Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit, jos lapsesi kertoisi liittyneensä kokoomusnuoriin?

Vierailija
09.02.2018 |

ev

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin salaa tyytyväinen.

t. kaappikokoomuslainen

Vierailija
2/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin perinnöttömäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että on kiinnostunut yhteiskunnallisista ajatuksista ja taloudellisesta liberalismista. Ostaisin todennäköisesti jonkin hyvän kirjan, esim. laissez fairea käsittelevän, kun kerran aihepiiristä on kiinnostunut. 

Vierailija
4/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaisin pois kotoa ja katkaisisin välit.

Vierailija
5/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kysyisin että mitä hän ajattelee, mutta olisin silti äärettömän iloinen, että ei liitttynyt vihervassareihin joihin kuuluu myös demarit.

Vierailija
6/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liittynyt. Olen ylpeä, että minulla on aktiivinen ja ajatteleva lapsi, joka pyrkii toimimaan yhteiskunnan eteen. Vaikka puolue ei olisikaan oma valintani.

Vierailija
7/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että joko taas.

8/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin rahaa lainaksi.

Vierailija
9/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi käydä, koska olen opettanut omille lapsille toisten ihmisten kunnioittamista, enkä ahneutta.

Vierailija
10/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättyisi sillä meidän perheen nuorilla on paljon kovemmat arvot kuin meillä vanhemmilla. Ja ovat pinnallisempia ja materialistisempia.

Joskus tuntuu että puhuu seinille kun teineille/nuorille aikuisille puhuu elämän faktoista ja realismista. 

Vierailija
11/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yllättynyt mutta toki myös tyytyväinen.

Vierailija
12/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi käydä, koska olen opettanut omille lapsille toisten ihmisten kunnioittamista, enkä ahneutta.

Tuskinpa olet mitään opettanut, jos et kykene edes oman lapsesi mielipiteitä kunnioittamaan. :D Mutta niin makaa kuin petaa. ;)

Vierailija
13/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa olet mitään opettanut, jos et kykene edes oman lapsesi mielipiteitä kunnioittamaan. :D Mutta niin makaa kuin petaa. ;)

Näinhän se on, on turha opettaa mitään sanoja, jos lapsi näkee kuitenkin teoista, että eri tavoin ajattelevia on ihan oikein halveksua ja panetella.

Vierailija
14/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tietysti tyytyväinen, että hän on valinnut saman puolueen kuin vanhempansa, mutta varmistaisin tietysti että kyse on hänen omasta valinnastaan.

Vierailija
15/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa sanottu miten reagointi tapahtuisi, kun todettiin vaan ettei sellainen on mahdollista.

Opetelkaa kokkaritrollit luetun ymmärtämistä.

Vierailija
16/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pettynyt. Mutta en tietysti näyttäisi tai sanoisi sitä hänelle, jokaisen aatemaailma olkoon hänen oma asiansa.

Vierailija
17/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin mikä on mennyt pieleen.

Vierailija
18/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen, että tuo 17 v laiskimus on löytänyt itselleen muutakin tekemistä kuin sotapelit.

Vierailija
19/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, on turha opettaa mitään sanoja, jos lapsi näkee kuitenkin teoista, että eri tavoin ajattelevia on ihan oikein halveksua ja panetella.

Missä kohtaa jotain on paneteltu?

Eikös ihmiset tapaa opettaa lapsille omat arvonsa?

Onkai se kokoomuslaisen pohjaton anheus ja itsekkyyskin arvo, mutta ei sellaiseksi opi, jos elää tervehenkisessä perheessä.

Kokoomusnuorten vanhemmat luultavasti ovat käytöksellään indikoineet, että minäminä-käytös on ok.

Vierailija
20/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin periä vuokraa ja lapsi saisi maksaa omat asumiskulunsa. Jos kerran kokoomusnuoriin on liittynyt, niin tämähän on ihan kokoomuksen arvojen mukaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme