Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa olla yhdessä, mutta ei osoita rakkautta mitenkään

Vierailija
10.02.2018 |

Olemme seurustelleet 2 vuotta ja asuttu yhdessä puoli vuotta. Minua harmittaa kun mies ei osoita rakkautta sanoin eikä teoin. En oleta että koko ajan pitäisi olla jotain tunteiden ilotulitusta, mutta kun ei mitään. Ei juuri edes katso minua päin. Jos menen sohvalla halimaan häntä, ei irrota katsettaan telkkarista vaikka sieltä tulisi joku turhanpäiväinen mainos tms. Ei koskaan kysy mitä mulle kuuluu tai mun mielipiteitä mihinkään. Ei yhteisiä haaveita, kun mies ei halua haaveilla. Ei ole ikinä ihaillut tai kehunut minua mistään, ei viitsinyt sanoa yhtään mitään kivaa esim siitä kun valmistuin koulusta. Meillä on ihan kivaa yhdessä, mutta se on hyvin pinnallista. Mies ei halua erota. Ole yrittänyt kysyä missä mennään ja mitä haluaa, mutta siitä hän suuttuu ja ahdistuu. Kysyin miksi olet kanssani: "sä oot ihan kiva"....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä  olet sen kanssa miksi? Se haluaa olla sun kanssa koska on niin  kätevää kun on joku  jonka kanssa jakaa asumiskulut ja joka pesee pyykit. Kodinhoitaja, se sinä olet. Ja vielä  maksat siitä.Sitäkö sinä  haluat? Jos sinä  haluat erota, ei miehellä ole mitään sanomista asiaan.Parisuhde kun loppuu sillä  sekunnilla kun  jompikumpi asian ääneen sanoo.Ei se ole mikään neuvoteltavissa oleva asia vaan toteamus: "en halua olla kanssasi enää, koska..." Parisuhde on loppu sillä hetkellä koska parisuhde perustuu vain ja ainoastaan siihen että kaksi yksilöä haluaa olla yhdessä toistensa kanssa. Se että  vaikka toinen haluaa mutta toinen ei, ei jatka suhdetta vaan se on loppu.Loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi