Mistä maksat turhaan/ liikaa? Tunnusta.
Itse olen kuntosalin jäsen, vaikka en ehdi käydä siellä kuin harvakseltaan. Pitäisi joko erota tai alkaa käymään enemmän, mutta en tiedä, kumman teen. Eroaminen lienee aika hankalaa.
Joskus makselen kirjastojen myöhästymismaksuja ja mietin, että miksen muista uusia lainoja.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kissan ruoasta. Kissa syö varmaan jopa kalliimmin kuin minä itse, mutta silti toisinaan mietin, saako kissani liian vähän ruokaa. Menee noin 100 € kuussa. Ei todellakaan mahdollisuutta ottaa toista kissaa näillä eväillä.
Huhhuh, mulla 3 kissaa(hullu catlady) ja saman verran menee rahaa niiden ruokaa kk.. Syököhän nää liian vähän😂 gourmet varmasti maistus!
No ei nämä kummatkaan mielestäni ole liikaa tai turhaa mutta muilta saa monesti silmien pyörittelyä aikaan.
Meidän koirat (4kpl) syö vain ylämaankarjaa (toki siihen päälle siis kasviksia, yrjölänpuuroa ym.).
Kirjat on itselleni heikkous. Helposti menee 100€/kk uusiin kirjoihin. Toki tästä sitten hyötyy lähipiiri ja työporukka koska minua käytetään kuin kirjastoa (en valita, kunhan saan ihmiset lukemaan :D).
Tuplakaistaisesta nettiliittymästä - mobiililla(kin) periaatteessa pärjäisin.
Käytän pelkästään kapselikahvia. Juon kahvia aika paljon ja ihan tavallisella keittimellä (joka mulla myös on) keitetty kahvi tulis paljon halvemmaksi, mutta laiskuuttani teen juhlamokkani kalliista kapseleista...
Mulla on kaks autoa, kesä- ja talviauto. Ajan näillä molemmilla vuodessa yhteensä 5000-6000 km.