Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asennan kierukan ensi viikolla, ihanan vastuullinen olo!

Vierailija
10.02.2018 |

Pitkän harkinnan jälkeen varasin ajan kierukan asennukseen. Pari ystävääni on tullut yllätysraskaaksi viime vuoden aikana ja siksi päätin että minun lapseni tulevat syntymään tähän maailmaan vain harkittuina ja toivottuina! Olen nyt 24-vuotias, eli olen suojattuna aina 29-vuotiaaksi asti.

Ihana vastuun ottamisen ja kantamisen tunne! Jos vauvakuume herää, niin vauvan yrittämisen päätöksen pitää olla niin harkittu että pitää mennä lääkärille asti juttelemaan. Eikö sen pitäisikin olla näin?

Mitä te muut ajattelitte kierukan otosta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan helppo ja huoleton ehkäisy. Hormonikierukasta tulu finnit, mutta nyt on ollut kuparikierukka 9 kuukautta. Vuoto on lisääntynyt hieman.

Vierailija
2/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Itselleni hormonikierukka tuli käyttöön ensimmäisen synnyttyä kun olin 22v. Poistin sen vuoden päästä kun ei vuodot normalisoituneet ja kivut ( alavatsalla tuntui pistoksia) eivät poistuneet. Toinen syntyi 28- vuotiaana ja välissä kokeiltiin rengasta , keltarauhaspillereitä sekä pistoksia. Tämän jälkeen laitettiin klipsit. 2 synnytystä ja 3 keskeytystä ja aina ollut ehkäisy 14- vuotiaasta lähtien.  Mieheni sekä minun kemia vain haluaisi lapsia paaaaljon =) 

Ymmärrän mitä tarkoitat <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä suostuisi kierukkaan, kuulostaa kammottavalta. Mutta toivottavasti sinulle sopii :)

Vierailija
4/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin ehkäisyteho voi pettää.

Vierailija
5/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on poistettu kohtu, ikää 40-v ja voi että on huoleton olo!

Vierailija
6/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hormonikierukka ollut jo 25 v. (Toki välillä vaihdettu). Parasta siinä on se, ettei kuukautisia ole ollut koko aikana. Mitään ongelmia ei ollut, jos munasarjacystia ei lasketa, kutta koska nekin ovat olleet oireettomia, niin en laske.

Vierailija
7/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus. Mutta joo, hormonikierukka ollut 10 v, en kokenut itseäni vastuulliseksi vaan lähinnä en vain ole halunnut lapsia tällä aikavälillä. Vaihdon yhteydessä tuli järkyttäviä mielialanvaihteluita, vuodot ei ole olleet tasaisia koko tänä aikana (välillä pois pitkään, välillä tulee muutaman viikon välein), joten en aio jatkaa käyttöä. Ensimmäisellä kertaa en vielä osannut yhdistää mielialanvaihteluita kierukkaan, mutta seuraavalla sain heti vaihdon jälkeen sen verran kommentteja että peli oli selvä.

Vierailija
8/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä silti voi lapsi tulla jolla on kierukka otsassa,ei olisi ensimmäinen kerta.

Ainoa varma keino on sukupuoliyhtymättömyys.

Vierailija
9/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä silti voi lapsi tulla jolla on kierukka otsassa,ei olisi ensimmäinen kerta.

Otsassa? No silloin kyllä pitää olla k*rpäkin otsassa 😂😂😂😂

Vierailija
10/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi viineri kun tää vauvapalsta on täynnä id*ootteja. Kierukka on melkeinpä tehokkaampi ehkäisykeino kuin sterilointi, sillä se saattaa kohdun limakalvon lepotilaan, läpäisemättömäksi.