Miten ketään voi oikeasti kiinnostaa se, hiihtääkö joku sekunnin nopeammin kuin joku toinen?
???
Kommentit (17)
Sarajevo -84, koulun liikuntasali ja Marja-Liisa Haemaelaeinen nevöfoget!
Kiinnostaa ja todella paljon!! Mikään ei ole sen hienompaa kuin meidän omasta hienosta pienestä Suomen maasta joku saa mitalin!! WAUUUUUUUUUUU, mikään ei ole sen hienompaa! Täällä koti katsomossa liehuu Suomen liput ja aion katsoa joka ikisen kisan missä Suomalaisia! Se on vaan niin huippu jännää katsottavaa, parasta mitä tuosta teeveestä tulee!
Teoriassa ymmärrän, että siinä halutaan testata ihmisten ruumiin äärirajoja. Sen sijaan minulla on vaikeuksia ymmärtää, että miksi usein ne suurimmat urheiluhullut pitävät esimerkiksi historiaa ja kulttuurientutkimusta ihan höpöaineina, jolta pitäisi ottaa kaikki yliopistorahoitus pois. Paljon järkevämmältä tuntuu tutkia ihmisten kulttuurihistoriaa kuin katsoa parin tyypin hiihtoa.
Olenkin ryhtynyt kannattamaan ajatusta, että ammattiurheilua ei pitäisi yhtään tukea verovaroin. Rahoittakoon harrastuksensa vaikka pikkuleipien myynnillä niinkuin "höpöaineiden" tutkijoidenkin pitäisi heidän mukaansa tehdä.
Ne keitä se kiinnostaa, katsovat hiihtoja telkkarista ylipainoisina olutpullo kädessä.
Kiinnostaako jotain todella se, että jonkun maan edustaja tekee yhden maalin enemmän? Tai se pettikö Ridge taas Brookea?
Vierailija kirjoitti:
Ne keitä se kiinnostaa, katsovat hiihtoja telkkarista ylipainoisina olutpullo kädessä.
Ainakin äitini näyttää olevan vielä normaalipainoinen ja harvoin ottaa lasin viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa ymmärrän, että siinä halutaan testata ihmisten ruumiin äärirajoja. Sen sijaan minulla on vaikeuksia ymmärtää, että miksi usein ne suurimmat urheiluhullut pitävät esimerkiksi historiaa ja kulttuurientutkimusta ihan höpöaineina, jolta pitäisi ottaa kaikki yliopistorahoitus pois. Paljon järkevämmältä tuntuu tutkia ihmisten kulttuurihistoriaa kuin katsoa parin tyypin hiihtoa.
Olenkin ryhtynyt kannattamaan ajatusta, että ammattiurheilua ei pitäisi yhtään tukea verovaroin. Rahoittakoon harrastuksensa vaikka pikkuleipien myynnillä niinkuin "höpöaineiden" tutkijoidenkin pitäisi heidän mukaansa tehdä.
No mitä kiinnostavaa jossain historiassa on? Mennyttä mikä ei miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa kiinnostaako ketään?
Entä miksi sinua kiinnostaa, kiinnostaako häntä se, että kiinnostaako ketäään? Vai miksi kyselet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä kiinnostavaa jossain historiassa on? Mennyttä mikä ei miksikään muutu.
Ei muutu, mutta se kertoo mistä olemme tulleet. Miksi ajattelemme kuten ajattelemme? Mennyttä katsomalla voimme myös tehdä päätelmiä mihin olemme mahdollisesti menossa. Tiedät kai sanonnan, että ihminen, joka ei tunne historiaa, jatkaa samojen virheiden tekemistä?
Ja mitä kiinnostavaa urheilussa on, jos et tee sitä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa kiinnostaako ketään?
Entä miksi sinua kiinnostaa, kiinnostaako häntä se, että kiinnostaako ketäään? Vai miksi kyselet?
Miksi sinua kiinnostaa se, että miksi minua kiinnostaa, että kiinnostaako häntä, että kiinnostaako ketään?
Ihmisiä kiinnostavat pienet asiat. Mekin vastaamme tähän aloitukseesi.
Aloittajalla on pari viikkoa aikaa miettiä tätä päivänpolttavaa ongelmaa.
Noin 80 miljoonaa seuraa olympialaisia eili ei oikein ketään