Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän ihme tarve mulla on saada ihmiset nauramaan?

m46
10.02.2018 |

Mä olen huuliveikko hyvällä päällä. Jotenkin tykkään kun saan ihmiset nauramaan. En halua olla huomion keskipiste ja silti kerron juttuja joita ei voi olla kuuntelematta. Pumppu hakkaa, ahdistaa katseet ja silti mä selitän jotain asiaa. Ja jotenkin vielä löydän siitä pointin mikä naurattaa.

Ehkä se syy on tosi yksinkertainen? Jos uskon kaveriani niin pystyn muka puhumaan nunnan toisiin aatoksiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esiintyy vastaavanlaista "tarvetta" (se ei aina toteudu tai onnistu, mutta silloin koenkin olevani pettymys). Minulla se johtuu siitä, että olen jo lapsesta asti kokenut, että minua ei hyväksytä omanlaisenani persoonana. On tullut selvää painetta olla jotakin muuta. Olen siis alkanut tehdä havaintoja, millaiset ihmiset ovat pidettyjä ja hauskoja niin ikätovereiden kuin aikuistenkin silmissä. Tulin siihen tulokseen, että "yleisö" rakastaa näsäviisasta tilannekomiikkaa ja sanavalmiutta. Siksi olen epätoivoisesti alkanut pyrkiä tähän suuntaan.

Vierailija
2/3 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on jotain turvallisuuden tunteen hakemista. Naurava ihminen ei varmaan seuraavaksi lyö avokämmenellä naamaan ja hauku sinua ihmispaskaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla olla oma itsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän