Tähän kootaan suomalaisten parhaat selitykset, olympilaiset
Nyt se alkoi jo: http://www.iltalehti.fi/pyeongchangin-olympialaiset-2018/20180210220073…
Byäääh, tonteri olis päässyt finaaliin, jos norski olis saanut vähemmän pisteitä. Tuota, jos olis itse laskenut vähän paremmin, niin ei tarvitse selitellä. Tiedän, että paineet on kovat ja olympialaisissa sattuu aina yllätyksiä, mutta se selittely!
Kommentit (27)
Nämä tomtterit ja muut amispellet joutais kotiin omilla rahoillaan! Laudalla pelleily ei ole urheilua,
Taitoluistelu on loppuunmyyty vain sen takia että homoilla on aina aikaa matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lynkkaajien selitys sille, että ette itse ole saaneet elämässänne mitään aikaan. Mikä teidän selitys on sille, että läsötätte perseellänne, piereskelette ja mätänette sohvallenne, ja silti kehtaatte haukkua kaikkea mitä mölytoosastanne näette?
Varmaan katsotte missikisojakin ja keksitte jokaisesta jonkun vian, vaikka itse näytätte pystyyn nostetuilta mersinorsuilta.
Se, etten ole olympiatason urheilija, ei todellakaan tarkoita etten olisi saavuttanut elämässä mitään. Saati että mätänisin sohvalla.
T. Koti kolmessa maassa, oman alansa huippu, joka huvittaa itseään aaveen mammojen puusilmäisillä näkemyksillä
Miksi et ole alasi maailman paras? Mikä selitys sille. Mikä saavutus se on että on koti 3:ssa maassa? Miksei kuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Taitoluistelu on loppuunmyyty vain sen takia että homoilla on aina aikaa matkustaa.
Ja koska ne on stuertteja, niillä on ilmaiset lennot Aasiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lynkkaajien selitys sille, että ette itse ole saaneet elämässänne mitään aikaan. Mikä teidän selitys on sille, että läsötätte perseellänne, piereskelette ja mätänette sohvallenne, ja silti kehtaatte haukkua kaikkea mitä mölytoosastanne näette?
Varmaan katsotte missikisojakin ja keksitte jokaisesta jonkun vian, vaikka itse näytätte pystyyn nostetuilta mersinorsuilta.
Se, etten ole olympiatason urheilija, ei todellakaan tarkoita etten olisi saavuttanut elämässä mitään. Saati että mätänisin sohvalla.
T. Koti kolmessa maassa, oman alansa huippu, joka huvittaa itseään aaveen mammojen puusilmäisillä näkemyksilläMiksi et ole alasi maailman paras? Mikä selitys sille. Mikä saavutus se on että on koti 3:ssa maassa? Miksei kuudessa?
Sanoinko etten ole maailman paras? Koti kolmessa maassa tarkoittaa vain sitä etten ole saavuttanut elämässäni mitään. 😉
Ihanaa tämä yksinkertaisuutesi, aivan ihanaa! Jatka toki!
Ai niin, harva urheilija loistaa älyllä. Älykäs uskaltaisi sanoa ihan suoraan miksi asiat meni päin v#€€&a.
Mitä sitä selittelemään? Kunto ei riittänyt on ihan OK selitys. Mitä sitä häpeämään?
En minäkään voi omassa työssäni selitellä, vaikka useimmiten asiat eivät mene kuten on suunniteltu tai toivottu. Faktat tiskiin ja that's it. Nokka kohti uusia pettymyksiä.
T. Koti kolmessa maassa, oman alansa huippu, joka huvittaa itseään aaveen mammojen puusilmäisillä näkemyksillä