Tahtoisin testailla intuitiotani, kuka tahtoo lähteä mukaan leikkiin?
Kerro itsestäsi jotain, kirjoita viestiä, mistä vain, sellaista jossa on sinun omia ajatuksiasi ja juttujasi. Ei siis mitään copypaste runoutta toiselta sivulta ;) Kerron sitten sinusta jotain ja toivon että saisin palautetta miten onnistuin :) Muutamalle..
Kommentit (40)
Et ole perheenäideille tyypilliseen tapaan pinnallinen vaan tajuat elämän syvemmänkin ulottovuuden.
Vierailija:
odotan kesää ja toisen lapseni syntymää.. :) Nautin lämmöstä ja toisista ihmisistä ympärilläni, rakastan hyvää keskustelua. Kirjat ovat sydäntäni lähellä..:)
Hei, haloo, onko sielä ketään? Oletteko te kaikki tosiaan vakavissanne? Annatte tässä ilmaista oppimateriaalia lehtien huijauspalstoilla 597 euroa tunnilta veloittaville ennustajaeukoille!
KAIKKI arvauksesi osuivat väärään:o(
t.33 ja 35
olet yksinäinen pk-seuraa epätoivoisesti kaipaava yksinhuoltajaäiti, joka epätoivonsa viimeisellä hetkellä harkitsee oman puhelinpalvelunsa aloittamista, mutta joka ei kuitenkaan vielä ole paljoakaan ehtinyt miettiä millä hinnalla veloittaisi.
osuiko ja upposiko?
Olen hyvin kiinostunut kaikesta historiaan liityvästä , eri kulttuureista , uskonnoista . Nuorempana haaveeni oli tulla lentoemännäksi , kävin kauppaopistoa mutta keskeytin sen 1, 5 v jälkeen koska halusin töihin ja matkustella .
et ole kotirouva lainkaan, sinulla on lasisilmä ja kärsit 40-kriisistä. sinulla on maantienväriset hiukset ( siis ilman nyk. värjäystäsi).
olen Hra 31v. pidän lnk. mkr. erit. pal. sos. stat: työtön
:) kappas vaan, toinen samanmoinen ;)) siis kanssani.. sinun lapsesi ovat jo isompia, olisivatko kouluiässä, ainakin ihan kohta? Olet jo työelämässä, mutta mietiskelet kyllä olisiko jokin toinen työ sinulle enemmän itseäsi. Miehesi kanssa tunteet vähän viilenneet, ei kuitenkaan mitään eron uhkaa ilmassa.. sellaista tosiaan..viilenemistä. Sinulla tummat hiukset, ruskeat? Melko lyhyet.
Vierailija:
Minä perheellinen nainen, kovaa 30 kriisiä poden, koiravauvakuumettakin. Koskaan en täällä kirjoittele nimim vaikka täällä tuleekin oltua kauan. Homeopatia ja sensemmoiset kiinnostaa...
tyttö löytyy kyllä, miehen työ ja hiusten värit lähellä.
Kiitokset ja tsemppiä kuitenkin sinulle! :)
Välillä mä mietin, että mitä järkeä on puhua mistään kun aina ihmiset ymmärtää toisensa väärin. Jokaisella on oma kokemusmaailmansa, eikä sitä mitenkään voi opettaa toiselle. Eilen tuli Parnasso ja oikein hykertelin, että huomenna on Parnassopäivä, mutta jotenkin olen taas tehnyt tänään kaikkea muuta.
Onko tuo ongelma sinun ja miehesi välinen..en nyt sanoisi että fyysisestä pettämisestä on kyse, mutta jotakin muuta vastaavaa miehesi on tehnyt ja tekee joka sinua loukkaa ja mieltäsi painaa. Rahakin siihen liittyy.. pelaaminen? Alkoholi? Olet aika vaikeassa tilanteessa nyt, sellaista harmautta on ympärilläsi.
Vierailija:
Olen syksyllä palailemassa töihin pitkän kotona olon jälkeen. Olen erinäisistä syistä luopunut harrastuksistani ja ehkä se on osasyy siihen, että elämä tuntuu aika tasapaksulta. Periatteessa kaikki on hyvin mutta jokin vaan mättää. Elämä ei ole ihan sitä mitä sen haluaisin olevan. Eräs perheen sisäinen iso ja raskas asia painaa mieltä melkein uuvuksiin asti ja koen olevani siitä vastuussa vaikkei se minun syytäni olekaan. Näetkö mulle mitään?
Yritän turvata perheemme tulevaisuutta vaikka se vaatiikin aikamoisia myönnytyksiä ja luopumista tietyistä asioista. Mutta tällä positiivisella elämänasenteella taitaa pötkiä melko pitkälle. Välillä meinaa ote hellittää ja tuntuu etten millään enää jaksa, mutta seuraava päivä onkin jo ihan erilainen...
öhöm.. anteeksi, mutta sinusta tuli mieleen se Katjuzza joka on ircissä.. en tiedä miksi, ei minulla hänestä mitään mielipidettä ole. Oletko hän? :)
Taisin mennä pahasti metsään.. ;)
Vierailija:
Välillä mä mietin, että mitä järkeä on puhua mistään kun aina ihmiset ymmärtää toisensa väärin. Jokaisella on oma kokemusmaailmansa, eikä sitä mitenkään voi opettaa toiselle. Eilen tuli Parnasso ja oikein hykertelin, että huomenna on Parnassopäivä, mutta jotenkin olen taas tehnyt tänään kaikkea muuta.
Tuo perheen sisäinen iso ja raskas asia koskee lähinnä mieheni poikaa. Mieheni ei varmastikaan petä mutta ei ole juurikaan läsnä poikansa asioiden ja yritykseensä liityvien asioiden takia. Rahasta on kyse sikäli etten tienaa tällä hetkellävaan elämme mieheni tienesteillä. Se ei kuitenkaan tietääkseni ole ongelma. Harmaalta tää elämä joskus kuitenkin tuntuu.
Teillä on jotain taloudellisisa murheita..hmm..oletteko miettineet talon rakentamista tai sitten jonkin omakotitalon remontointia? Iloinen sinä olet luonteeltasi kyllä, ja pari lastakin sinulla taitaa olla. Miehesi on sellainen hymyilevä ja rauhallinen luonne, hän jaksaa sinun joskus tulistakin luonnettasi kärsivällisesti ja rakkaudella katsella ;)) Olette aika ihana pari, täydennätte toisianne melkoisen mukavasti :)
Vierailija:
Yritän turvata perheemme tulevaisuutta vaikka se vaatiikin aikamoisia myönnytyksiä ja luopumista tietyistä asioista. Mutta tällä positiivisella elämänasenteella taitaa pötkiä melko pitkälle. Välillä meinaa ote hellittää ja tuntuu etten millään enää jaksa, mutta seuraava päivä onkin jo ihan erilainen...
Vierailija:
Teillä on jotain taloudellisisa murheita..hmm..oletteko miettineet talon rakentamista tai sitten jonkin omakotitalon remontointia? Iloinen sinä olet luonteeltasi kyllä, ja pari lastakin sinulla taitaa olla. Miehesi on sellainen hymyilevä ja rauhallinen luonne, hän jaksaa sinun joskus tulistakin luonnettasi kärsivällisesti ja rakkaudella katsella ;)) Olette aika ihana pari, täydennätte toisianne melkoisen mukavasti :)Jotain osui kohdalleen kyllä..
Oman kodin ostamista tässä suunnitellaan, lapsia ei vielä ole. Mies on hymyilevä ja rauhallinen mutta kyllä sitä tulisuutta hänestäkin tarvittaessa löytyy ;) Ja tosi onnellisia ollaan!
Vierailija:
:) kappas vaan, toinen samanmoinen ;)) siis kanssani.. sinun lapsesi ovat jo isompia, olisivatko kouluiässä, ainakin ihan kohta? Olet jo työelämässä, mutta mietiskelet kyllä olisiko jokin toinen työ sinulle enemmän itseäsi. Miehesi kanssa tunteet vähän viilenneet, ei kuitenkaan mitään eron uhkaa ilmassa.. sellaista tosiaan..viilenemistä. Sinulla tummat hiukset, ruskeat? Melko lyhyet.Vierailija:
Minä perheellinen nainen, kovaa 30 kriisiä poden, koiravauvakuumettakin. Koskaan en täällä kirjoittele nimim vaikka täällä tuleekin oltua kauan. Homeopatia ja sensemmoiset kiinnostaa...
olet 30-kriisiä kärsivä kotirouva, sinulla on silmälasit ja olet opiskellut itsesi maisteriksi.