Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia uusia harrastuksia ehdottaisitte minulle, kun jo kaikki on kokeiltu? N27

Vierailija
10.02.2018 |

Aloituksen oli tarkoitus ollakin provosoiva. Mutta aiheeseen.

Olen lapsuuteni urheillut kilpatasolla telinevoimistelussa ja sen jälkeen teini-iän myöskin kilpatasolla yleisurheilussa.
Ratsastuksessa esteissä sm-tasolle verrattava, kunnes allergia veti viimeiset, eli "sain" astman kaikkien tallivuosien jälkeen. näiden jälkeen olen kokeillut kaikkea, esim. shotokai -karatessa vihreä vyö, korista, jalkapalloa jne.

Saan edelleen nautintoa liikunnasta, mutta haluaisin oppia taas jotain uutta kuin vain ne perus spinningit ja töttörööpumpit.

Lapsuuteni/nuoruuteni puolesta kuulostan kai kermapyllyltä, mutta sitä en ollut enkä tule olemaan. Vanhemmat ovat keskiluokkaisia ja olen itse maksanut kesätöilläni jo teininä suurimman osan harrastuskustannuksista. Ratsastusharrastukseen apua tuli sukulaiselta 100 e kuuden vuoden ajalta.

Kivittäkää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen siis uudelta harrastukselta jotain uutta, kroppaa tosi paljon kuluttavaa/rankkaa/mieltä puristavaa mitä voi kuitenkin toteuttaa ihan Suomessakin ja helposti arjessa :)

Vierailija
2/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curling, aikuisten taitoluisteluryhmä varsinkin kun telivoimistelutaustaa, voisi sulle sopia tai kiipeily?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimerkkeily?

Vierailija
4/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratamoottoripyöräily ja laitesukellus

Vierailija
5/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tristhlon?

Vierailija
6/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantiepyöräily on aika hieno harrastus. Pyöräilymatkoja ulkomaille isolla porukalla. 

Vierailija
7/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta tanssia, tyylejä on paljon erilaisia baletista street-tanssiin. Voit harkita myös ilma-akrobatiaa tai tankotanssia. Meilläpäin näyttää olevan myös aikuisten kilparyhmiä.

Vierailija
8/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triathlon tai juoksu. Tiiän, tylsiä ehdotuksia.

Vierailija
9/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crossfit

Vierailija
10/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralli

Vierailija
11/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Curling, aikuisten taitoluisteluryhmä varsinkin kun telivoimistelutaustaa, voisi sulle sopia tai kiipeily?

Kiitos vastauksesta! Nämä ovat kyllä varteenotettavia. Tuttuja myös taitoluistelussa aikuispuolella, mutten ole tullut edes ajatelleeksi aiemmin. Jäällä viiimeksi 2008? Mutta pitää kysyä tutuilta jos pääsisi taas kokeilemaan edes sitä jäätä!

Kiipeilyä olen kokeillut jo aiemmin ja siihen jäin jo silloin ns. koukkuun. Enemmän mun juttu ehkä kuin luistelu, joten panostan varmaan sitten siihen enemmän :) Se oman kropan kannattelu ja adrenaliinin tuotto on ihan huikeeta (semi korkeanpaikankammoinen).

AP

Vierailija
12/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppihevospelleily, kiipeily, kelkkailu, uppopallo, tankotanssi

Vierailija
13/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf. On oikeasti fyysinen ja raskas laji myös henkisesti. 

Vierailija
14/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäkiipeily on kivaa.

Vierailija
15/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankotanssi

Vierailija
16/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi. Takaan, että on rankkaa, kuluttaa kroppaa ja puristaa mieltä.

Vierailija
17/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnistus, vaatii kuntoa ja älyä.iltarasteilta kun aloittaa ja pääsee lajiin sisään voi sitten vaikka osallistua suunnistuskisoihin.Haasteet ei varmasti lopu.

Vierailija
18/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanhu, jousiammunta, eukonkanto, rivitanssi, suopotkupallo, mäkihyppy, kehonrakennus, sukellus, shakkinyrkkeily, riippuliito

Vierailija
19/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi.

Sen harrastamisessa ei vivahteet ihan heti lopu.

Vierailija
20/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolasukellus