Lanzarote,Puerto del Carmen kokemuksia?
Pitäis vääntäytyä tuonne Maaliskuussa ja Corona Mar hotelliin. Onko joku ollut ja voisi kertoa millainen paikka on kyseessä. Kelit on varmaankin kohdallaan jo silloin.
Kommentit (4)
Aika tuulinen ja syrjäinen paikka. Vuokrattiin auto ja kierrettiin koko saari eikä koko matkalla löytynyt kuin pikkuisia kyliä ja peltoja. Hiljaista oli.
Ajettiin yhdelle hiekkarannalle jossa näytti olevan ravintolakin. Se oli surffareiden "oma" paikka ja kaikkia ulkopuolisia mulkoiltiin ja palvelua ei tullut.
Hotellista en osaa sanoa. Samaa 3tähdtn bulkkia ne on kaikki.
En mene sinne itse uudelleen vaan etsi jonkun laadukkaamman ja taatusti lämpimän kohteen.
Oltiin kolme vuotta sitten marraskuussa, aika viileää oli. Paikkana ihan kiva, rauhallinen pikku paikka. Ystävällistä palvelua ravintoloissa, hieno eläintarha jossa uima-altaitakin. Hotellina oli Villas Alondra joka on aivan mahtava, eli meillä oli oma talo, jonka pihalla uima-allas. Menisin tuohon hotelliin uudestaan.
3krt Lanzarotella ollut, koska sain edullisesti villan vuokrattua, viimeksi 6-7v sitten kun päätin etten enää lähde sinne.
Carmen on aika tylsä ja vanha paikka, tiedä sitten onko tullut mitään uutta vuosien aikana.
Tammi-Maaliskuussa voi olla viileää tuulen vuoksi, sopii siis hyvin sellaiselle joka ei nauti helteestä niinkuin minä tykkään etelänlomilla että on lämpimämpää kun suomen kesä..
Kokemus on 20 vuoden takaa :D. Olen ollut Lanzarotella ko. paikassa helmi-maaliskuun vaihteessa. Silloin siellä sattui olemaan todella kylmä. Olin lähes koko viikon toppatakki päällä. Aurinko kyllä paistoi välillä, mutta tuuli oli todella kova ja viileä. Olen vannonut ettei enää ikinä Lazarotelle :)