Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ATM:n tunnistaa usein deittipalstoilla siitä, että hän "hakee elämänkumppania", "on liikkeellä tositarkoituksella" tms

Vierailija
10.02.2018 |

Sensijaan YTM:t kirjoittavat vaan jonkun muka-kekseliään ja rennon heiton, ja naiset käyvät miehen profiiliin kuin häkä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi tarkoituksella naista etsivät joutuvat olemaan usein palstalla yli vuodenkin ilman yhtään viestiä

Vierailija
2/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että pitää paikkansa.

Minulla on aina ollut paljon naisia, saan helposti naisilta ja ikinä en ole kirjoittanut mihinkään että olen tositarkoituksella hakemassa. Mutta sanon kun tavataan että toki suhde kiinnostaa jos löytyy oikea ihminen.

Ei ole löytynyt sitä oikeaa kjeh kjeh mutta sitä muuta olen saanut kjeh kjeh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman. Juuri ne luotettavimmat tositarkoituksella olevat miehet ovat naisille kuin ilmaa, täysin näkymättömiä. Sama tilanne itsellänikin. Tiedän olevan hyvää suhdemateriaalia mutta ei vaan kelpaa..

Vierailija
4/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaahan tuollainen lause ikävästi kuvan takertujasta ja ripustautujasta ja se on pelottavaa. Kunnes kuolema meidät erottaa jne. Ei sellaisia sanota HETI ALKUUN kenellekään.  

Vierailija
5/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No antaahan tuollainen lause ikävästi kuvan takertujasta ja ripustautujasta ja se on pelottavaa. Kunnes kuolema meidät erottaa jne. Ei sellaisia sanota HETI ALKUUN kenellekään.  

Eli pelimiehet jatkaa vaan voittokulkuaan kun ottavat rennosti ilman turhia puheita sitoutumisesta :D

Vierailija
6/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä takertumista pelkääviä. Itse olen aina miestä etsiessäni ollut liikkeellä tositarkoituksella. Ja kaikki ovat ymmärtäneet ihan normaalia puhetta. Ei ole ollut takertumisongelmia ikinä.

Vierailija
7/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi te ette sitten jätä tositarkoitusta pois jos sen ansiosta viestejä alkaa vyöryä. Miesten logiikassa ei ole logiikan häivää.

Vierailija
8/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se osoittaa maskuliinisuutta ja päättäväisyyttä tietää mitä haluaa. Asia pitää vain ilmoittaa määrätietoisesti, eikä anteeksi pyydellen. Vähän siihen sävyyn, että nämä ovat minun vaatimukseni kumppanille.

Asettua siihen rooliin, että myös minä olen haluttu ja minulla on vaihtoehtoja. Haluan rinnalleni kumppanin joka ei myöskään ole tullut tänne tyytymään mihinkään. Valitsemme toisemme koska haluamme olla yhdessä.

Vierailija
9/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sinkku, hyväksyin vain ne miehet joiden profiilissa luki "haen seuraa tositarkoituksella". Tuli olo että näin ajattelevien miesten joukosta löytyy täydellinen kumppani. Ja niin kävikin. Mieheni esiintyminen deittipalstalla oli sellainen mikä ei kaikkia innosta. Ei profiilikuvaa ja tosi lyhyt esittelyteksti ilman huumoria.

Vierailija
10/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen logiikka: Haluaisin viestejä sadoilta naisilta. Tositarkoituksesta kirjoittavat eivät saa satoja viestejä naisilta. Kirjoitan profiiliini "tositarkoituksella". En saa viestejä sadoilta naisilta. Menen vauvalle uikuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan