Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eurojackpotista 90 miljoonaa Suomeen!

Vierailija
09.02.2018 |

Huhhuh! Onnea voittajalle!

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan täällä olette kateellisia, kyllä tuollaiset rahat pystyy hankkimaan muutenkin kuin lottoamalla. Työtä, työtä.

Töitä tekemällä et ikinä saa kasaan miljoonia. Jotain bisnestä tekemällä se on mahdollista mutta työtä tekemällä ei rikastu. Piste.

Vierailija
62/71 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan täällä olette kateellisia, kyllä tuollaiset rahat pystyy hankkimaan muutenkin kuin lottoamalla. Työtä, työtä.

Töitä tekemällä et ikinä saa kasaan miljoonia. Jotain bisnestä tekemällä se on mahdollista mutta työtä tekemällä ei rikastu. Piste.

Työ on yhtä kuin bisnes. Bisneksien eteen pitää tehdä töitö.

Etkai luullut että tarkoitin jotain pätkätöitä? Ihan turha hermostua.

Ps. Iso osa miljardööreistä tekee edelleen jonkin sortin töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimaalle 5 hengen porukalle meni voitto. Kivat 18 miljoonaa per onnellinen voittaja. Onnittelut heille vaikka olen kateellinen kun haluaisin itse voittaa.

Vierailija
64/71 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimaalle, viiteen osaan 😁😁😁😁😁

Vierailija
65/71 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loimaalle 5 hengen porukalle meni voitto. Kivat 18 miljoonaa per onnellinen voittaja. Onnittelut heille vaikka olen kateellinen kun haluaisin itse voittaa.

Mielenkiintoinen matematiikka sulla.

Vierailija
66/71 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ on yhtä kuin bisnes. Bisneksien eteen pitää tehdä töitö.

Etkai luullut että tarkoitin jotain pätkätöitä? Ihan turha hermostua.

Ps. Iso osa miljardööreistä tekee edelleen jonkin sortin töitä.

Ei vaan töitä tekemällä, vaan sijoittamalla ja pääsemällä johonkin isopalkkaiseen johtajan pestiin. Moni tekee töitä paljon enemmän kuin nämä. Isälläni oli yritys ja kaksi työtä, mutta silti emme olleet varakkaita. Myös äidilläni oli yritys ja me lapset hankimme omat rahamme kesätöissä heti kun pystyimme, mutta ei vaan auttanut. Pitää osata pelata korttinsa oikein. Kyllä se niin menee, että suurin osa rikkaista rikastuu muiden töillä, ei omallaan. Esim. osakesijoittamisella rikastuminen perustuu muiden tekemään työhön ja sen menestykseen. Tuuripeliä se pitkälti on. Lisäksi nykyaikana on vaikea enää lähteä tyhjästä menestyjäksi, 80-luvulla se vielä onnistui, jos sattui hyvä tuuri ja keksi hyvän tuotteen.

Vierailija
67/71 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että löytyy 1 pelattu rivi mutta verotussyistä päätetään se jakaa perheen kesken. Eli ilmoitetaan "kimppa" ja näin harrastetaan veronkiertoa

Se on kyllä perheen kesken ihan järkevää. Itse et niin tekisi, tai et haluisi lähisukulaisesi tekevän saadessaan päävoiton? :) Olet ylpeä lahjaveronmaksaja, jos esim. äitisi saisi potin?

Vierailija
68/71 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut😊 Kiva että oli viiden hengen porukka kyseessä, iloa isommalle piirille.

Vierailija
69/71 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetat trollata vaikket osaa itse laskea. :DDD

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
70/71 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto ei siis tullutkaan Suomeen, vaan Loimaahan. Virheellisesti uutisoitu.

Vierailija
71/71 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90/5=18 lyhyellä ja pitkällä matikalla tulee sama tulos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi