Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen väittää että masturbointi käy korvikkeeksi seksille?

Vierailija
10.02.2018 |

Mietin vaan

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko "mies"?

Vierailija
2/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka joko nauttii masturboimisesta todella paljon tai ei pidä seksiä mitenkään erityisenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vähän siitä miten määrittelee korvikkeen.

Vierailija
4/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen, jolla masturbointi päihittää seksin oman miehen kanssa mennen tullen.

Vierailija
5/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä silloin tällöin jaksan seksiä harrastaa, mutta orgasmi oman käden kautta on parempaa (ja nopeampaa) kuin kumppanin kanssa seksin harrastaminen.

Vierailija
6/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

T. ikisinkku

Vierailija
7/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko saada se orgasmi jollain tavalla, niin kelpaahan se korvikkeeksi. Mutta ei korvaa seksiä, koska henkinen tyydytys puuttuu.

Vierailija
8/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan paremmat orgasmit masturboidessa kuin itse seksissä. Voin saada 30 peräkkäistä orgasmia yksin, mutta tuo ei ole vielä onnistunut miehen kanssa sekstaillessa. 

Vierailija
9/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka sellainen, jolla riittävästi huonoja kokemuksia suomalaisista naisista.

Vierailija
10/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, vihreä? Voittaaks tästä jotain?

Vierailija
11/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän se. Ja oikein hyvin jos ei kaipaa "VALLOITTAMISTA" tai "YHTEENKUULUVUUTTA".

Vierailija
12/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisvihaaja?

Vierailija
13/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, mutta sen tiedän, että se pillu kyllä poistuu oikein sutjakkaasti mielestä kun spruitti on lentänyt.  Vaikka sitten ihan omin käsin.

Vierailija
14/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni väitti näin tutustuessamme. Hän oli 23-vuotias ja neitsyt.

Ei väitä enää.

Vierailija
15/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan paremmat orgasmit masturboidessa kuin itse seksissä. Voin saada 30 peräkkäistä orgasmia yksin, mutta tuo ei ole vielä onnistunut miehen kanssa sekstaillessa. 

Heh. Lasketko jokaisen värähdyksen orgasmiksi?

Vierailija
16/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali.

Aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, jossa henkilö (aseksuaali) kokee hyvin vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan. Tästä huolimatta aseksuaalilla voi olla jopa voimakas sukuvietti (sex drive / libido).

Vierailija
17/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen sitä päivittäin jolen saa sitä mieheltäni. Tarvitsen seksiä nykyään vähintään kerran päivässä. Onneksi on hyvä mieöikuvitus hellät sormet ja monta erillaista dildoa liukuvoiteen kera. Yms muuta ihanaa.

Vierailija
18/18 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Lasketko jokaisen värähdyksen orgasmiksi?

En vaan sellaiset, jotka tuntuvat myös aivoissa asti. Saan useita pieniä aaltoja ennen sitä suurinta orgasmia, jolloin jalat tärisee ja hyökyaalto leviää koko kroppaan niin että aivoissa sumenee. Ja tuohon 30 orgasmiin voi mennä kolmekin tuntia. Pidän pitkistä masturbointihetkistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän