Koirani ei pitänyt uudesta tuttavuudestani
Ei tullut silitettäväksi vaan pysyi etäällä ja tuijotti intensiivisesti. Mies ihmetteli mikä koiraani vaivaa. Sanoin, että voi olla mustasukkainen. Koirani on kyllä yleensä älyttömän ystävällinen kaikkia kohtaan.
Itseänikin ihmetytti käytös, mutta en tietenkään sitä sanonut. Ei taida mennä mies jatkoon.
Kommentit (30)
Koirat kyllä tuntee k*sipään sellaisen kohdatessaan, luota koiraasi.
Jos koira ei ole järjestelmällisesti epäluuloinen kaikkia vieraita tai jotain tiettyä ihmistyyppiä kohtaan ja tilanne oli muuten normaali, niin luottaisin koiran arvioon. Koirat vaistoavat paljon sellaista mikä jää meiltä havaitsematta, ja valitettavasti kaikki ihmiset eivät ole mukavia.
Jos oma koirani ei pidä jostain ihmisestä, en pidä minäkään. Koira on 100% lojaali omistajalleen, ihmisistä harva pääsee samalle tasolle. Ole ainakin äärimmäisen varovainen tuon ihmisen kanssa, jos jatkat tuttavuuttanne!
En minäkään siitä kapisesta piskistäsi pitänyt.
Juu koirilla on usein semmoinen aavistus että kuka on hyvä ja kuka on paha :) lukevat ihmisiä yllättävän hyvin.
Muutenkin mulla kyllä koira menis edelle varsinkin tossa vaiheessa kun olette vasta tuttavia eikä sen syvempiä tunteita ole vielä kehissä? Eli tilanteessa missä koira ja kumppaniehdokas ei tule toimeen, koira voittaisi.
Mies taisi pelätä koiraa. Koiran vaistoon tosiaan kannattaa luottaa.
Minua koirat alkavat aina panna jalkaan..tosi inhoittavaa..
Käsittääkseni alistamisen merkki
Haittaako miestä jos järjestys on: sinä, koira, mies?
Joskus koirat vaistoavat asioita! Ne ovat jotenkin toisella tasolla ihmiseen verrattuna tällaisissa asioissa. Mä ainakin otttaisin todesta jos poikkeuksellisesti koira ei hyväksyisi jotain ihmistä, sillä on syy siihen.
Koirat ei tykkää musta, mutta kissat tykkää.
Tosin en edes tiedä miltä tykkäävä koira vaikuttaa, koska ne on niin pelottavia. Koirat tulee aina kohti, ja pelkään niitä kuollakseni. Aistiiko ne pelon? Miksei koiria ole jalostettu niin, että jos joku ihminen pelkää niitä, niin ne jättäis ihmisen rauhaan, ja keskittyis käymään vain koirarakkaiden ihmisten "kimppuun"?
Mulla kisuni ei tykännyt eräästä miehestä eikä mennyt tervehtimään, vaan kiersi kaukaa. Olisi pitänyt uskoa.
Mies osoittautui valehtelijaksi ja hyväksikäyttäjäksi.
Koira vaistoaa koiravihaajan. Mulla asui naapurina eräs mies jota porukalla tavattiin erinäisissä grillitapahtumissa jne. Tais käydä pari kertaa meilläkin.
Koira ei ikinä mennyt lähellekään miestä vaikka oli erittäin ihmisrakas ja halusi tehdä tuttavuutta, tykkäsi silityksistä ym..
Mies ei välittänyt eläimistä tippaakaan ei minkäänlaisista ja kertoikin sen.
Luota koiraasi. Mies on paha. Oma koirani ei suostunut lähellekään erästä ihmistä. Myöhemmin tyyppi paljastui julmaksi pentutehtailijaksi..
Olin kyläilemässä koirani kanssa tuttavien luona ja tyyppi tuli sinne myös.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako miestä jos järjestys on: sinä, koira, mies?
Mitä väliä vaikka haittaisikin..? Terve mies ei ole mustasukkainen lemmikille tai lapselle.
Toivottavasti kukaan ei edes ajattele, että uuden tuttavuuden pitäisi mennä oman lemmikin ohi..? Jos lemmikin ottaa, siihen sitoudutaan koko eliniäksi. Jos uusi mies ei mahdu siihen kuvioon, niin miehiä löytyy kyllä muitakin. Jos on valmis hylkäämään lemmikin uuden tuttavan vuoksi, ei pitäisi ottaa lemmikkiä lainkaan.
Millainen tuon järjestyksen kuuluisi sinusta olla, varsinkin, kun kyse oli uudesta tuttavasta? Miksi mies ylipäätään haluaisi seurustella koirallisen naisen kanssa, jos koira aiheuttaa ahdistusta?
Koira kyllä aistii, jos ihminen pelkää, on vihamielinen tai sitten luotettava. Luultavasti mies pelkäsi tai hänessä oli jotain sellaista epämääräistä aggressiivisuutta mitä sinä et nähnyt esityksen alta. Toki uusi tuttavuus voi olla ihmiselle jännittävä/pelottava eikä ole ihan omaitsensä, niin eläin aistii.
Koira aisti, että kolmijalja oli kirjoitellut av:n koiranaiset ketjuun negatiivisia mielipiteitä. Hyvä koira!
Tapasitte ensimmäisen kerran? Jos koira aisti, että sinäkin jännität uutta ihmistä ja seurasi sivusta tilannetta...
Mut kohdatessa koirat alistuu tai haukkuu. Kerran haukkui rotikka hihnassa kaupan edessä. Mulkaisin kerran ja koira kävi vinkumaan.
Onko kellään kokemusta siitä, että koira olisi karttanut naispuolista henkilöä ja tämä olisi paljastunut kamalaksi ihmiseksi? Mietin vain, kun näissä esimerkeissä puhutaan yleensä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Luota koiraasi. Mies on paha. Oma koirani ei suostunut lähellekään erästä ihmistä. Myöhemmin tyyppi paljastui julmaksi pentutehtailijaksi..
Olin kyläilemässä koirani kanssa tuttavien luona ja tyyppi tuli sinne myös.
Oispa kaikki muutkin koirat tuollaisia, että älyäisi jättää rauhaan ihmisen, joka ei halua koiran käyvän yli-innokkaasti kimppuun. Koirilla ei useimmiten ole yhtään tilannetajua.
Ei tavattu ensimmäistä kertaa vaan hän tuli ensimmäistä kertaa luokseni kylään. Koiran siis tapasi eka kerran. Kyllä tuli ristiriitaiset tunteet, koska mies vaikuttaa tosi mukavalta. Koirani käytös oli poikkeavaa.
Usko koiraasi!