Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän taloon tuli kielto polttaa parvekkeella

Vierailija
10.02.2018 |

Nyt ne idiootti valittaa tupakan hajusta rapussa!

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai rapussa haisee tupakka kun ihmiset ramppaa pakkasella ulos tupakalle. Ja se haju tulee ihan siitä ulkona tupakoivasta henkilöstä kun siirtyy kotiinsa. Ei hän tupakoi rapussa.

Alleviivaan että haju on asumismukavuusasia ei terveysasia.

Itse olen savuton, mutta elän tupakoitsijan kanssa.

Vierailija
2/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... tupakansavu sisätiloissa on oikea terveyshaitta. 

Ulkoilmaan sekoittunut on vain hajuhaitta. Ajatellaanpa vaikka autoa käynnissä sisätiloissa, esim. autotallissa. Yhdenkin auton päästöihin kuolee nopeasti. 

Sen sijaan voit ulkoilmassa oleskella vilkkaasti liikennöidyn tien vieressä vaikka koko päivän. Terveellistähän se ei ole, mutta ei aiheuta akuutisti muuta kuin ehkä herkimille päänsärkyä. 

Eli kuinka pitkälle sitäkin on ajateltu, että tupakointi monilla sitten siirtyy sisään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sit vain lopettaisi sen tupakoinnin kun on niin vaikeeta? Ei kukaan pakota hönkimään lemulöyhkää keuhkoihin.

Vierailija
4/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo röökaus ole muutenkin vähän retrojuttuja? Voisiko tarkastella itseään ja omaa ja muiden terveyttä ennemmin kuin ryhtyä tuollaiseen passiivisaggressiiviseen hömpötykseen?

Vierailija
5/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kärjäjien kautta haettu kieltoa, mutta on suositus ettei partseilla poltettaisi. 

Rapussamme on sitten kohtelias henkilö, joka noudattaa tätä ja polttaa sisällä. Savu leviää rappuun tehokkkaasti. 

Minua ei häiritse, mutta monia häiritsee. Itsepähän näitä suosituksia toivoivat. 

Ehkäpä koittaa vielä sekin päivä, että tupakointi sisätiloissa yksinertaisesti kielletään omistusasunnoissakin. Tämä tietysti kirpaisee liikuntarajoitteisia. 

Vierailija
6/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto! Olis kyllä paska juttu, jos semmoinen kielto tulisi. Naapuritalossa vissiin on kielletty, koska ulko-oven edessä on porukkaa polttamassa tupakkia.

Vierailija
7/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun omakotitalossa, ei tarvite kärsiä slummiasumisen haitoista.

Vierailija
8/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökaavat ihmiset on kyllä maailman syöpä. Ihan nopeasti ei löydy yhtä itsekästä ihmisryhmää joka ajaa vain omia oikeuksiaan. Vielä kun ymmärtäisivät kuinka yleistä on sairastua pelkästään siitä, että joutuu hengittämään toisen röökihuuruja.

Vierailija
9/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole kärjäjien kautta haettu kieltoa, mutta on suositus ettei partseilla poltettaisi. 

Rapussamme on sitten kohtelias henkilö, joka noudattaa tätä ja polttaa sisällä. Savu leviää rappuun tehokkkaasti. 

Minua ei häiritse, mutta monia häiritsee. Itsepähän näitä suosituksia toivoivat. 

Ehkäpä koittaa vielä sekin päivä, että tupakointi sisätiloissa yksinertaisesti kielletään omistusasunnoissakin. Tämä tietysti kirpaisee liikuntarajoitteisia. 

Eihän se kielto minkään käräjien kautta mene.

Vierailija
10/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kanssa yhtiökokouksesssa tai hal. PJ sen päätöksen on tehnyt. Joka liimaa lappua milloin mistäkin. Sehän ei oo juridisesti pätevä se kielto. Eikö se kielto haeta joltain ylemmältä taholta? Nyt täällä jengi polttaa jotkut sisällä, kun eivät jaksa mennä röökipaikalle. Hyvät tuoksut välillä.

Vierailija
11/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota voida vaan hallituksen päätöksellä kieltää. Tai voi, mutta sen rikkomisesta ei seuraa mitään. (Paitsi ehkä päänaukomista naapureilta mutta sitä kuulee nyt muutenkin)

Vierailija
12/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan mahdottomuus pitää parvekkeen ovea auki koska molemmilla puolilla naapurit käy todella ahkerasti parvekkeella tupakalla ja ne syöpäkäryt leviää meille asti. Tosin olen huomannut, että se haju tulee vähintään sisälle asti usein vaikka ovi olisikin kiinni. Inhottavaa ja luulisi jo, että moinen kiellettäisiin kokonaan paikoista joissa se vahingoittaa muita. Muuttakoot omakotitaloon jos haluavat pilata oman terveytensä.

Vierailija
13/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röökaavat ihmiset on kyllä maailman syöpä. Ihan nopeasti ei löydy yhtä itsekästä ihmisryhmää joka ajaa vain omia oikeuksiaan. Vielä kun ymmärtäisivät kuinka yleistä on sairastua pelkästään siitä, että joutuu hengittämään toisen röökihuuruja.

Ajatko autoa?

Moniko on muuten yrittänyt tappaa itsensä tupakalla?  Auton pakokaasuun näitä tehneitä sen sijaan on.

Vierailija
14/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ois kiva kun olisi tuo kielto, että voisi huoletta pitää parvekkeen ovea auki ja olla siellä ilman katkuja. Talvella parvetupakointi ei niin haittaa.

Vierailija
15/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus tupakoitsijoita kohtaan on kyllä puhdas nolla. Kuinka tyhmiä ihmiset oikein ovat?

Vierailija
16/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi asun omakotitalossa, ei tarvite kärsiä slummiasumisen haitoista.

Minäkin asuin omakotitalossa, mutta ei ollut mun juttu se. Iso tontti ja paljon hommia. Kt-osakkeessa on mukavaa katsella ikkunasta, kun lumityöt yms. hoituu.

🏠 Noup!

🏢 Jees.

Vierailija
17/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatko autoa?

En :) Muita kysymyksiä?

Vierailija
18/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto! Olis kyllä paska juttu, jos semmoinen kielto tulisi. Naapuritalossa vissiin on kielletty, koska ulko-oven edessä on porukkaa polttamassa tupakkia.

Olisipa ihanaa, jos sellainen kielto tulisi meidänkin taloon. Meillä olisi kyllä ihana parveke, mutta olepa siellä kauniina kesäiltana nauttimassa raikkaasta ulkoilmasta, kun alaparvekkeella savustellaan olikein urakalla. Ja se haju. Voi paska. Myöskään pyykkejä ei voi kuivata parvekkeella, eikä mitään vaatetta voi sinne viedä tuulettumaan, koska kaikkiin tarttuu tupakanhaju.  Sitä ei tupakkaa polttava voi edes tajuta, miten kamalalle se löyhkää.  Itsekin nuorempana muutaman vuoden polttaneena tiedän, miten se silloin muka haisi hyvälle. Nyt tajuaa, miten tunkkainen se haju on. Ainoa kerta, jolloin tupakka on nyt myöhemmin tuoksunut "hyvälle", oli se kerta, kun oltiin opiskeluaikoina katsomassa ruumiinavausta ja sinne luikerteli jostakin tupakan haju. Silloin se tuoksui vähän "elämälle" siellä  kuoleman hajun keskellä;)

Vierailija
19/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostus tupakoitsijoita kohtaan on kyllä puhdas nolla. Kuinka tyhmiä ihmiset oikein ovat?

idiootteja ne on. Ei tajuu kuin tyhmiltä näyttää, kun posket lommollaan röökiä vetää.

Vierailija
20/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai rapussa haisee tupakka kun ihmiset ramppaa pakkasella ulos tupakalle. Ja se haju tulee ihan siitä ulkona tupakoivasta henkilöstä kun siirtyy kotiinsa. Ei hän tupakoi rapussa.

Alleviivaan että haju on asumismukavuusasia ei terveysasia.

Itse olen savuton, mutta elän tupakoitsijan kanssa.

Hyvä, että pystyt. Minä en ole koskaan suostunut seurustelemaan tupakoijan kanssa, koska heidän hengityksensä haisee likaiselle tuhkakupille, kädet löyhkäävät ja vaatteet haisevat pahalle.

Sääli, koska olen tavannut monia kiinnostavia tupakoijia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä