit mut vähä löysemmät koska se on muutenki mukavamman olosta)
lenkille muuten sama mut takki aina mukaan koska matkasta riippuen en haluis näyttää kainalohikee kaikille kun tulee vaa mielee et "mitä jos ne luulee et oon ollu lenkil vaa 10minaa tai jotain" :'D
pelaan vaan videopelejä ja niitä usein vaan pyjamassa/alusvaatteissa :D
täss on pakko muistaa et ei kaikkii kauheesti kiinnosta ne muut ihmiset treenaamassa, niiden joita kiinnostaa toisten ulkonäkö mielipiteet voiki vaa jättää ihan omaan arvoonsa (olemattomaan)
Treenitrikoot ja t-paita joka ei ole tyköistyvä, mutta ei myöskään liian väljä. Yleensä päällä aina mustat trikoot ja musta tai harmaa paita.
Verkkareissa ja t-paidassa (ja hupparissa yms jos ei t-paita riitä) käyn lenkillä. Talvella toppavaatteissa kävelylenkeillä...
Olen kyllä hoikka, mutta en ollenkaan timmi.
Mä tykkään tunikamaisista tennismekko-tyylisistä yläosista. Ja treenitrikoot alle. Olen normaalipainon ylärajalta +2 kg ja reilusti päärynäkroppainen, mutta näillä urheilullisilla tunikoilla saa ongelma-alueen peittoon. Eikä tarvi niin häiriintyä että kukaan salilla/lenkillä kyttäis mun persusta...
Dry-fit t-paita, ei ihan tyköistuva/piukka ja housuina aika vanhanmalliset tasalahkeiset urheiluhousut tai caprit. Voisin ehkä trikoitakin käyttää.
Numeroa tai paria liian pienet vaakaraidoilla koska ne saavat näyttämään pienemmältä.
Laitan trikoot ja sitten sellaisen hieman väljemmän paidan, joka peittää hieman peppua. En voisi laittaa sekä tyköistuvaa yläosaa että alaosaa, vaikka ne niillä nuorilla ja laihoilla näyttää hyvältä.
Mitään aluskalsarin näköisiä pöksyjä en laittaisi mistään hinnasta jalkaani vaikka olisin kuinka timmi. Tämä osoittautuikin ongelmaksi kun viime viikolla aloitin sisäliikuntaharrastuksen ja muunlaisia housuja ei tunnu olevan myynnissä.
Sportamoresta löysin Under armourin play up-pussihousut. Kevyet ja hengittävät. Yläosana käytän tavallisia urheiluteepaitoja.
N25
Verkkareissa ja t-paidassa. Onneksi komerossa oli vielä tallella vähän käytetyt siistit verkkarit koska niitä ei meinaa kaupoista tällä hetkellä löytyä ei sitten niin millään.
Pelkässä topissa en käy, vaan pidän hieman väljää T-paitaa. Tiukat juoksutrikoot tukee hyvin. Ylipainoa on muutama kilo.
Olen omenavartalo, muutama kilo ylipainoa ja jalat on hoikat. Pidän salilla mustia trikoota ja jotain vähän väljää t-paita. En pidä toppeja. En käy juoksulenkeillä mutta kävelen paljon. Silloin on päällä milloin mitäkin, löysähköt farkut tai trikoot ja sään mukaan muuten.
Mistä / miltä merkiltä löytyisi isoja urheilutalolla? Ryhmäliikuntatunnille,.. Mielellään sellaiset jotka on avattavat, helppo pukea siis. 90 e on vaikea löytää. Antoine?
Juoksutrikoita lenkillä ja pitkää t-paitaa tai takkia riippuen vuodenajasta. Persaustani en näyttele, joten on aina jotain pitempää juoksutrikoiden kanssa. Jos on todella kylmä ilma niin kävelylenkille laitan ulkoiluhousut ja kuoritakin.
En minkäänlaisia.