Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteinen ystävä yrittää iskeä miestäni, mitä helv?

Vierailija
10.02.2018 |

Tai kyse on siis miehen ystävästä johon minäkin olen tutustunut. Ei olla enää vuosiin kumpikaan oltu läheisissä tekemisissä mutta nähdään aina silloin tällöin joissakin pippaloissa!

Nyt hän lähettää miehelleni facessa ihan selkeitä flirttejä ja pyytää oluelle.. ja kertoo että hänellä on hotellihuone missä on tällä hetkellä... Mies ei ole vielä suostunut mutta vastailee hänelle ihan asialliseen sävyyn.

Näen siis nämä viestit omalta tabletiltani johon mies on jättänyt facensa auki.. Mies ei kai?? Tiedä että nään nämä.. en tiedä mitä tekis..

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtalotoveri täällä terve. Mun oma ystävä yritti iskeä mun miestä - ei nyt sentään hotellia ehdottanut, mutta flirttaili aina kun nähtiin, lähetti miehelle viestejä, joissa kehui tämän vartaloa ja kyseli mm. mistä noin komeita ja mukavia miehiä löytää jne. aina keksi syitä ottaa mieheen yhteyttä yksityisviesteillä.

Juttelin miehen kanssa asiasta. Tämä häiritsi myös häntä. En ollut edes mustasukkainen, olen fiksu, hauska, seksikäs ja kaunis (oikeasti, en tiedä itsekään miten oon tälläiset ulkonäkögeenit saanut), korkeasti koulutettu jne. .. niin tuo kulahtanut ylienerginen yh-ei oikein ollut edes mun mielessä kilpakumppani.

Nyt on ollut hiljaista vähän aikaa. En ole itse pitänyt yhteyttä tähän "ystävään" eikä hänkään minuun. Sen jälkeen kun laittoi mulle viestiä että näki unta et me oltiin erottu... En muista mitä vastasin, mutta jotain siitä kuinka ei huolta mies on ihan sekasin musta jne.

Juttele miehesi kanssa asiasta.

N30

Ehkei se "kulahtanut yh" vain halua häiritä teidän korkeuttanne, oi korkeasti koulutettu kaunotar.

On se kumma kun ei saa olla ylpeä koulutuksesta tai sanoa ääneen että on kaunis jos on. Ei se tarkoita sitä että olisin joku narsisti joka pitää itseään parempana kuin muut.

On sekin kumma kun ei saa puhua ihmisestä kulahtaneena yh:na vaikka hetki sitten on väittänyt kyseessä olleen ystävän.

No kuten voit itse viestistä päätellä. Ei ollut oikea ystävä. Pahoittelen jos/kun tuo kommentti loukkaa jotakuta - kiteytyi vaan ärtymys ks.ihmistä kohtaan.

Vierailija
22/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tutkittukin sitä, että miehet yleensä pettävät rumemman näköisen naisen kanssa kuin vaimo on. Ehkä siinä vaikuttaa kakkosen helppous ja se, että osako antaa miehelle ihailua ja hivellä miehistä egoa.

Ap en usko kenenkään läheytelevän treffikutsuja ja tuollaisia viestejä useampia ilman, että vastapuoli on näyttänyt yhtään vihreää valoa.

Sitten kun kakkonen on paremman näköinen, siitä tuleekin salasuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tutkittukin sitä, että miehet yleensä pettävät rumemman näköisen naisen kanssa kuin vaimo on. Ehkä siinä vaikuttaa kakkosen helppous ja se, että osako antaa miehelle ihailua ja hivellä miehistä egoa.

Ap en usko kenenkään läheytelevän treffikutsuja ja tuollaisia viestejä useampia ilman, että vastapuoli on näyttänyt yhtään vihreää valoa.

Tää nainen ainakin lähettää! Viesteistä päötelken eivät ole nähneet eivätkä ole olleet yhteydessä viimeiseen vuoteen ja tuskin sitä aiemminkaan..

Päätin että kerron miehelle kun tulee kotiin. Ja sen jälkeen tuo nainen lähti meidän elämästä kuin leppäkeihäs!!

Ap

Vierailija
24/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nainen ainakin lähettää! Viesteistä päötelken eivät ole nähneet eivätkä ole olleet yhteydessä viimeiseen vuoteen ja tuskin sitä aiemminkaan..

Päätin että kerron miehelle kun tulee kotiin. Ja sen jälkeen tuo nainen lähti meidän elämästä kuin leppäkeihäs!!

Ap

Kyllä tommosia naisia on. Tuttavapiirissäkin oli muinoin naimisissa oleva nainen, joka aina viinaa saatuaan aloitti vonkaamisen, vaikka sai torjuntoja osakseen. Jos nainen on tuollainen, niin miehellä on kiusaus tarttua tilaisuuteen, vaikkei olisikaan erityisen kiinnostunut. Hivelee itsetuntoa.

Vierailija
25/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro miehelle ja lähetä sitten viesti naiselle itse. Sillä tavalla saat tietää, oliko heidän välillään jotakin aiemmin. 

Vierailija
26/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panin tytsyni parasta kaveria, koska halusin sen paskan pois meidän elämästä. Hyvin toimi.

Vierailija
27/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaikka ulkona. Sivistääkin saa itseään.

Vierailija
28/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kaverini oli ihastunut mieheeni. Käytiin yhdessä baareissa ja humalassa kaverini saattoi lähennellä miestäni ja muutenkin vaikutti ihastuneelta. Ei se mua haitannut, olihan mun mies hauska ja komea ja myös kaverini miesmakua. Jos mieheni olisi vastannut näihin iskuyrityksiin jollain tavalla niin sitten olisi ollut eri juttu. Kun erosin niin myös tämä kaverini katosi elämästäni.

Ap tilanteessa kysyisin mieheltä suoraan asiasta ja pyytäisin blokkaamaan naisen, jos asia minua häiritsisi.

Vierailija
29/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä tommosia naisia on. Tuttavapiirissäkin oli muinoin naimisissa oleva nainen, joka aina viinaa saatuaan aloitti vonkaamisen, vaikka sai torjuntoja osakseen. Jos nainen on tuollainen, niin miehellä on kiusaus tarttua tilaisuuteen, vaikkei olisikaan erityisen kiinnostunut. Hivelee itsetuntoa.

Juu onhan niitä. Itse tiedän pari tapausta, toinen on sellainen joka oikein nauttii varattujen vonkaamisesta. On oikein nätti ja nauttii huomiosta. Baarissakin menee lässyttämään ja keimailemaan miehille joilla on tyttöystävä tai vaimo mukana.

Toinen taas on sellainen sosiaalisesti kömpelö ja ulkoisesti ei mikään ruusu, joka ilmeisesti ei vaan tajua ettei varatuille miehille pidä viestitellä esim. kolmelta yöllä. Ei varsinaisesti vonkaa, mutta pitää miestä ”rakkaansa ystävänään” jolle voi vuodattaa asioita rajoituksetta, vaikka ko. mies ei ole hänestä kovin innoissaan. Hän on yh-mamma, eli on varmaan tylsää välillä kun lapsi on vielä pieni.

Ei liity mun parisuhteeseen, mutta nämä naiset kuuluu tuttavapiiriin.

Vierailija
30/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lorttoja riittää! On nähty ikävä kyllä. Tee miehelle hyvin selväksi mitä mieltä olet noin halpamaisesta toiminnasta.

Vierailija
31/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies ei enää vastaa naiselle ja silti se lähettää haloo?haloo? Viestejä ja kyselee mistä sais yöseuraa.. ja mieheni voi kuulemma laittaa hänelle viestiä jos muuttaa mielensä!!

Helvetin haahka!!!! Oon ollut hänelle aina mukava ja kehtaa tehdä tälläistä!

Aion kertoa koko ystäväpiirille että kannattaa heivata elämästä tuollainen tyyppi!

Ap

Vierailija
32/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen ala naisen puolelta ihan yhtäkkiä muuten vaan... Kyllä ovat vissiin ennenkin touhunneet hotellihuoneessa.

Niin joo, kun mies voi tosiaan olla ainoastaan se ehdotteleva pervo. 

Vierailija
33/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teidän tilanteesta mitään enkä siten voi siitä myöskään mitään kertoa. Mutta pakko jakaa tähän väliin toinen näkökulma ainakin vähän samantapaiseen kuvioon.

