Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin kaverille, että erosin ja arvatkaa vaan reaktio!

Vierailija
10.02.2018 |

Hän sanoi ensiksi, että minun on turha valittaa, koska hänellä on huonompi olla kuin hänellä! Kysyin mitä hänelle on tapahtunut niin hänen vastauksensa oli "kumpikohan meistä on viillellyt enemmän." Tuntuu jotenkin ettei tuolle kaverille voi kertoa mitään, koska akka aloittaa aina jonkin ihme kilpailun siitä, että kenellä on paskin olo.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa tuohon alkuun että hänen mukaansa hänellä on huonompi olo kuin minulla

Vierailija
2/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että voit ensi kerralla auttaa häntä viiltelyharrastuksessaan, josko yhdessä saisitte jotain aikaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillasi on ongelma.

Tsemppiä sinulle erosta toipumiseen! Toivottavasti saat tukea muilta ystäviltäsi ja läheisiltäsi.

Vierailija
4/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pahalla ololla/kummalla huonommin asiat kilpaileminen on todella ärsyttävää!

Itselläki vähä ongelmatapaus kaverina, kerran oli minulla jalka älyttömän kipeä ja erehyin mainitsemaan siitä niin tällä kaverilla oli sitten heti kahta kauheammat kivut ja nuhakuume siihe päälle :D vain yhdellä saa olla kurjaa ja vain yksi saa huomioo jne.

Voit tänne avautuu ap jos tarvis

Vierailija
5/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen on hyvä ihmissuhdetesti kaikille ystäville ja kavereille, miksei sukulaisillekin. Tyhmimmät putoavat pelistä pois, kun paljastavat oman katkeruutensa (ai sinä saat nyt huomiota erosi johdosta, onhan minullakin murheita, katsokaa hei minua!). Laita kaveri kiertoon vaan.

Vierailija
6/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että voit ensi kerralla auttaa häntä viiltelyharrastuksessaan, josko yhdessä saisitte jotain aikaankin.

Tämä kaveri on sitä mieltä muutenkin, että masennus on täysin sama kuin viiltely ja ettei masennusta voi olla ilman viiltelyä. Esimerkiksi kun yhteisen ystävämme lapsi kuoli niin ystävä masentui sen jälkeen pahasti niin tämä kaveri kerran ojensi tälle puukon ja pyysi todistamaan masennuksen. Tämä ystävä muuten ei onneksi suostunut tekemään mitään sillä puukolla ja lopetti pitämästä yhteyttä tähän kaveriin. Kaveri muuten on pyrkinyt tapahtuman jälkeen marttyyriksi ja valittaa siitä kuinka valittaa siitä kuinka hänen paras ystävänsä hylkäsi hänet.

Vierailija
7/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan psykopaatti "kaveri". Välttäkää.

Vierailija
8/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saman kokenut. Sanoin kaverilleni että isäni kuoli (tosi paha menetys mulle, olin nuori ja isäkin työikäinen) niin totes että sulla sentään oli kiva isä, jos mun isä kuolis niin jatkaisin vaan puuhastelua jne. Hänen isänsä elää edelleen ja näyttää olevan ihan aktiivinen kiva isoisä kaverini lapsille, mutta silti hänen tilanne on paskempi kuin mun. Ihan hullu psykomuija!

Vierailija
9/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaveri on sitä mieltä muutenkin, että masennus on täysin sama kuin viiltely ja ettei masennusta voi olla ilman viiltelyä. Esimerkiksi kun yhteisen ystävämme lapsi kuoli niin ystävä masentui sen jälkeen pahasti niin tämä kaveri kerran ojensi tälle puukon ja pyysi todistamaan masennuksen. Tämä ystävä muuten ei onneksi suostunut tekemään mitään sillä puukolla ja lopetti pitämästä yhteyttä tähän kaveriin. Kaveri muuten on pyrkinyt tapahtuman jälkeen marttyyriksi ja valittaa siitä kuinka valittaa siitä kuinka hänen paras ystävänsä hylkäsi hänet.

Ja olet kaveri ihmiselle kuka oli noin törkeä ja ilkeä ystävällesi, kuka oli elämässään kohdannut kaikkien vanhempien suurimman menetyksen ja pelon, mitä voi kohdata, oman lapsen kuolema. Miten et jo silloin jättänyt omaan arvoonsa tätä kaveria, kuka tarjoaa masentuneelle puukkoa. Minä en voisi pitää ystävänä vaikka tekisi noin ihmiselle kuka ei ole menettänyt mitään, saati lapsen menettäneelle, ihan sama tuntisinko edes sitä ketä kohtelee noin, mutta ihminen kuka käyttäytyy noin ei vain voi olla hyvä, miten voisi olla noin kamalan ihmisen kanssa ystävä?

Vierailija
10/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet kaveri ihmiselle kuka oli noin törkeä ja ilkeä ystävällesi, kuka oli elämässään kohdannut kaikkien vanhempien suurimman menetyksen ja pelon, mitä voi kohdata, oman lapsen kuolema. Miten et jo silloin jättänyt omaan arvoonsa tätä kaveria, kuka tarjoaa masentuneelle puukkoa. Minä en voisi pitää ystävänä vaikka tekisi noin ihmiselle kuka ei ole menettänyt mitään, saati lapsen menettäneelle, ihan sama tuntisinko edes sitä ketä kohtelee noin, mutta ihminen kuka käyttäytyy noin ei vain voi olla hyvä, miten voisi olla noin kamalan ihmisen kanssa ystävä?

En siis ole mitenkään hirveästi ollut yhteydessä tähän kaveriin muuten kuin, että perin häneltä pikku hiljaa velkoja. Sitten kun rahat on maksettu minulle takaisin en ota enää yhteyttä. Tämä lapsensa menettänyt ystäväni tietää, että miksi olen akkaan vielä muutaman kuukauden yhteydessä.

Vierailija
11/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis ole mitenkään hirveästi ollut yhteydessä tähän kaveriin muuten kuin, että perin häneltä pikku hiljaa velkoja. Sitten kun rahat on maksettu minulle takaisin en ota enää yhteyttä. Tämä lapsensa menettänyt ystäväni tietää, että miksi olen akkaan vielä muutaman kuukauden yhteydessä.

Höpö höpö! Olet pettänyt molemmat ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän