Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasiluokkalaisen pojan pitää lukea äikäntunnille kirja. Kirjan ekat sanat:"11-vuotiaana rikoin säästöpossuni ja lähdin huoriin'

Vierailija
11.02.2018 |

WTF? Seksiä pursuu joka puolelta muutenkin. Näinkö nykynuoria kasvatetaan? Miksi pitää tietokoneista pitävän ja kotona viihtyvän pojan ymmärtää, että huoriin lähtemisellä on jo kiire.

Mitä mieltä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti lähetti mut hauriin jo 12v. Antoi 200 markkaa rahaa käteen ja sanoi ''mene opettelemaan miten ollaan mies!'' ja minä menin ja minä opin ihanan naisen opastuksella miten ollaan mies!

Vierailija
2/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän kirja kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vetäisi kilareita kirjan ekan lauseen perusteella. Eteenpäin lukiessahan voi käydä vaikka ilmi, että ei ois kannattanut..

Ja kasiluokkalainenhan on jo sen ikäinen, että pitäis ymmärtää, että kaikkea mitä "käsketään" ei tarvii tehdä...

Vierailija
4/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äikän ope on nero, mikä muu lause saisi kasiluokkalaisen pojan kiinnostumaan kirjasta?

Vierailija
5/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja on Eric-Emmanuel Schmitt,;Herra Ibrahim ja koraanin kukkaset

http://like.fi/kirjat/herra-ibrahim-ja-koraanin-kukkaset/

6/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ymmärtää lukemansa, ja sen jälkeen "hypätä tarinaan mukaan"

Vierailija
7/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua kaikille kasiluokkalaisille, jotka saavat kyseisen kirjan luettua. Olen yllättynyt, että Suomessa sivistetään vielä lapsia luettamalla ihan aitoja romaaneja. Kyllä kasiluokkalainen varmaan jo tietää, mitä huorissa käynti tarkoittaa, ettei se siitä pilalle mene.

Vierailija
8/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Kirjoitan itse tuollaisia tekstejä. Pidän rosoisesta kerrontatyylistä. Mitäpä jos keskittyisit ihan omaan aikuiselämääsi.

-kirjoittava kasiluokkalainen

Vierailija
9/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat jotka kuvaa persettä ja tissejään instagramiin itkee kuin poika lukee kirjaa

Vierailija
10/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue se kirja.Tuskin se on seksiä pursuava tai jos on,niin ehkä siinä on monikerroksellisuutta.Eiköhän äikänope omaa arvostelukykyä.

Luin Nancyn 10-vuotiaana.Olen ihan tervejärkinen.

Vierailija
11/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kasiluokalla kirjallisuusdiplomissa mm. Häräntappoase ja Anja Kaurasen Kultasuu. Siis kirjastontätien tekemä lukulista. Kultasuussa verrattain yksityiskohtaisesti mm. vertailtiin naispäähenkilön naispuolisten seksikumppanien värkkien värejä keskenään.

Jollakin tavalla pidin noista kirjoista, sillä ne olivat aivan eri tavalla rujoa elämää kuin silloin kovaa huutoa olleet Nälkäpelit.

Vierailija
12/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani kirjoitti kasilla lesbosuhteesta intiimejäkin yksityiskohtia kuvaillen. 

Otsikko oli annettu ja sitä en enää muista, mutta jokin: kuvaile vaikeaa ihmissuhdetta tms. 

Opettaja oli sanonut, että aine on erinomainen. Aihepiiri ja detaljit vain kouluun sopimattomia. 

En kyllä ymmärrä, että jos tällianen aihe annetaan, niin sitten onkin sopimatonta siitä kirjoittaa? En kuitenkaan lähtenyt open kanssa keskustelemaan. Pojan kanssa keskusteltiin kotona. 

Mutta totta kai yläkoululaiselle on sopivaa materiaalia on maininta huorissa käynnistä. Tässähän aihetta varmasti käsitellään vain siitä näkökulmasta, että se oli lapselle jotain jännittävää ja "isoilta" kuultua. 

Poika on nykyään aikuinen ja kirjoittaa työkseen. 

Vierailija
13/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt vetäisi kilareita kirjan ekan lauseen perusteella. Eteenpäin lukiessahan voi käydä vaikka ilmi, että ei ois kannattanut..

Ja kasiluokkalainenhan on jo sen ikäinen, että pitäis ymmärtää, että kaikkea mitä "käsketään" ei tarvii tehdä...

Siinä puhutaan 11-vuotiaasta joka menee huoriin , eli aikuisten naisten kanssa harrastamaan seksiä. Tuo on jo pedofilismiaa ja sen ihannointia , ja se on ok kun tekijä on nainen?

T:N24

Vierailija
14/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan hattua kaikille kasiluokkalaisille, jotka saavat kyseisen kirjan luettua. Olen yllättynyt, että Suomessa sivistetään vielä lapsia luettamalla ihan aitoja romaaneja. Kyllä kasiluokkalainen varmaan jo tietää, mitä huorissa käynti tarkoittaa, ettei se siitä pilalle mene.

Huorissa käynti on eri asia, kuin se että 11v lapsi käy pedarien käsittelyssä.

Vierailija
15/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet idiootti.

Vierailija
16/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on koulusta kahdenlaisia ketjuja. Toisissa haukutaan opettajia ylihysteerisiksi nipottaviksi kukkiksiksi, jotka eivät ymmärrä poikia tai teinejä ja elävät omissa maailmoissaan, eivätkä osaa opettaa niin, että murrosikäiset kiinnostuisivat. Toiset ovat sitten näitä, joissa syytetään opettajia siitä, että he eivät suojele lapsia pahalta maailmalta esimerkiksi luettamalla vielä kasillakin kilttejä satuja, joissa ei ole päihteitä, rikoksia, seksiä, vääryyttä...

P.S. Kasiluokkalainen poika ei muuta teekään kuin runkkaa ja mieti seksiä

Vierailija
17/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä puhutaan 11-vuotiaasta joka menee huoriin , eli aikuisten naisten kanssa harrastamaan seksiä. Tuo on jo pedofilismiaa ja sen ihannointia , ja se on ok kun tekijä on nainen?

T:N24

Siinä puhutaan 11-vuotiaasta, joka on omaksunut tämän käsitteen varmaan hyvin hatarasti ja ajattelee menevänsä huoriin. 

Et varmaan ole eläessäsi Harkelin-sarjaa kummempaa kirjaa lukenut? Niin alkeelliselta ajatuksenjuoksusi kuulostaa. 

Vierailija
18/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin Nanan 11 vuotiaana ja musta tuli normaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi