Te joiden miehet joi eilen. Kertokaa vähän miten meni ja millaista on nyt?
Sammuiko jonnekin muualle kuin sänkyyn? Onko saunaan oksentanut? Onko tällä hetkellä alasti ja jos on niin missä housut on? Ja muitakin voi kertoa ym.
Kommentit (19)
Sänkyyn nukahti, kestää onneksi panohommissa pidempään kun juonut, ei laukea heti :D tuli molemmat kunnolla tyydytetyksi
Olen mies ja join eilen. Nukuin normaalisti sängyssä enkä oksentanut ollenkaan. Nousin ylös jotain puoli kahdeksan eli sairaan aikaisin. Hörppäsin aamukahvit leivän kanssa ja korkkasin ensimmäisen kaljan noin tunti sitten. Nyt meni juuri toinen tölkki tyhjäksi.
Muija nukkuu kuten melkein aina. Sitä ei kiinosta oikein mikään. En edes enää tiedä miksi ollaan yhdessä? Aika varmaa että erotaan. Sitä odotellessa kaljaa paremman puutteessa.
Mieheni joi eilen kaksi olutta. Ihan hyvässä kunnossa nyt. Sanon tämän hyvällä mielellä, koska aiemmin hän tosiaan ryyppäsi niin että oksensi milloin minnekin.
Mies joi ruuan kanssa lasillisen punaviiniä ja, tv:tä katsellessa toisen. Sängyssä nukuimme.
Vierailija kirjoitti:
Sänkyyn nukahti, kestää onneksi panohommissa pidempään kun juonut, ei laukea heti :D tuli molemmat kunnolla tyydytetyksi
Humalassa voi tosiaan panna pitkiä aikoja ilman laukeamista. Monesti olen kuullut että pidetään vähän taukoa. Joo toista tuntia käy jo voimille ja onhan sellainen jo maratooninaimista. Varsinkin kun tauon jälkeen jatketaan.
Tosin mielyttävintä liikuntaa mitä tiedän.
Haki joltain kaveriltaan töiden jälkeen laatikollisen virolaista viinaa ,veti pään täyteen ja haukkui minua rumaksi huoraksi,lapset äpäriksi,näyttävät naapurin äijältä.
Sammui sohvalle ja aamulla kun heräsi,kävi oksentamassa,huusi lapsille että pitäkää turvat kiinni ja jatkoi juomista.
Soitti kaverille ja kovaan ääneen kailotti lähtevänsä viroon huoriin että saa tiukkaa pillua,vaimolla on niin löysä ja haiseva ettei edes huvita kokeilla.
Lähdetäänkin sitten lasten kanssa mökille,tuskin juominen heti loppuu kun on hyvään alkuun päässyt.
Oltiin katsomassa pari bändiä eilen. Mies joi yhden oluen lähtiessä, pari keikalla ja yhden jatkoilla. Nukkuu alasti sängyssä kuten aina. Hyvä mies, ei alkoholiongelmaa.
Heräsi aamulla ja teki meille aamiaisen, ja repi meidät muut ylös aamiasipöytään, kohta lähdetään kauppaan
Mies oli poikennut kauppareissulla lähibaarissa, naapuri oli tarjonnut viskin ja lonkeron. Kotona joi illalla 5-6 olutta. Katseli elokuvaa ja nukahti sohvalle (mä luin kirjaa koko illan). Pari tuntia sohvalla nukuttuaan meni makkariin kissan kanssa nukkumaan.
Nyt touhuaa kissan kanssa jotain hyväntuulisena. Kohta lähdetään kaupassa käymään. Itse tissuttelin eilen melkein pullollisen punaviiniä.
Mies 31v joi yhden oluen saunassa, laittoi muksun nukkumaan, nukahti nojatuoliin ja siirtyi yöllä sänkyyn.
Exä, mies 35v aloitti yleensä perjantaina klo 18 ja juominen loppui lauantaina klo 14 kun sammui pesuhuoneen lattialle. Eli olisi (tai todennäköisimmin on) juomassa edelleen.
Mies joi eilen pullollisen saksalaista olutta ja katsoi Voice of Finlandia. Ihan hyväntuulisena nyt touhuaa.
Joi hyvälaatuista punaviiniä lasillisen (n 16cl) ruuan kanssa.
Hyvin meni ja on jo tänään imuroinut koko talon ja pessyt lattiat.
Ei valittamista.
Joi pari skottiviskiä leffaa katsellessa ja nyt on juoksemassa
Uusi tilanne. Lähdin omaan asuntoon kun en jaksa sitä samaa kuivuutta. En kyllä lähde mihinkään kun juuri nyt ei kestä hermot naisia. Mielummin olen yksin kuin riitelen toisen kanssa. Kaljaa on molemmilla ja katsotaan myöhemmin jos jatketaan. Nyt ei kiinnosta kenekään seura.
Kaljaa ja nettiä yksin on huikea suunnitelma. Ainakaan seurasta en voi valittaa.
Kai joi, mutta en seurannut. Huomasin haiskahtavan lasin pöydällä. On lihonut ja koko ajan on äreänä. Alkoholin haittavaikutuksia?
Mies 48 v juo aika paljon keskiolutta ja varmaan kärsii siitä itse kun se alkaa olla päivittäistä. Minua ei niinkään haittaa. Tekee kotitöitä, käy töissä, hoitaa osansa kuluista. Huolehtii myös osaltaan lapsista. Hyvää seksiä. Ei tee ohareita. Ei siis mitään valittamista paitsi välillä pelottaa jos siltä pettää maksa tai jotain. Itse juon hyvin kohtuudella.
Eilen tehtiin hyvää ruokaa ja rakasteltiin.
Joi kaks kaljaa ja nukahti sänkyyn leffaa katsoessa. Herättiin 8.20 ja lähettiin viettämään ulkoilupäivää skidien kanssa pulkkamäkeen ja luistelemaan. Eipä kummosempaa.
Juotiin punaviinipullo puoliksi ja mentiin nukkumaan ihan sänkyyn.