Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia uusia harrastuksia ehdottaisitte minulle, kun jo kaikki on kokeiltu? N27

Vierailija
10.02.2018 |

Aloituksen oli tarkoitus ollakin provosoiva. Mutta aiheeseen.

Olen lapsuuteni urheillut kilpatasolla telinevoimistelussa ja sen jälkeen teini-iän myöskin kilpatasolla yleisurheilussa.
Ratsastuksessa esteissä sm-tasolle verrattava, kunnes allergia veti viimeiset, eli "sain" astman kaikkien tallivuosien jälkeen. näiden jälkeen olen kokeillut kaikkea, esim. shotokai -karatessa vihreä vyö, korista, jalkapalloa jne.

Saan edelleen nautintoa liikunnasta, mutta haluaisin oppia taas jotain uutta kuin vain ne perus spinningit ja töttörööpumpit.

Lapsuuteni/nuoruuteni puolesta kuulostan kai kermapyllyltä, mutta sitä en ollut enkä tule olemaan. Vanhemmat ovat keskiluokkaisia ja olen itse maksanut kesätöilläni jo teininä suurimman osan harrastuskustannuksista. Ratsastusharrastukseen apua tuli sukulaiselta 100 e kuuden vuoden ajalta.

Kivittäkää.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukurutsaus.

Vierailija
22/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousiammunta tai senäkiipeily.

T: ex -ratsastaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on kokeiltu, ei mitään uutta enää ole jäljellä. Kysymykseen ei siis ole olemassa vastausta.

Vierailija
24/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tussun jakaminen jännämiehille ja omnomnomittelu

Vierailija
25/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu- tai varjoliito. Haasteet ei lopu, korkean paikan kammo ei ole este. Kun ensimmäistä kertaa pääset termossa pilvenpohjiin (1000-2000m) olet koukussa lajiin lopun elämää. Hommaa itsesi paikallisen kerhon lentopäivää katsomaan tai tandemlennolle, takaan ettet pety!

Vierailija
26/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkailu

Vierailija
27/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bjj

Vierailija
28/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorolaulu

Avantouinti

Vierailija
29/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Seksi.

Sen harrastamisessa ei vivahteet ihan heti lopu.

Totta puhut. Itse seilailin viime viikonloppuna mielenvikaisella valaalla pitkin Porvoota. Kyyti oli niin vellovaa, että tulin lopulta merisairaaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä