Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukio Seura kannessa

TYYLi
10.02.2018 |

Näyttää Haukio haluavan huomiota osakseen, sillä hänen kuvansa on Seuran kannessa. Olikohan siinä myös otsikossa, että Haukion ja Niinistön rakkaus sai täyttymyksen. No onhan se niin, koska Niinistö on ollut Haukion elämässä mukana aina pienestä pitäen ja nyt vielä vauva syntyi.

Ilmeisesti kuitenkin haluaa kuvansa julkisuuteen, koska nyt kuva on kannessa. Varmaan ei olisi pakko, mutta ilmeisesti saa siitä rahaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osta, inhottaa niin koko homma jo. 

Vierailija
2/6 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa Haukio on itse pyytänyt, että hänen kuvansa tulee Seuran kanteen. Koska Haukio on Seuran kolumnisti, on aika luonnollista, että Seura julkaisee hänen kuvansa kannessa, nyt kun hän on ajankohtainen saatuaan ensimmäisen lapsensa. Haukiolle tuskin maksettiin kansikuvasta, kolumneista maksetaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän on kuitenkin itse antanut luvan siihen, että hänestä laitetaan kuva lehteen ja kirjoitus.

Haluaa huomiota...... Olkoot sitten vaikka  kolumnisti...... Ei varmaan ole pakko antaa lupaa.

Vierailija
4/6 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taruu kirjoitti:

Kyllä hän on kuitenkin itse antanut luvan siihen, että hänestä laitetaan kuva lehteen ja kirjoitus.

Haluaa huomiota...... Olkoot sitten vaikka  kolumnisti...... Ei varmaan ole pakko antaa lupaa.

MInkä ihmeen luvan? Sinustakin voidaan tehdä lehtijuttu eikä siihen mitään lupia tarvita.

Vierailija
5/6 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansijutuista maksetaan palkkio, joten ei ole tehty ilman lupaa.

Vierailija
6/6 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestäkään ei saa kirjoittaa lehteen ilman lupaa, eikä laittaa kuvaa. 

Kouluissakin joudutaan oppilaista, vaikka aikuisiltakin, kysymään lupa, jos heidän kuviaan käytetään jossain.

Niin kyllä kansikuvasta maksetaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan