Kävi klassisesti, olen toinen nainen jolle valehdeltu
Tapasin miehen joka kertoi olevansa (tietenkin) aivan kuolleessa avioliitossa ja ei seksiä ole ollut yli vuoteen ym. En olisi jatkanut tapailua jollei mies todella olisi toimittanut avioeropapereita. Mutta on jatkanut säännöllistä vaimon luona käymistä ja siellä yöpymistä (toisella paikkakunnalla) koko harkinta-ajan eli kuukausia jo. Nyt löysin sitten potenssilääkereseptin josta haettu pillereitä jo kuukausi ennenkuin tapasimme. Eli siis hei, haloo, tietenkin hänellä on seksiä vaimonsa kanssa. Tuskin niitä pillereitä nyt ihan käteen vetämistä varten viitsii hakea? Nyt (ihan oikeasti vasta nyt, ei tartte arvostella, olen tyhmä) tajusin, että onhan niillä ollut seksiä koko ajan ja on edelleen. Olen uskonut selitykset lapsesta ja milloin mistäkin. Olen muutenkin jo jonkun aikaa pohtinut, että kerron vaimolle asiasta ja nyt se tunne vahvistui. Haluaisin ihan oikeasti kysyä tietääkö tästä meidän suhteesta mitään vaikka tiedän ettei tiedä. Voisin vaikka kysyä, että " niin tuli mieleeni, että kai tiedät, että miehelläsi on uusi naisystävä ollut tässä jo pidempään? " Miksi? En mä tiedä. Mitä te tekisitte?
Kommentit (94)
Vastaus on hyvin yksinkertainen,jätä se mies!
Tuossa tilanteessa rikot vain itsesi koska mies ei tätä vaimoansa tule koskaan jättämään vaikka olisivat eronneetkin.Sama juttu siinä tilanteesssa kun avioliitossa on toinen nainen,ei kukaan pysty antamaan anteeksi pettämistä vaikka kuinka yrittäisi.Aivan turhaan jotkut terapeutit sun muut asiantuntijat puhuu että pystyy antamaan anteeksi mutta totuus on että ei pysty.
Miksi edes haluat tuossa tilanteessa olla kun mitään muuta ei tule kun suru ja masennus yms.
Taas toisaalta minä kertoisin on/off vaimolle millainen mies hällä on.Ei tuollainen mies tee kun pahaa toisille.
Ja tiedoksi niille jotka kirjoittavat katkerasta exästä niin sitä en ole,vaan helkutin onnellinen että potkaisin pettäjän pellolle :-)
Jättäisin miehen ja ilmoittaisin vaimolle. Vaikuttaa siltä että homma toistuu ennen pitkää ja vaimo ansaitsee tietää millaisen tyypin kanssa on tekemisissä, että voi vetää omat johtopäätökset.
Käsittele omat tunteesi ennen kuin lähdet "sotkemaan" vaimoa mukaan. Hän tietysti on jo mukana mutta parempi jos vilpittömästi hänen, etkä omien tunteiden, takia kerrot millaisen kanssa hän yhdessä on. Saattaa olla että et ole ensimmäinen etkä viimeinen.
Niin. Toisaalta hirvittää sekaantua toisten elämään tämän enempää. Tietenkään ei tarvitse hehkuttaa ja kertoa kaikkea mutta mielestäni hänellä on oikeus tietää, että mies on jo kuukausia käytännössä asunut toisen naisen kanssa. Mua myös kiinnostaisi se mitä vaimolle on puhuttu eroon liittyen ja miten tämän seksielämän laita mahtaa olla. Kysyin nyt viestillä mieheltä itseltään näistä potenssilääkkeistä. Ap
Jos haluaisin miehen itselleni, tulisin vahingossa raskaaksi. En suosittele.
Lopettaisin suhteen, tai jatkaisin sitä, mutta en kertoisi vaimolle koska sillä en saavuttaisi mitään hyötyä. Vaimo, mies tai molemmat voisivat suuttua mulle ja kuka tietää mitä tuollaiset voisivat tehdä raivostuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Toisaalta hirvittää sekaantua toisten elämään tämän enempää. Tietenkään ei tarvitse hehkuttaa ja kertoa kaikkea mutta mielestäni hänellä on oikeus tietää, että mies on jo kuukausia käytännössä asunut toisen naisen kanssa. Mua myös kiinnostaisi se mitä vaimolle on puhuttu eroon liittyen ja miten tämän seksielämän laita mahtaa olla. Kysyin nyt viestillä mieheltä itseltään näistä potenssilääkkeistä. Ap
Voihan se olla että ovat molemmat tuuliviirejä ja olleet eroamassa oikeasti mutta taas palanneet yhteen.
Ehkä ne pillerit oli jotain kolmatta naista varten. Oot sä tyhmä?
En olisi tuossa kohdassa todellakaan niin jalo, etten kertoisi vaimolle. Mä en ois tuossa asetelmassa ainoa, jota kustais silmään, vaan vaimo sais luvan kantaa sitä samaa taakkaa. Eli tietää.
Tosi kurja tilanne. Minulle kävi vastaava, mutta mies valehteli eronneensa pari vuotta sitten, mutta olikin naimisissa. Kirjoitin vaimolle kirjeen. Ennen kuin tajusin asian oikean laidan, ehdimme tapailla kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
No mitä se vastas :)
No se vastasi ensin, että ei ole koskaan käyttänyt potenssilääkkeitä. Kun läväytin faktat tiskiin rupesi muistelemaan, että hänelle määrättiin niitä sepelvaltimotautiin. On kuulemma hakenut ne vaan samalla kun muutkin lääkkeet miettimättä sen enempää. Kun kysyin missä ne on, niin ne on kuulemma autossa. Kun ei niitä tartte siihen sepelvaltimotautiin kuin sillointällöin. Hetken päästä muisteli, että eikun urologihan ne määräsi haluttomuuteen ja siihen ettei vaimon kanssa ole sutinaa. Käyttämättä jäivät. Eka paketti hukkui jonnekin. Toinen tuli sit vahingossa muiden lääkkeiden yhteydessä. Vaimoon ei oo kajottu eikä muihinkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
No se vastasi ensin, että ei ole koskaan käyttänyt potenssilääkkeitä. Kun läväytin faktat tiskiin rupesi muistelemaan, että hänelle määrättiin niitä sepelvaltimotautiin. On kuulemma hakenut ne vaan samalla kun muutkin lääkkeet miettimättä sen enempää. Kun kysyin missä ne on, niin ne on kuulemma autossa. Kun ei niitä tartte siihen sepelvaltimotautiin kuin sillointällöin. Hetken päästä muisteli, että eikun urologihan ne määräsi haluttomuuteen ja siihen ettei vaimon kanssa ole sutinaa. Käyttämättä jäivät. Eka paketti hukkui jonnekin. Toinen tuli sit vahingossa muiden lääkkeiden yhteydessä. Vaimoon ei oo kajottu eikä muihinkaan. Ap
Hahaha, ei helkkari mitä selityksiä 😂😂😂 ja se eka paketti taisi hukkua ihan sinne miehen omaan naamavärkkiin..
Kysyin voiko vaikka itse laittaa vaimolleen tekstarin ja kysyä "olemmeko harrastaneet seksiä vuoden sisällä?" ja sitten näyttää mulle mitä vastasi. Ei käynyt. Kysyin saanko mä kysyä asiaa, sekään ei käynyt. Kun asioiden hoito on niin kesken. Kuulemma asiaa voi kysyä kun ero valmis. Kertoo meistäkin sitten. Ap
Ehhehe ja sä pälli uskoit noi vaihteleat selitykset. Huono on äijän muisti tuosa asiassa. Vedätää sua ihan täysillä. Oi voi...
Eiks reseptit oo nykysin sähkösii? Missä vielä on paperireseptejä, josta näkis mitä lääkettä jäljellä?
Ensin pitkään selitti kuinka määrättiin stressiin ja hän luuli niiden olevan siihen. Toki siis aivan aluksi väitettyään ettei ole KOSKAAN elämässään potenssilääkkeitä tarvinnut ja että mä olen hullu. Ap
Miten sä voit kuvitella, että teillä olis onnellinen tulevaisuus, jos mies muutenkin pettää ja valehtelee? Ja sepelvaltimotauti? Miten vanha hän on?
Jättäisin miehen heti. Informoisin vaimoa. Mies ei ole luotettava.
no huh huh, minullekin määrättiin jotain lääkkeitä johonkin tautiin.. kuka hullu söisi lääkkeitä joista ei tiedä mihin vaivaan ne on. uskokoon ken mitä haluaa uskoa. Laittaisin äijän pihalle ja laittaisin vaimolle viestin.
Jos minä olisin tuo vaimo, haluaisin tietää, joten ilmoita pois. Toki tuossa on sinun oma mustasukkaisuus mukana, mutta silti..