Missä iässä teitte iltatähtenne?
Kiinnostaa tietää kuinka "vanhana" olette sen viimeisen vauvanne tehneet! =)
Kommentit (14)
Ainokainen syntyi kun olin 22. Suhtautumiseni lisävauvoihin johdatti steriin heti kolmekymppisenä. Yksilapsisuutta pidettiin omituisena vielä vuosituhannen vaihteessa, eikä vapaaehtoinen lapsettomuus ollut mikään todellinen vaihtoehto ainakaan naisille.
Syntyi juuri ennen kuin täytin 30.v
Halusin että kaikki kapset ovat ”tehtyinä” ennen kuin täytän 30.v ja sitten tämä yllätti tulollaan ja syntyi kaksi päivää ennen minun synttäreitä
Kaksi iltatähteä. Olin 36 ja 37 vuotta vanha.
39v. no onko se nyt sit ees iltatähti, kun edellinen on vast 3vee... :)
27v, 30v ja 34v on lapset tehty. Enempää ei tule, kun mies menee sterilisaatioon. Nyt ikää 36v.
En tehnyt enkä tee iltatähteä! Ikää nyt 40 ja lapset tein 25 ja 28 vuotiaana. Yli 30 vuotias on liian vanha saamaan lapsia.
Iltatähti käsite ei nyt ihan päde muutamaan näihin, ymmärrättekö mitä se tarkoittaa? Se ei tarkoita viimeistä lasta joka on pykätty heti muiden lasten perään 35 vuotiaana.
mutta siis itse: 43 ja yksi tuttuni oli 48
Vierailija kirjoitti:
En tehnyt enkä tee iltatähteä! Ikää nyt 40 ja lapset tein 25 ja 28 vuotiaana. Yli 30 vuotias on liian vanha saamaan lapsia.
Eihän täällä kysyttykään haluatko tehdä iltatähden , vaan minkä ikäisenä teit iltatähtesi..:::))
28. Edellinen lapsi oli 10-vuotias. Kun olen aloittanut nuorena, en halunnut tehdä lapsia pitkin elämää vaan hankkia heidät alle 3- kymppisenä.
41v