Onko joku kaveri poistanut sinut Facebookissa kaverilistalta?
Kommentit (23)
On. En ollut hänen kanssaan tarpeeksi samaa mieltä.
On yksi työkaveri, kun hän harrasti melko epäilyttävää toimintaa työpaikalla, ja kerroin tästä esimiehellemme, joka otti ko.henkilön puhutteluun. Ihan OK minulle ettei olla fb kavereita enää :)
Monikin. Olivai kaiketi kateellisia elämästäni.
On. Suuttui, kun en painanutkaan villaisella sitä, että hän yritti iskeä miestäni😂 ja vielä kehtasin avoimesti kertoa asiasta muillekin. Menetys ei siis ollut suuri.
En ole varma. Itse olen poistanu vanhoja pelikavereita, joita en oikeasti tunne.
On, tod.näk. ovat vain siivonneet kaverilistaansa, ei ole mistään läheisistä ihmisistä ollut kyse
Itse poistin kaikki kaverit. Tutut, hyvät ystävät, sukulaiset ja vähemmän tutut.
Piti poistaa koko profiili mutta kirppis, eläin ja muut hyödyllydiset ryhmät sai toisiin ajatuksiin.
Puhelin, wappi ja insta riittää yhteydenpitoon läheisten ja hyvien kavereitten kanssa.
Jotkut narskut on poistaneet, koska ilmeisesti en ollut heidän mielestään tarpeeksi aktiivisesti palvomassa heidän päivityksiään, tai sitten se toinen vakio että koska itse päivittelevät mutta minä en päivittele mitään, niin kokevat jäävänsä "maksupuolelle" vaikka kukaan ei heitäkään pakota päivittelemään yhtään mitään.
Joo. Yleensä en edes huomaa, ja jos huomaan en mieti asiaa. Jotkut katsovat tarpeelliseksi ilmoittaa postamisen, silloin yleensä ilmoittavat syynkin.
Minulle (kysymättä) kerrottuja syitä:
-Minä en tykkäillyt hänen postauksistaan tarpeeksi. Tämän hän vuodatti seinälleni ja haukkui päälle. Kyseessä minulle puolitutun tuttu joka tykkäsi samasta bändistä facessa. Mies oli keski-ikäinen jenkki, minä nuori suomalainen. Hän tykkäsi jokaisesta postauksestani ja kommentoi usein. Aika ahdistavastikin. Ilmeisesti minun olisi pitänyt ymmärtää tehdä samoin hänen postauksilleen. En kuitenkaan nähnyt niitä ikinä feedissäni facebookin algoritmin takia. Oikeastaan oli helpotus että lähti.
- Minä sanoin ettei kaikki maailman maat ole aina rakastaneet Iso-Britanniaa (vastauksena erään brittimielisen skotin kommenttiin "Everyone loves Britain" postauksessani joka ei edes liittynyt Iso-Britanniaan mitenkään). Tämä oli joskus niihin aikoihin kun skotit äänestivät itsenäisyydestä, ja tällä naisella oli jäänyt levy päälle ja taisi myös hieman keittää yli.
- Sama syy kuin ylhäällä, tosin kyseessä oli naisen tossukka kaveri jonka oli käskenyt poistaa kaltaiseni britannianvihaaja ystävistään. Tossukka lähetti viestin jossa vetosi solidaarisuuteen.
- Tein nettitestin nimeltä "How well do you know the female sex organ". Kyssäri oli kohtuu vaikea joten postasin hyvän tulokseni profiiliini. Olin ihan iloinen siitä että jotain tiedän kropastani. Tähän tuli alle eräs tuttu ilmoittamaan hymynaamojen kera että ihan kiva mutta otsikossa voisi lukea "CIS female" niin ei tulisi sitä käsitystä että kaikilla naisilla on vagina tai että kaikki joilla on vagina eivät ole naisia. Sanoin ettei minusta tarvitse, voi sanoa "female" koska se pitää paikkansa. Tämä tuttu ilmoitti että olen natsi ja tästä syystä poistettava välittömästi kontakteista.
Muiden syistä en ole kuullut. Mikä on (mm. ylläolevan listan perusteella) mulle ihan OK.
On varmaan poistanut ja itsekin siivoilen facea silloin tällöin. Ei kai tuossa mitään outoa ole.
Monikin on kadonnut listoilta. En ole syitä kysellyt, jos ei halua olla edes facessa mun kaveri niin en kyllä ole livenäkään.
On tavallista että jotkut poistavat minut kavarilistoiltaan, minäkin poistan monesti ihmisiä joiden kanssa en ole ollut pitkiin aikoihin missään tekemisissä. Erikoista on, että lähisukulaiseni jonka kanssa olimme ennen hyvinkin läheisiä, poisti minut kavereistaan ilman mitään selitystä.
Minä olen miettinyt pitäisikö poistaa vanhoja peruskouluaikaisia luokkakavereita joiden kanssa ei ole ollut missään yhteydessä 9. luokan kevätjuhlan jälkeen, eli kohta kymmeneen vuoteen. Muutamat silti lähettävät aina syntymäpäiväonnittelut, joka ikinen vuosi vaikka koskaan en onnittele heitä.
Pari on poistanut.
Yksi siksi, että lainasi multa rahaa, jonka lupasi maksaa takaisin 2 kk päästä.
N. vuoden jälkeen aloin kyselemään niitä takasin (en julkisesti facessa).
Veti herneet ja poisti mut.
Ei koska en ole edes liittynyt sinne. Silleen pääsee todella hyvin eroon hyvänpäiväntutuista kun ei liity someen.
Kun en kommentoinut tarpeeksi hänen päivityksiään.. 😂