Eurojackpotista 90 miljoonaa Suomeen!
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Jos voittaisin tuon summan niin:
- ensin kaikki velat ja läheisten velat pois
- matkustelua
- rahaa eläinten hyväksi ja eläinten hyvinvointiin, haluaisin auttaa myös syöpäjärjestöjä
- lopettaisin työt siihen paikkaan
- toinen koti ulkomailta, toinen olisi Suomessa joku hieno omakotitalo meren rannalta
Minäkin lahjoittaisin esim. saimaannorpille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, olis aina parempi että se menis johonkin toiseen maahan, jos ei voitto tule mulle 😂
Miten niin? Eikös se nyt ole ihan vituuun jeba että tuosta napsuu arvatenkin vähintään ALV:n verran, eri parikyt miltsii jollain aikavälillä valtion kassaan ja lopuistakin päätynee merkittävä osa kiertämään Suomen talouteen?
En nyt ihan noin tarkkaan oo asiaa ajatellu, ei joka kommenttia tarvi ottaa noin tosissaan 😉
Eiköhän toi oo menny jollekki lottoporukalle, itellä einollu ku 5+1 oikein... Meni kuponki jo roskiin
Toivottavasti voitto menee sitä tarvitsevalle, vähempivaraiselle/varaisille
Meillä 0+1 oikein, kai siitä saa edes 10 miltsiä?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän toi oo menny jollekki lottoporukalle, itellä einollu ku 5+1 oikein... Meni kuponki jo roskiin
Jep ei tollasen reilun kolmenmillin takia jaksa ees persettä nostaa
Vierailija kirjoitti:
Tämä on älytön väite, sillä kukaan ihminen ei tarvitse 90 miljoonaa. Ei edes sataa tuhatta euroa tarvitse ihminen. Joten jos 90 miljoonaa voittaa vaikka hyvin toimeentuleva ihminen, se on ihan sama suhteessa siihen onko köyhä vai hyvin toimeentuleva.
Olen kateellinen. Toivottavasti meni yhdelle henkilölle, ei ahdistaisi niin paljon.
Mä veikkaan, että Meni Espooseen tai Tampereelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on älytön väite, sillä kukaan ihminen ei tarvitse 90 miljoonaa. Ei edes sataa tuhatta euroa tarvitse ihminen. Joten jos 90 miljoonaa voittaa vaikka hyvin toimeentuleva ihminen, se on ihan sama suhteessa siihen onko köyhä vai hyvin toimeentuleva.
Kukaan ei tarvitse edes 100 000 euroa? Aivan älytön väite.
ei yhtään oikein, eiks tässäkin voita päävoiton jos ei ole yhtään numeroa oikein??
Olen todella, todella kateellinen. Ihan mieletöntä.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella, todella kateellinen. Ihan mieletöntä.
Niin minäkin, täytyy myöntää!
Siis pelaako tuota edes minkään muun maalaiset, kun joka kerta tulee Suomeen? Jos pelaa, niin tuossa voittosuhteessa on jättimäinen vääristymä, joka kyllä korjaantuu ja Suomi on seuraavat 20 vuotta ilman ensimmäistäkään pottia.
Vierailija kirjoitti:
Aina se menee. Vain köyhät lottoaa. Voittoprosentti on huono. Rikkaat sijoittaa. Siinäkin pääsisi alkuun jo niillä lottorahoilla.
Täällä toinen helsinkiläinen joka unohti laittaa. Eli Toivottavasti ei tullut Helsinkiin ettei liikaa ärsytä.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, tottahan tuo. Mutta lähinnä tarkoitan että toivottavasti menee sellaiselle joka on köyhyyden vuoksi joutunut kärsimään esim. lapsuudesta asti tmv. Liikaa rahaa tuossa silti on, en kiellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että Meni Espooseen tai Tampereelle.
Joo, tässä on vielä sekin joka kerta, että se voitto menee tampereelle. Taatusti tänäänkin. Toivon, että tuon olis voittanut joku 100 hengen porukka.
Ehkä oli jopa sama aloittaja, mutta vähän huvitti kun tämän otsikon alla "uusimmissa" oli "Paras turkis?" :D