Tyttöystävä pidättelee pettämistään?
Tyttöystäväni perui illanvieton kaverinsa kanssa ja sanoi minulle syyksi ettei voinut olla varma olisiko pettänyt minua jos olisi lähtenyt. Ilmeisesti halusi loukata minua. Muutenkin aina riidellessä puhuu erosta, jälkeepäin pyytelee anteeksi. Meillä tulee riitoja ihan pienistä asioista, kuten kotitöiden jaosta ja lastenhoidosta. Meillä on pieni lapsi ja töiden jälkeen teen aina vaipanvaihdot ja ruokkimiset ym. Kaupassakäynnit, pääsen vapaille monesti vasta kymmeneltä illalla.
Tyttöystävä katselee televisiota ja selaa tietokoneella nettiä sillä aikaa kun teen kotitöitä. Yleensä tämän jälkeen olen jo niin väsynyt etten jaksa seksiä ja sitä meillä ei ole enää ollutkaan kuukausiin. Viimeksi tästä kotitöiden jaosta sanoin niin hän aloitti puhumaan että tarvitsee omaa aikaa.
Onko enää muuta vaihtoehtoa kuin ero? Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja mitä teitte? Tuntuu ettei asiasta pysty keskustelemaan vaikka miten varovasti asian ottaa esille, aina tulee riitaa. Tämä tilanne vie voimia.
Kommentit (20)
Jätä tuollainen henkinen kiristäjä ja k**ipää.
Tuntuu koko ero vaativan voimia etten tiedä miten jaksan t. Ap
Mikä ihmeen tohvelisankari sinä olet? Minä olisin tuollaisen ämmän jättänyt jo aikoja sitten.
Jätä se sika tai keksi parempi trollauksen aihe.
Tää kannattaa varmaan lähteä miettimään siitä kulmasta et jos teidän sukupuolet olis toisin päin, olis päivänselvää että jätät sen.
Sama juttu, jätä se nainen. Sä pystyt siihen kyllä ja se on lapsellekin parempi - koita saada lapsen huoltajuus!
Hei, jos uhkailee erolla ja miettii pettämistä, niin en tiedä, erotkaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tohvelisankari sinä olet? Minä olisin tuollaisen ämmän jättänyt jo aikoja sitten.
Lapsi onkin ainoa asia miksi häntä siedän. Tiedän että näkisin lastani harvemmin jos jätän, näyttää vaan että ehkä se voisi kuitenkin olla parempi vaihtoehto kuin kärvistellä ja kuunnella loukkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Tää kannattaa varmaan lähteä miettimään siitä kulmasta et jos teidän sukupuolet olis toisin päin, olis päivänselvää että jätät sen.
Sama juttu, jätä se nainen. Sä pystyt siihen kyllä ja se on lapsellekin parempi - koita saada lapsen huoltajuus!
Näinhän toimii normimies.
Tämä voisi olla ihan tavisnaisen arkea... Miehet käyttäytyy lähes poikkeuksetta noin.
Nussi akkaasi ja jätä kotityöt tekemättä.
Terveisin onnellisesti 7 vuotta naimisissa.
Jätä se. Mulla on tollasista emännistä kokemusta ja voin kertoa, että ei toi ainakaan helpota mitä
kauemmin ootte yhdessä!
Ole mies ja näytä se sille. Loppuu nuo jutut siihen
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla ihan tavisnaisen arkea... Miehet käyttäytyy lähes poikkeuksetta noin.
Eli käänsit asetelman päänlaelleen ja sitten aloitit haukkumisen.
Eipä hirveästi innosta nussia jos toinen ei tee asian eteen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni perui illanvieton kaverinsa kanssa ja sanoi minulle syyksi ettei voinut olla varma olisiko pettänyt minua jos olisi lähtenyt. Ilmeisesti halusi loukata minua. Muutenkin aina riidellessä puhuu erosta, jälkeepäin pyytelee anteeksi. Meillä tulee riitoja ihan pienistä asioista, kuten kotitöiden jaosta ja lastenhoidosta. Meillä on pieni lapsi ja töiden jälkeen teen aina vaipanvaihdot ja ruokkimiset ym. Kaupassakäynnit, pääsen vapaille monesti vasta kymmeneltä illalla.
Tyttöystävä katselee televisiota ja selaa tietokoneella nettiä sillä aikaa kun teen kotitöitä. Yleensä tämän jälkeen olen jo niin väsynyt etten jaksa seksiä ja sitä meillä ei ole enää ollutkaan kuukausiin. Viimeksi tästä kotitöiden jaosta sanoin niin hän aloitti puhumaan että tarvitsee omaa aikaa.
Onko enää muuta vaihtoehtoa kuin ero? Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja mitä teitte? Tuntuu ettei asiasta pysty keskustelemaan vaikka miten varovasti asian ottaa esille, aina tulee riitaa. Tämä tilanne vie voimia.
Hyvin olet saanut tehtyä itsestäsi naisen. Sitten vielä ihmettelet tilannettasi.. Ei hyvää päivää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin olet saanut tehtyä itsestäsi naisen. Sitten vielä ihmettelet tilannettasi.. Ei hyvää päivää..
Ehkä olen ollut liian kiltti ja suostunut aina tekemään "pienen homman" ja lopulta ne vaan jää minun harteilleni kokonaan. Aina löytyy joku selitys miksei jotain asiaa ole tehty. Aina. Samalla minulta ei hyväksytä yhtään huolimattomuutta.
Huomaan että olen alkanut jo suunnittelemaan käytännön asioita eron suhteen, vaikka haluaisi vielä yrittää. Viime riidan jälkeen ero on pyörinyt mielessä jo monta kertaa päivässä. Osittain kyllä suren tyttöystäväni puolesta, sillä tiedän miten raskasta hänellä tulee olemaan.
On hankala tilanne,varsinkin kun keskustelu ei onnistu