"Lastenvaatteita" aikuisille?
Haluaisin samalaisia vaatteita itselleni mitä lapsille on tarjolla esim. Hummel, Molo, Ticket to heaven. Tietääkö kukaan mistä vastaavia voisi löytyä? Brändejä?
Kommentit (11)
Olet aikuinen. Pukeudu sen mukaisesti. Paitsi jos olet kehitysvammainen, nehän pitää lapsellisiakin vaatteita päällään.
Ei pliis, älä, näyttää idioottimaiselta. :D Olen nähnyt mm. junassa äitejä ja pikkulapsia, joilla samanlaiset rusettipipot. Ei. Älä osta. :D
Jos sinulla on rahaa yhtä paljon kuin rohkeutta, niin teetä niitä.
Olen eri mieltä, mielestäni ne ovat kivoja. Ei nyt toki kaikki lastenvaateet, mutta en olakaan etsimässä itselleni mitään Barbapapa-haalaria. Eli onko niin, että olen ainoa joka niistä tykkäisi sillä tavalla että itse haluaisi pitää eli markkinoita ei ole?
Ei minulla ole aikaa alkaa suunnittelemaan tms. Haluaisin tilata valmiita vaatteita.
Kivat kuviot ja iloiset värit on varattu lapsille! Aikuisten tulee pukeutua beigeen!
on varmaan unelmiesi täyttymys pelkkiä vauvavaatteita mutta aikuisten koossa itse tilasin sieltä hameita ja mekon,kovat hinnat mutta laadukkaat vaatteet.
Aikuisten tulee pukeutua niin kui aikuisten tulee pukeutua ja lasten tulee pukeutua niin kuin lasten tulee pukeutua. Siitähän se vasta kaaos syntyisi jos aikuinen oukeutuisi niin kuin lapset pukeutuu. Ei, on tärkeää ja tarkkaa pukeutua oman ikänsä mukaan. Sitä paitsi kirkkat värit ja kivat kuviot eivät enään sovi yli 24 -viotiaille. Kokeile mieluummin jotain klassista hillittyä kuten harmaita ja beigejä neuleita tai ehkä korkeakauluksisisa boolopaitoja esimerkiksi mustana jos ei ole lemmikkejä.
Tarkoitatko sisä- vai ulkovaatteita? Värikkäämpiä ulkovaatteita saa ainakin Virosta. Tai en tiedä, miten nykyään. Asuin siellä vähän alle 10 vuotta sitten ja silloin sieltä sai värikkäämpiä toppa-asuja kuin Suomesta. En tiedä, vouhkataanko Suomessa enää siitä, että virolaiset naiset pukeutuvat aina korkokenkiin jne., mutta ainakin silloin, kun Tartossa asuin, kovilla pakkasilla monilla nuorilla naisilla oli toppatakki ja -housut.
Niin olen siis 172 cm normaalikokoinen nainen.