Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko isoisä viestittää paistinpannun välityksellä rajan takaa?

Vierailija
10.02.2018 |

Siis toiselta puolelta - haudan takaa? Ostin viikko sitten uuden valurautaisen paistinpannun, jonka hankkimista emmin pitkään. Nyt äsken pannua kaappiin laittaessani sen rasvaiseen pintaan oli ikään kuin piirretty M-kirjain, nimeni alkaa sillä kirjaimella. Voiko isoisäni viestittää minulle terveisensä ja tällä tavoin antaa hyväksyntänsä pannuvalinnasta? Isoisä oli muuten kokki ammatiltaan.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut asioimaan erään viraston kanssa, lupasivat lähettää sähköpostia. Olen nyt istunut pistorasian vieressä kaksi viikkoa. mitään ei kuulu . Näinkö kansalaista sumutetaan, pitäisikö ottaa Karpoon yhteyttä?

Voisiko pistorasia olla tukossa , kannattaisiko koittaa sukkapuikolla, jos siellä olisi jokin roska?

-Tällä foorumilla ei selvästikään ole riittävästi keskusteltu pistorasioiden kalibroinnin tarpeellisuudesta.

Vierailija
22/36 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin viime viikolla uuden kylpytakin, jonka ostoa en ollut miettinyt kovinkaan pitkään. Tänään huomasin, että kylpytakin niskassa on kokomerkintä M; toiseen nimeeni sisältyy M-kirjain. Voisiko entinen anoppini viestittää minulle terveisensä rajan takaa ja näin ilmoittaa tyytymättömyytensä hankintaani? Hän ei siis ole kuollut, mutta asuu nykyään Ruotsissa, eikä ole ennenkään ollut päätöksiini järin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös tiskialtaan aukoista kuuluu usein viestejä. Enimmäkseen ne ovat juuri tuota palkallista naurua ja joskus suoraa huutoa ja kirkumista, eikä sanoista saa selvää.

Läheisilläsi on alakerrassa selvästikin kuumat paikat, ku neivät pysty kuin tuskaansa kirkumaan. Tämä on sinulle selkeä viesti siitä, että vältä heidän virheensä tässä rlämässä niin pääset yläkertaan paistinpannullla selkokielellä paratiisin iloista viestivien porukkaan..

Vierailija
24/36 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut asioimaan erään viraston kanssa, lupasivat lähettää sähköpostia. Olen nyt istunut pistorasian vieressä kaksi viikkoa. mitään ei kuulu . Näinkö kansalaista sumutetaan, pitäisikö ottaa Karpoon yhteyttä?

Voisiko pistorasia olla tukossa , kannattaisiko koittaa sukkapuikolla, jos siellä olisi jokin roska?

-Tällä foorumilla ei selvästikään ole riittävästi keskusteltu pistorasioiden kalibroinnin tarpeellisuudesta.

Mnä taas arvelen, että kysyjä on tehnyt sopimuksen tuulisähköstä. Näin pakkasilla myllyt eivät pyöri. Mutta kevätmyrskyn koittaessa pistorasia yhdellä ryöpyllä purkauttaa kysyjän korvaan koko talven viestit. Kehotan häntä kärsivällisesti istumaan korva pistorasiassa kesään asti. Jos ei siihen mennessä viestiä ole tullut, on selvitettävä virastosta, että lähettivätkö he viestin oikeaan pistorasiaan. Sekin on mahdollista, että tuulisähköntuottaja on tulkinnut viestin roskasähköksi, joka on myyty takaisi sähköpörssiin, ydinvoiman tilaajille kun kelpaa kaikellainen sähkö laadusta piittaamatta.

Vierailija
25/36 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paistinpannullani on lihaa. Voisiko se viestittää, että minulla on nälkä?

Sinkkumies

Vierailija
26/36 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaisinpäin voi kuulemma ilmoittaa viestin perilletulosta hakkaamalla keskiyöllä samalla paistinpannulla lämpöpatteria. Vasta tämän jälkeen voi saada uusia viestejä, eli kun keskusteluyhteys on niinsanotusti avattu. Tämä tunnetaan asiantuntijapiireissä ns. OSPF -protokollana.

https://www.ietf.org/rfc/rfc2328.txt

Kokeilin tätä viimeyönä, ja keskusteluyhteys tosiaankin aukesi: eteisen lattialta löytyi aamulla lappu, jossa painokelvottomin sanamuodoin minut haukutaan maan rakoon. Olen aika järkyttynyt, koska edesmennyt läheiseni oli eläessään koskaan käyttänyt tällaista kieltä. Tein varmaan virheen, kun en odottanut ensimmäistä yhteydenottoa sieltä rajan toiselta puolelta, vaan lähdin availemaan keskusteluyhteyttä tyhjällä ja viestittömällä paistinpannulla. :(

Vierailija
27/36 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin viime viikolla uuden kylpytakin, jonka ostoa en ollut miettinyt kovinkaan pitkään. Tänään huomasin, että kylpytakin niskassa on kokomerkintä M; toiseen nimeeni sisältyy M-kirjain. Voisiko entinen anoppini viestittää minulle terveisensä rajan takaa ja näin ilmoittaa tyytymättömyytensä hankintaani? Hän ei siis ole kuollut, mutta asuu nykyään Ruotsissa, eikä ole ennenkään ollut päätöksiini järin tyytyväinen.

Mulle on käynyt näin sillä erotuksella, että kyseessä oli H&M -toppi ja myös sukunimi on NieMinen; ei siis omani vaan entisen naapurini sukunimi. Hän ei ole koskaan jalkapallomaana arvostanut Ranskaa, jota itse parhaillaan kannustan.

Vierailija
28/36 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt näin sillä erotuksella, että kyseessä oli H&M -toppi ja myös sukunimi on NieMinen; ei siis omani vaan entisen naapurini sukunimi. Hän ei ole koskaan jalkapallomaana arvostanut Ranskaa, jota itse parhaillaan kannustan.

Ja mulla siis se toppi nyt päällä.

Vierailija
29/36 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan voi! Kun Jumala vie ihmisen pois ei silloin enää saa yhteyttä tähän maailmaan.

Vierailija
30/36 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska ketju : D

Vierailija
31/36 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauskaa ja ymmärrettävää vitsiä skitsofreniaan kuuluvista merkityselämyksistä(onks oikee termi?)

Vierailija
32/36 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten multa on voinut mennä näin hauska ketju ihan ohi. Kiitos sinulle, joka nostit ketjun esille:)

Vierailija
33/36 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-palstan porukka on vissiin kesälomalla ja näiden aloitusten perusteella on vaikea keksiä tekemistä?

Vierailija
34/36 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Herra Isä, tässä töiden kahvitunnilla löysin tämän keskustelun. Meinas lentää juhlamokat nenästä :D :D miten olen voinut missata tämän helmen? :D

Vierailija
35/36 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

av-palstan porukka on vissiin kesälomalla ja näiden aloitusten perusteella on vaikea keksiä tekemistä?

Täähän on vanha alotus.

Vierailija
36/36 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän on vanha alotus.

No niimpäs olikin. Mistä kukaan on keksiny kaivaa tämän esille :D