Millaisia uusia harrastuksia ehdottaisitte minulle, kun jo kaikki on kokeiltu? N27
Aloituksen oli tarkoitus ollakin provosoiva. Mutta aiheeseen.
Olen lapsuuteni urheillut kilpatasolla telinevoimistelussa ja sen jälkeen teini-iän myöskin kilpatasolla yleisurheilussa.
Ratsastuksessa esteissä sm-tasolle verrattava, kunnes allergia veti viimeiset, eli "sain" astman kaikkien tallivuosien jälkeen. näiden jälkeen olen kokeillut kaikkea, esim. shotokai -karatessa vihreä vyö, korista, jalkapalloa jne.
Saan edelleen nautintoa liikunnasta, mutta haluaisin oppia taas jotain uutta kuin vain ne perus spinningit ja töttörööpumpit.
Lapsuuteni/nuoruuteni puolesta kuulostan kai kermapyllyltä, mutta sitä en ollut enkä tule olemaan. Vanhemmat ovat keskiluokkaisia ja olen itse maksanut kesätöilläni jo teininä suurimman osan harrastuskustannuksista. Ratsastusharrastukseen apua tuli sukulaiselta 100 e kuuden vuoden ajalta.
Kivittäkää.
Kommentit (29)
Jousiammunta tai senäkiipeily.
T: ex -ratsastaja
Jos kaikki on kokeiltu, ei mitään uutta enää ole jäljellä. Kysymykseen ei siis ole olemassa vastausta.
Tussun jakaminen jännämiehille ja omnomnomittelu
Riippu- tai varjoliito. Haasteet ei lopu, korkean paikan kammo ei ole este. Kun ensimmäistä kertaa pääset termossa pilvenpohjiin (1000-2000m) olet koukussa lajiin lopun elämää. Hommaa itsesi paikallisen kerhon lentopäivää katsomaan tai tandemlennolle, takaan ettet pety!
Ukko35 kirjoitti:
Seksi.
Sen harrastamisessa ei vivahteet ihan heti lopu.
Totta puhut. Itse seilailin viime viikonloppuna mielenvikaisella valaalla pitkin Porvoota. Kyyti oli niin vellovaa, että tulin lopulta merisairaaksi.
Sukurutsaus.