Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahtoisin testailla intuitiotani, kuka tahtoo lähteä mukaan leikkiin?

Vierailija
17.04.2006 |

Kerro itsestäsi jotain, kirjoita viestiä, mistä vain, sellaista jossa on sinun omia ajatuksiasi ja juttujasi. Ei siis mitään copypaste runoutta toiselta sivulta ;) Kerron sitten sinusta jotain ja toivon että saisin palautetta miten onnistuin :) Muutamalle..

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä äitiyslomaa jäljellä heinäkuuhun asti. Koiria löytyy kaksi. Naimisissa olen. Asustelemme omakotitalossa metsän rauhassa.. Olen ammatiltani kokki.

Vierailija
2/40 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huolissani peak oilista, se saa minut kauhistelemaan tulevaisuutta,. minulla on tunne, että asiat pitäisi saada pian kuntoon, pitäisi siis saada rahaa. tuntuu kuitenkin älyttömältä, että elämän arvoja mitataan mammonalla, mutta toisaalta: tulevaisuudessa tarvitaan rahaa. en ole kuitenkaan mielestäni materialisti vaan realisti. minulla on monta lasta ja vaimo. kerro kerro kuvastin, mikä on intuitiosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomaa odottelen ja haaveilen lämpöisistä päivistä ja valoisista öistä =)

Voi vain istuskella illalla pihalla ja nautiskella keskustelusta ja hiljaisuudesta.

Vierailija
4/40 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko Pääsiäisen ajan lukenut Esko Valtaojan kirjaa Kotona maailmankaikkeudessa, ja se herättää minussa monenlaisia ajatuksia.. Nytkin olen töissä (kuntosalin vastaanotossa) ja mietin miten elämä oikein on syntynyt, mikä kaiken tarkoitus on, mitä kaikkea emme vielä edes tiedä näistä asioista yms. erittäin korkealentoista ;o) Oikeastaan, kun näitä asioita alkaa miettiä, tuntuu että olisi parempi olla miettimättä.. Vastauksia kun tuskin minun elinaikanani löytyy, ja jotenkin muutenkin alkaa ahdistaa..

Tässä tuli nyt ihan ajatuksenvirtaa : )

Vierailija
5/40 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet melko nuori, alle 40. Tummat hiukset, ponnarilla? Lapsia ei sinulla ainakaan suurperheellisen määrää ole, etkä välttämättä niitä niin paljon tahtoisikaan. Jotenkin minusta tuntuu, että sinä olet kouluttautunut aika paljonkin, tai sitten olet vielä opiskelemassa..? Kyllähän sinulla kunnianhimoakin löytyy, mutta osaat edetä rauhassa, hötkyilemättä. Luonteeltasi sellainen mietiskelijä, tosiaan rauhallinen, mutta lempeä ja koko maailmaa rakastava ;) Sinisilmäinen ja naiivi et kuitenkaan missään nimessä ole. Sanoisin että sinulla on parisuhde. Suhteenne on hyvä ja luja, olette toisillenne aikalailla ne oikeat. :)

Vierailija:

Olen koko Pääsiäisen ajan lukenut Esko Valtaojan kirjaa Kotona maailmankaikkeudessa, ja se herättää minussa monenlaisia ajatuksia.. Nytkin olen töissä (kuntosalin vastaanotossa) ja mietin miten elämä oikein on syntynyt, mikä kaiken tarkoitus on, mitä kaikkea emme vielä edes tiedä näistä asioista yms. erittäin korkealentoista ;o) Oikeastaan, kun näitä asioita alkaa miettiä, tuntuu että olisi parempi olla miettimättä.. Vastauksia kun tuskin minun elinaikanani löytyy, ja jotenkin muutenkin alkaa ahdistaa..

Tässä tuli nyt ihan ajatuksenvirtaa : )

Vierailija
6/40 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime ajat pelkästään järjestellyt eräitä juhlia. Vielä paljon olisi tekemättä ja aika alkaa loppua vähän niinkuin kesken. Aikani jakaantuu tällä hetkellä tasaisesti lasten, työn ja niiden juhlien järjestelemisen parissa. Toivoisin niin kovasti pääseväni koko perheen voimin jonnekkin rentoutumaan..

Vierailija
7/40 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä juhlat on sellaiset joihin tulee paljon sukua, jonkun vanhemman ihmisen syntymäpäivät? Sinulla vaaleat hiukset, olet aika hoikka, sellainen normaalivartaloinen. Lapsia sinulla kaksi tai kolme, alle kouluikäisiä vielä? Asutte omakotitalossa, ei ainakaan minkään suuren kaupungin keskustassa, koska ympärillä näkyy puistoa ja luontoa. Aviomieheis on sinua pidempi, tumma? Teillä on tasainen ja vakaa suhde, vaikka pikkukinoja välillä on. Silti luotat että suhteenne kestää.

Vierailija:

Olen viime ajat pelkästään järjestellyt eräitä juhlia. Vielä paljon olisi tekemättä ja aika alkaa loppua vähän niinkuin kesken. Aikani jakaantuu tällä hetkellä tasaisesti lasten, työn ja niiden juhlien järjestelemisen parissa. Toivoisin niin kovasti pääseväni koko perheen voimin jonnekkin rentoutumaan..

Vierailija
8/40 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27, hiukset ovat tummat mutta lyhyet. Lapsia on yksi (vajaa parivuotias), ei kiirettä saada enempää (jos yritämme, vasta vuosien päästä). Minulla on kaupallisen alan amk -tutkinto, luen parhaillaan psykologian pääsykokeisiin tämän osa-aikatyön ohella. Tätä ennen olin äitiyslomalla/kotiäitina ja mietiskelin mihin ryhdyn : ) Olen tosiaan mietiskelijä ja etenen kaikessa rauhassa.

En ole mielestäni sinisilmäinen enkä naiivi, olen käynyt läpi ikäviäkin asioita (masennus ja pitkä terapia, joista jälkimmäinen oli käännekohta elämässäni) ja elämänkokemusta on ehkä enemmän kuin ikäisilläni yleensä. Parisuhde on, rakastamme toisiamme ja sillä saralla tosiaan menee hyvin : )

Kaiken kaikkiaan melko onnistuneesti analysoitu!

2

Vierailija:

Sinä olet melko nuori, alle 40. Tummat hiukset, ponnarilla? Lapsia ei sinulla ainakaan suurperheellisen määrää ole, etkä välttämättä niitä niin paljon tahtoisikaan. Jotenkin minusta tuntuu, että sinä olet kouluttautunut aika paljonkin, tai sitten olet vielä opiskelemassa..? Kyllähän sinulla kunnianhimoakin löytyy, mutta osaat edetä rauhassa, hötkyilemättä. Luonteeltasi sellainen mietiskelijä, tosiaan rauhallinen, mutta lempeä ja koko maailmaa rakastava ;) Sinisilmäinen ja naiivi et kuitenkaan missään nimessä ole. Sanoisin että sinulla on parisuhde. Suhteenne on hyvä ja luja, olette toisillenne aikalailla ne oikeat. :)

Vierailija
9/40 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itty.

Vierailija
10/40 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on pitkä ja laiha, minä tumma ja lyhyt. Meillä on kaksi lasta, mutta avioliitosta vasta haaveillaan. Ei ole kenenkään synttärit kyseessä niissä juhlissa.

4

Vierailija
11/40 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sun vitun intoitus sanoo?

Vierailija
12/40 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt miten löytäisin elämääni sisältöä, vaikka nytkin on tekemistä yllin kyllin. Alkaa vaan tämä tasainen arjen pyörittäminen jo maistua puulta. Uran vaihtoa olen tosissaan miettinyt ja ajattelin, kun äitiysloma loppuu, hakea jonnekin opiskelemaan. Tuntuu siltä, että vaikka elämä on ihan onnellista ja tekemistä riittää, eikä energiaa ole nytkään tarpeeksi, niin kaipaisin kuitenkin jotain. Mutta ehkä se on vaan tämä levoton luonne.

Vierailija
13/40 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko toinen poikalapsi? asutte jossain kaupungin keskustassa, olisko teillä joku lemmikkikin? Sinulla ikää yli 30?

Vierailija:

itty.

Vierailija
14/40 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perheellinen nainen, kovaa 30 kriisiä poden, koiravauvakuumettakin. Koskaan en täällä kirjoittele nimim vaikka täällä tuleekin oltua kauan. Homeopatia ja sensemmoiset kiinnostaa...

Vierailija
15/40 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen taaperon äiti ja ollut kotona kohta 3 vuotta, työhön palaaminen syksyllä huolestuttaa.

Olen ollut henkisesti aika kovilla viimeisen 2 vuoden aikana, nyt odotan ja toivon parempaa aikaa, josko kevät toisi jotain uutta tullessaan?

Mieheni ja lapseni antavat minulle voimia jaksaa vaikka välillä meinaan upota masennuksiin. Haluaisin kovasti aloittaa jonkin luovan harrastuksen, mutta on vaikea keksiä minkä!

Rakastan musiikkia joka on minulle henkireikä tämän kaiken keskellä.

Jaksaisitko katsoa minun maailmaani?

Vierailija
16/40 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jokin kaupanalankoulutus taustalla? Sinulla sanoisin olevan yksi tai kaksi lasta, ei sen enempää, koska olet vielä melkoisen nuori. Miehesi käy töissä..ala on vaikea sanoa, ei mikään kovin " likainen" työ mutta eihän ihan mikään ns korkea herrakaan ole ;) Pikkuisen tytön näen, ehkä noin parivuotias..? Onko hiuksesi hieman punertavat?

Vierailija:

Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt miten löytäisin elämääni sisältöä, vaikka nytkin on tekemistä yllin kyllin. Alkaa vaan tämä tasainen arjen pyörittäminen jo maistua puulta. Uran vaihtoa olen tosissaan miettinyt ja ajattelin, kun äitiysloma loppuu, hakea jonnekin opiskelemaan. Tuntuu siltä, että vaikka elämä on ihan onnellista ja tekemistä riittää, eikä energiaa ole nytkään tarpeeksi, niin kaipaisin kuitenkin jotain. Mutta ehkä se on vaan tämä levoton luonne.

Vierailija
17/40 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syksyllä palailemassa töihin pitkän kotona olon jälkeen. Olen erinäisistä syistä luopunut harrastuksistani ja ehkä se on osasyy siihen, että elämä tuntuu aika tasapaksulta. Periatteessa kaikki on hyvin mutta jokin vaan mättää. Elämä ei ole ihan sitä mitä sen haluaisin olevan. Eräs perheen sisäinen iso ja raskas asia painaa mieltä melkein uuvuksiin asti ja koen olevani siitä vastuussa vaikkei se minun syytäni olekaan. Näetkö mulle mitään?

Vierailija
18/40 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi kanssa yksi kiinnostunut

olen yhden lapsen äiti ja olet ollut pidemmän aikaa kotona. olet piakkoin palaamassa töihin. olet kokenut joitakin asioita elämässäsi henkisesti raskaina viimeisten vuosien aikana, onneksi olet kuitenkin saanut voimaa perheestäsi. Olet ollut masentuneena ja miettinyt jonkun luovan harrastuksen aloittamista. rakastat musiikkia.

kuinka lähelle osui?

Vierailija
19/40 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minun elämältäni kuullostaa, tosin oli ihan samat jutut kun mun tekstissäni...

T.33

Vierailija
20/40 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan kesää ja toisen lapseni syntymää.. :) Nautin lämmöstä ja toisista ihmisistä ympärilläni, rakastan hyvää keskustelua. Kirjat ovat sydäntäni lähellä..

:)