En tajua miten ystäväni voi päästää täysin ventovieraita ihmisiä asuntoonsa
Ystäväni viettää paljon aikaa netissä, deittailee ja hänellä on kasapäin nettikavereita. Ei ole koskaan ennen tavannut heitä, mutta silti aina sopii ensimmäiset tapaamiset hänen asunnollaan. Olenko ylisuojelevainen vai onko tuo aika riskaabelia hommaa?
Enkä tarkoita nyt mitään sellaista, että kaikki ihmiset netissä ovat jotain pahoinpitelijöitä tai murhaajia, vaan yleisesti voivat esimerkiksi varastaa jos näkevät jotain jossain.
Itse olen tosi varovainen ketä kutsun ja edes sukulaiset tai puolitutut eivät pääse kotiini.
Kommentit (12)
Olen samaa mieltä. Tapaisi vaikka jossain kahvilassa aluksi niin tietäisi seisooko silmät päässä... voi olla vaikka psykopaatti tai murhaaja
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Tapaisi vaikka jossain kahvilassa aluksi niin tietäisi seisooko silmät päässä... voi olla vaikka psykopaatti tai murhaaja
Voihan se murhaaja kahvitella rennosti ennen murhaa :)
Eipä tulis yhden illan jutuista mitään jos ei riskiä ottais.
Aika riskillä vetää, mutta tehköön kukin niin kuin tykkää.
Mäkin mieluiten tapaan kotonani heti ekalla kerralla, se on niin paljon rennompaa, kun jossain kahvilassa.
Juu en ymmärrä esim. ihmisiä, jotka jossain nettikirppareilla antavat ihmisten tulla kotiinsa sovittamaan. Enkä kyllä itsekään menisi. Ei edes tarvitse käydä mitään "pahinta mahdollista", vaan jotain pienempääkin ikävää, jota ei tarvitsisi tapahtua.
Siis tarkoitatko niin, että on itse kotona?
Kyllä meille ovat puolitututkin tervetulleita. Eri asia mikäli olemme itse pois.
Oletkohan vainoharhainen, ap? 😄
Ehkäpä ap:n kaverilla on pelkkiä hyviä kokemuksia vieraiden kutsumisesta kylään.
Ystäväsi on kuin kotonaan, ja vieras on vieras. Tapahtumassa hänellä on henkinen yliote, koska toinen on hänen reviirillään. Kaikilla ei ole sellaisia pelkoja kuin ketjun aloittajalla.
Vierailija kirjoitti:
Juu en ymmärrä esim. ihmisiä, jotka jossain nettikirppareilla antavat ihmisten tulla kotiinsa sovittamaan. Enkä kyllä itsekään menisi. Ei edes tarvitse käydä mitään "pahinta mahdollista", vaan jotain pienempääkin ikävää, jota ei tarvitsisi tapahtua.
Onkohan tää kommentti laitettu puolhuumorilla? Nettikirpparilla yleensä tietää ostajan ja sovittajan esim. fb-profiilista näkee, tai jos on vähän stalker, voi selvittää puh.nro:lla ym. :D Ainakin tekisin näin, ennen kuin päästäisin kotiini. Tori.fi nyt aina on esim. häiriintyneitä mies"ostajia", mutta luuri vaan kiinni.
Minä taas olen ollut se joka menee sinne toisen kotiin. Yhtälaillahan sekin voisi olla sekopää joka luokseen kutsuu. Tein kyllä tuolloin kaikkea muutakin riskialtista ja minulla diagnosoitu kaksisuuntainen. Nytkun tasaisempi jakso menossa niin mietin miten olen ollut noin typerä. Onneksi ikinä ei sattunut mitään. Moni mieshenkilö olettaa että kun nainen tulee treffeille kotiin niin se tarkoittaa automaattisesti että on valmis sänkypuuhiin. Luojan kiitos sain itseni ehjänä ulos niistäkin tilanteista kun torjuin miehen.
Mitä se sinulle kuuluu mitä ystäväsi tekee netissä ja tapailee? Etkä edes tiedä kuinka paljon luottoa he ovat netissä muodostaneet.