Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanhupallo

Vierailija
09.02.2018 |

Tanhupallo on jännästi vain naisten suursuosikki, somessa kun lukee hehkutuskommentteja niin ovat lähes 100% naisten tekemiä. Miehet eivät lämpene lainkaan sille. Mistäköhän johtuu? Onko lihava nainen lihava nainen vaikka onkin tässä lapsen hahmossa? Mielenkiintoinen ilmiö. Naiset ovat kommenteista päätellen aivan myytyjä Tanhupalloon.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hauska. Mikään niistä hahmoista ei ole. Ja aika hemmetin pullukka tyttö. En tykkää.

Vierailija
22/29 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Ja miehenikin tykkää Tanhupallosta. Kiti Kokkonen on todella loistava näyttelijä. Aito ja lämmin. Hän osaa ilmeillä eleillä ja kaikessa tuoda Tanhupallon persoonan esille. Kokonaisuudessaan hieno hahmo. Hahmo osaa matkia rehellisesti ja avoimesti lapsen tavoin tätä maailmaa ja kaikkea mitä vaan lapset voivat suorasukaisuudessaan tehdä. Vaikka hän on aikuinen, hän osaa vangita rooliinsa nämä asiat. Lapset näkevät roolin eri tavoin kuin aikuiset. Pyöreys ei todellakaan ole se juttu. Tämän suositun hahmo loi loistava näyttelijä Kiti Kokkonen ja onnistui suorituksessaan todella upeasti. Hyvä Kiti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehet voi Tanhupallosta tykätä.Sehän on pikkutyttöhahmo,haukuttaisiin vielä pedofiiliksi.

Vaikka olen nainen,ei minustakaan Tanhupallo nyt niin hyvä ole.Antaa kuvan,että kaikki pikkutytöt ovat tuollaisia idioottimaisia narisijoita.No,on se nyt suosikkini,kun mun suosikki putos lauantaina.

Vierailija
24/29 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei pidä Tanhupallosta. On sitä mieltä, että hahmo on tylsä eikä kehity, ei näe siinä mitään hauskaa. Minä taas pidän. Tanhupallon rooli on hyvin vahva, Kiti esittää 5-vuotiasta hyvin uskottavasti - tuollaisia ne pikkuvanhat pikkutytöt ovat.

Ansa Kynttilä on ehkä kuitenkin meidän lempparihahmo, on niin ärsyttävän hauska kaikessa idioottitylytyksessään.

Vierailija
25/29 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanhupallo oli hauska yhden sketsin ajan mutta toistona tosi tylsä eikä ole eka esiintymisensä jälkeen edes hymyilyttänyt. Hänen uutisensa olivat uskomattoman pitkäveteiset. Ansa Kynttilä on paras tämän vuoden hahmoista. 

Vierailija
26/29 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanhupallo oli alussa hellyyttävä, hauska ...

Nyt ainakin tuossa ”utisissa” oli kuin humalainen keski-ikäinen roolipuvussa.

Nopeasti kulahtava hahmo.

Vierailija
27/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittavaa toi miesten arvostelu joka tilanteessa,joillakin on tuo katkeruus juurtunu syvälle,tai ovat lesboja niinku suuntaus näkyy olevankin.ei se ärsytä,vaan huvittaa,kun jokapaikassa arvostellaan ,niin suomalaista mahtipontisuutta,onneks en haksahtanu suominaiseen,katkeraan käkättäjään.

Vierailija
28/29 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kakkasit housu?

Vierailija
29/29 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ymmärsit että on aika erota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi