Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikilla 5-vuotiailla sukset/luistimet/polkupyörä...?

Vierailija
11.02.2018 |

Mulle noi on semmosia aika perustarvikkeita mitkä jokaiselta lapselta pitäisi löytyä. Niitä kaikkia saa kuitenkii kirppariltakin suhteellisen halvalla, ja kaikki on sellasia taitoja mitä pidän perustaitoina. Jos itsellä olis rahasta tiukkaa niin kyllä mä silti noihin priorisoisin.

Nyt saa kuitenkii jatkuvasti lukea facebookista alotuksia siitä kun lapsilla on koulussa/pk:ssa hiihtoa tai luistelua "pitääkö mun nyt todella ostaa muutamaa kertaa varten? Ymmärrän jos oot oikeesti itse yksinhuoltaja ja pyörätuolissa tai muuten estynyt hiihtämään/luistelemaan, että silloin sun lapsella ei kyseisiä tarvikkeita varmaan ole. Mutta tapauksessa jossa vanhemmat ihan hyvin voisivat kyseisiä aktiviteetteja harrastaa, niin ihmettelen miksei näin toimita :/ onko näillä lapsilla edes pulkkaa/liukuria? Leijaa?

Mitkö tarvikkeet on teidän mielestä sellasia mitä pidättw itsestään selvyytenä hankkia omille lapsille?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perheet eivät liiku samalla tapaa, meillä esim. molemmat vanhemmat ollaan tosi liikunnallisia ja lapsi on liikuntapäiväkodissa, mutta me vihataan hiihtoa, eikä olla viety 4v tyttöäkään hiihtämään koskaan.

Viime talvena ostettiin luistimet ja luistelu jäi yhteen kertaan täällä etelässä, tänä vuonna ei olla ostettu uusia luistimia liian pienten tilalle.

Pulkkamäessä kyllä käydään kun sää sallii ja tyttö lenkkeilee 5km kävelylenkkejä mun ja koiran kanssa monta kertaa viikossa, harrastaa tanssia ja uintia kerran viikossa, pitäisikö näiden lisäksi vielä ton ikäisen harrastaa kaikkea mahdollista talviurheilua vain koska on kausi päällä.

Olen sitä mieltä että lapsen oman kiinnostuksen mukana mennään ja tuetaan/opetetaan lasta hänen liikunta harrastuksissa.

Vierailija
22/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nuo kaikki, jopa se leija. Lasten liikunta on toiseksi viimeinen asia mistä pihistän. (Lapset 3 ja 4 v.) Viimeisenä pihistän terveellisestä ruuasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hiihto, luistelu ja uinti on perustaitoja, jotka olisi hyvä opettaa lapsille.