Mun paras ystävä on mies. Ollaan tunnettu teineistä asti, seurusteli aikoinaan vuorollaan suunnilleen kaikkien mun naispuolisten kavereiden kanssa. Ollaan läheisiä, vaikka välillä ei pidetäkään vähään aikaan yhteyttä mitenkään tiiviisti. Ollaan oltu läsnä toisillemme kauheina aikoina, tunnustettu synkimmät ajatukset, todistettu toistemme häpeällisimpiä hetkiä ja lapsellisinta käytöstä ja autettu ja tuettu toinen siitä eteenpäin. Ollaan nukuttu samassa sängyssä, saunottu ja naku-uitu yhdessä ja muutenkin estoitta vaihdettu vaatteet toistemme nähden. Monesti ollaan ryypätty läpi yön kahdestaan. Kun nyt kerran mies on, on toki huomannut mun vartaloni, ei siinä mitään. Meidän välillä ei kuitenkaan ole missään vaiheessa ollut mitään vähänkään romanttista eikä seksuaalista. Kerran pussasi mua humalassa ehkä vuonna 2010 tjsp kun oli juuri eronnut. Pyysi seuraavana päivänä anteeksi.

Meidän viestittely saattaa hyvinkin vaikuttaa ulkopuolisesta flirttailulta. Flirttailuhan on pitkälti kevyttä kiusoittelua ja huumoria, niin meidänkin jutut. Pilaillaan yhtä lailla seksistä kuin kaikesta muustakin. Pyytelen ystävääni minne milloinkin. Oluelle tai vaikka sitten hotellihuoneeseeni. Hänkin minua. Tämä on kaikki meille normaalia. Ei tehdä enää keskenämme ihan mitä tahansa nyt koska ollaan aikuisia ja myös huomaavaisuudesta kumppaneitamme kohtaan. Mutta uudet rajat ja tavat ei tarkoita, että sellainen läheisyys johon tämä kaikki sopisi ihan luontevasti olisi kadonnut väliltämme mihinkään. Taannutaan toistemme seurassa helposti takaisin nuoruuteen, eikä aina tajuta sanovamme tai tekevämme asioita jotka muille saattavat vaikuttaa muulta kuin mitä ovat.

Yhdenkään hänen tyttöystävänsä ei todellakaan olisi koskaan tarvinnut pelätä mua. Ne jotka tutustuivat häneen mun kauttani eivät pelänneetkään, itse löytämistäänkään onneksi ei moni. Kuulemma mua on saanut selitellä joillekin jonkun verran. Nykyisellä avopuolisolla kesti pitkään luottaa meihin ja päästä yli mustasukkaisuudesta, mutta nykyään pitää mua kälynään ja on tyytyväinen että kuulun perheeseen.

Tällä kaikella halusin viestiä, että hurjalta ja epävakaalta ulospäin vaikuttavat ihmissuhdekuviot ei aina ole sitä. Joskus ne on vanhoja, vakiintuneita ja toimivia ja kaikkien osallisten elämässä rikkaus. Joskus kannattaa  uskoa ja luottaa oudossakin tilanteessa.

Mutta puhukaa tietenkin asiasta ensin ihan suoraan. Ei sellaiseen pidäkään luottaa jota ei ole luvattu.

Vierailija
34/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse antaa mitään vastakaikua ja silti voi ruveta kumppanin kaverit lähentelemään. Olen nainen ja surullista kuinka paljon tuota on tapahtunut. Edellisessä suhteessa kaksi miehen ystävää lähettelivät mulle rakkausviestejä. Kerroin miehelle - ei ollut enää sen jälkeen hänen ystäviä. Kun erottiin, niin jo alkoi muiltakin sen kavereilta sadella treffipyyntöjä jne. Ei kiinnostanut mua.

Nykyisessä, 8 vuotta kestäneessä suhteessa, myöskin kaksi miehen kaveria lähestynyt mua. Kun oon kertonut miehelle, niin ei yllättynyt - oli sen verran vuolaita kehuja jne. tullut hänenkin korviin. . No, ei se ihan välejä poikki ole laittanut, mutta harvoin näkevät enää. . Onneksi sillä on ihan kunnollisiakin ystäviä. Vaikka jonkun kasteesta saatan joskus päätellä jotain, ei minkään sortin yritystä tai flirttiä mun suuntaan. . :)

Vierailija
35/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtalotoveri täällä terve. Mun oma ystävä yritti iskeä mun miestä - ei nyt sentään hotellia ehdottanut, mutta flirttaili aina kun nähtiin, lähetti miehelle viestejä, joissa kehui tämän vartaloa ja kyseli mm. mistä noin komeita ja mukavia miehiä löytää jne. aina keksi syitä ottaa mieheen yhteyttä yksityisviesteillä.

Juttelin miehen kanssa asiasta. Tämä häiritsi myös häntä. En ollut edes mustasukkainen, olen fiksu, hauska, seksikäs ja kaunis (oikeasti, en tiedä itsekään miten oon tälläiset ulkonäkögeenit saanut), korkeasti koulutettu jne. .. niin tuo kulahtanut ylienerginen yh-ei oikein ollut edes mun mielessä kilpakumppani.

Nyt on ollut hiljaista vähän aikaa. En ole itse pitänyt yhteyttä tähän "ystävään" eikä hänkään minuun. Sen jälkeen kun laittoi mulle viestiä että näki unta et me oltiin erottu... En muista mitä vastasin, mutta jotain siitä kuinka ei huolta mies on ihan sekasin musta jne.

N30

Et olisi ensimmäinen, jota petetään "huonomman" saaliin kanssa.

Uskon sen, onneksi kuitenkin tunnen mieheni paremmin kuin sinä.

Pakko kommentoida tähän, että mäkin luulin tuntevani mieheni, kunnes petti mua.  Omasta mielestäni olin tietysti tasokkaampi kuin se nainen, jonka kanssa mies petti mua. 

Vierailija
36/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Ehkei se "kulahtanut yh" vain halua häiritä teidän korkeuttanne, oi korkeasti koulutettu kaunotar.

On se kumma kun ei saa olla ylpeä koulutuksesta tai sanoa ääneen että on kaunis jos on. Ei se tarkoita sitä että olisin joku narsisti joka pitää itseään parempana kuin muut.

Siinä vaiheessa kun kokee tarpeelliseksi sanoa että "Oikeasti, en tiedä itsekään mistä olen tällaiset ulkonäkögeenit saanut" niin menee jo ylimielisyyden puolelle, itse asiassa harhaisuuden.

Vierailija
37/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teidän tilanteesta mitään enkä siten voi siitä myöskään mitään kertoa. Mutta pakko jakaa tähän väliin toinen näkökulma ainakin vähän samantapaiseen kuvioon.

Mun paras ystävä on mies. Ollaan tunnettu teineistä asti, seurusteli aikoinaan vuorollaan suunnilleen kaikkien mun naispuolisten kavereiden kanssa. Ollaan läheisiä, vaikka välillä ei pidetäkään vähään aikaan yhteyttä mitenkään tiiviisti. Ollaan oltu läsnä toisillemme kauheina aikoina, tunnustettu synkimmät ajatukset, todistettu toistemme häpeällisimpiä hetkiä ja lapsellisinta käytöstä ja autettu ja tuettu toinen siitä eteenpäin. Ollaan nukuttu samassa sängyssä, saunottu ja naku-uitu yhdessä ja muutenkin estoitta vaihdettu vaatteet toistemme nähden. Monesti ollaan ryypätty läpi yön kahdestaan. Kun nyt kerran mies on, on toki huomannut mun vartaloni, ei siinä mitään. Meidän välillä ei kuitenkaan ole missään vaiheessa ollut mitään vähänkään romanttista eikä seksuaalista. Kerran pussasi mua humalassa ehkä vuonna 2010 tjsp kun oli juuri eronnut. Pyysi seuraavana päivänä anteeksi.

Meidän viestittely saattaa hyvinkin vaikuttaa ulkopuolisesta flirttailulta. Flirttailuhan on pitkälti kevyttä kiusoittelua ja huumoria, niin meidänkin jutut. Pilaillaan yhtä lailla seksistä kuin kaikesta muustakin. Pyytelen ystävääni minne milloinkin. Oluelle tai vaikka sitten hotellihuoneeseeni. Hänkin minua. Tämä on kaikki meille normaalia. Ei tehdä enää keskenämme ihan mitä tahansa nyt koska ollaan aikuisia ja myös huomaavaisuudesta kumppaneitamme kohtaan. Mutta uudet rajat ja tavat ei tarkoita, että sellainen läheisyys johon tämä kaikki sopisi ihan luontevasti olisi kadonnut väliltämme mihinkään. Taannutaan toistemme seurassa helposti takaisin nuoruuteen, eikä aina tajuta sanovamme tai tekevämme asioita jotka muille saattavat vaikuttaa muulta kuin mitä ovat.

Yhdenkään hänen tyttöystävänsä ei todellakaan olisi koskaan tarvinnut pelätä mua. Ne jotka tutustuivat häneen mun kauttani eivät pelänneetkään, itse löytämistäänkään onneksi ei moni. Kuulemma mua on saanut selitellä joillekin jonkun verran. Nykyisellä avopuolisolla kesti pitkään luottaa meihin ja päästä yli mustasukkaisuudesta, mutta nykyään pitää mua kälynään ja on tyytyväinen että kuulun perheeseen.

Tällä kaikella halusin viestiä, että hurjalta ja epävakaalta ulospäin vaikuttavat ihmissuhdekuviot ei aina ole sitä. Joskus ne on vanhoja, vakiintuneita ja toimivia ja kaikkien osallisten elämässä rikkaus. Joskus kannattaa  uskoa ja luottaa oudossakin tilanteessa.

Mutta puhukaa tietenkin asiasta ensin ihan suoraan. Ei sellaiseen pidäkään luottaa jota ei ole luvattu.

Ymmärrän tämänkin kannan, itsellä on myös miespuolisia ystäviä enkä ole mustasukkaista tyyppiä.

Tässä ei nyt ole kyse mistään tuollaisesta ja tiedän että tämä nainen ei ole miehen niin hyvä ystävä kuin sinä tässä kuvaat omaasi.

Ap

Vierailija
38/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä siinä on ihan kohtuullinen riski, että mies ainakin kuvittelee hetkellisesti ihastuneensa, jos vieras kaunis nainen vikittelee taitavasti ja himokkaasti. Onhan se valtava egoboosti tunrea itsensä niin Halutuksi Mieheksi. Vaikka olisi kuinka pitkään ollut naimisissa oleva perheenisä. Tai ehkä vieläkin helpommin silloin.

Vierailija
39/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Et olisi ensimmäinen, jota petetään "huonomman" saaliin kanssa.

Uskon sen, onneksi kuitenkin tunnen mieheni paremmin kuin sinä.

Pakko kommentoida tähän, että mäkin luulin tuntevani mieheni, kunnes petti mua.  Omasta mielestäni olin tietysti tasokkaampi kuin se nainen, jonka kanssa mies petti mua. 

En mä jaksais elää pelossa ja mustasukkaisuudessa. Jos tuollaisia miettii päivästä toiseen, niin on äkkiä suhde pilalla. Luotan mieheeni ja hän muhun. :)

Vierailija
40/46 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä siinä on ihan kohtuullinen riski, että mies ainakin kuvittelee hetkellisesti ihastuneensa, jos vieras kaunis nainen vikittelee taitavasti ja himokkaasti. Onhan se valtava egoboosti tunrea itsensä niin Halutuksi Mieheksi. Vaikka olisi kuinka pitkään ollut naimisissa oleva perheenisä. Tai ehkä vieläkin helpommin silloin.

Varmaan, mutta tää tapaus ei voi oikein egoa hivellä, kun harrasti sitä niin monen kanssa.

Joku tuossa jo kertoikin, että on erilaisia naisia, jotka harrastavat tällaista. Jollain on humalassa ilmenevä pokailutaipumus (voi olla tää ap:n tapaus sellainen), että itsekin häpeävät sitä jälkeenpäin. Joku voi olla vähän yksinkertainen tapaus, joka ei tajua, ettei hänestä olla kiinnostuneita (onhan aspergereitä naisissakin). Sitten voi olla päänahkojen kerääjä, sellainen kaunis ja flirtti nainen, joka saa sitten miehen ihastumaan itseensä. 

En syytä silti naista, jos mies pettää. Se on kumminkin miehen omalla vastuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan