Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataanpa ulkomaalaisten aviopuolisoiden plussapuolia! Niin ja maa mukaan!

Vierailija
17.04.2006 |

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantsii valita esim saamelainen, koska niiden geeniperimä on kaukana suomalaisesta. Tai keltti.

Vierailija
2/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse maksaa kalliita hotellimaksuja, ja sieltä taas pääsee eteenpäin rannikolle, alpeille jne.

Oppii uuden kielen.

Näkee kotimaansa hyvät ja pahat puolet uusin silmin.

Vierailija
4/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tarvitse maksaa kalliita hotellimaksuja, ja sieltä taas pääsee eteenpäin rannikolle, alpeille jne.

Oppii uuden kielen.

Näkee kotimaansa hyvät ja pahat puolet uusin silmin.

Vierailija
5/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todella perhekeskeinen.

Lapset ovat kauniita :)

(Ei toki niin, etteivätkö 100% suomalaisetkin lapset sitä olisi).

Miehen sukulaiset lahjoittavat roppakaupalla suloisia lastenvaatteita. Kun vain vielä tietäisi, missä niitä ihania tyttöjen mekkoja ja poikien polvihousuja voisi käyttää täällä loskaisessa pohjolassa :)

Vierailija
6/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkäämpiä, oppivat kaksi kieltä ja tapaa käsitellä asioita ja maailmaa.

Vierailija
7/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä monikulttuurisista lapsista sen älykkäämpiä keskimäärin tule kuin suomalaisistakaan. Ja suvaitsevaisuus ei liity millään lailla monikulttuurisuuteen.

Vierailija:

älykkäämpiä, oppivat kaksi kieltä ja tapaa käsitellä asioita ja maailmaa.

Vierailija
8/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulttuurilliset itsestäänselvyydet kyseenalaisiksi.

Vierailija
9/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ulkomaalaisplussia...

lapset tosiaan ovat paljon kauniimpia kuin perusfinskit, puhuvat kolmea kieltä sujuvasti ja liikkuvat eri kulttuurien välillä...

Mies osaa laittaa kotimaansa ruokia ja vielä pitää siitä

Lomapaikkoja on monissa eri maissa

Asunto on kahdessa eri maassa

ja mies on arabi

Vierailija
10/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä (valkoinen) sanon että hyi minkä näköisiä nuo mustat lapset ovat, kyllä valkoiset lapset on paljon kauniimpia niin olen heti rasisti.

Mutta jos sanookin että suomalaisulkomaalaiset (erityisesti jos kyse tummista lapsista) lapset on kauniimpia kuin kokonaan suomalaiset ei ole rasisti.

Edelleenkin joillakin näyttää olevan päähänpinttymänä että vain se on rasismia jos valkoinen sanoo tummemista jotain rumasti. Mutta kannattaisi muistaa että ihan yhtä lailla muutkin voivat olla rasisteja. Minusta on kyllä todella rasistisesti ja rumasti sanottu että puoliksi ulkomaalaiset lapset olisivat AUTOMAATTISESTI kauniimpia kuin täysin suomalaiset lapset!

Vierailija
11/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies osaa laittaa todella hyvää ruokaa, lapset oppivat kunnioittamaan vanhempia ihmisiä ja saavat kolme eri kieltä " ilmaiseksi" . Muuten ei meidän elämä paljon poikkea täysin suomalaisesta perheestä...

mies nigerialainen

Vierailija
12/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei vielä lapsia mutta minä nautin;

- mies ihana rakastaja, kyltymätön

- todella hyvän kokoinen " mela"

- rakastaa minua ihan hurjan paljon

- osaa puhua tunteista

- kohtelee kuin aarretta

ja kyseessä siis arabi

Vierailija
13/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset puhuvat kahta kieltä sujuvasti ja ovat kiinnostuneita eri kulttuureista. Oma kielitaitonikin on parantunut miehen myötä. Ihanaa vaihtelua, kun pääsee välillä Pariisiin lomailemaan ja muuallekin Keski-Eurooppaan miesten sukulaisten luokse, mies tekee tosi hyviä ruokia ja pitää kokkaamisesta (toisin kuin minä), osallistuu myös kotitöihin käskemättä (toisin kuin suomalainen ex-avomieheni), mies osaa käyttää alkoholia kohtuudella eikä ole koskaan humalassa (toisin kuin useat suomalaismiehet), miehellä perhe ja lapset hyvin tärkeitä.

Ja mullakin siis ranskalaismies, niin kuin jollain muullakin oli...

Vierailija
14/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussia:

-lapset oppivat kaksikielisiksi

-Hollannissa oppii suvaitsevaisuutta kaikkia kulttuureja kohtaan ihan jokapaivaisessa elamassa

-ja tosiaan, autolla tai junalla paasee muutamassa tunnissa Euroopan toisiin suuriin kaupunkeihin

-mies ei juo alkoholia kanniin asti laisinkaan, viinia nautiskellaan kylla ruokailun yhteydessa

-mies hoitaa lapsia kotona usein

Vierailija
15/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmin tumma iho, jossa finnit ei kuki...kokkaa, puhuu, pussaa ja rakastelee... ja hyvin kaikkea!pitkä, kaunispiirteinen Mies. sukua espanjassa, kap verdellä, ranskassa, portugalissa ja englannissa. kyläpaikat siellä.... lisäplussaa yhteinen suloinen poikamme, pieni ruskeasilmä!

Vierailija
16/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies siis kap verdeltä..

Vierailija
17/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tosi usein olen törmännyt kielteisiä mielipiteitä hollannista, siis suomalaisnaisilla, jotka siellä asuvat? en tunne hollantia ollenkaan, mutta olen hämmästellyt syytä - jota siis en osaa ymmärtää - jotain sillä on ollut kai tekemistä liiallisen suorapuheisuuden, liian rentojen vaatteiden, punaisten lyhtyjen + coffee shopien kanssa.

Vierailija
18/42 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien vanhempien mielestä juuri omat lapset ovat kaikkein kauneimpia. Minusta ainakin supisuomalaiset lapset ovat ihania niinkuin kaikki maailman lapset. Omani on puoli albanialainen, mutta ei se hänestä tee mitenkään kauniimpaa vaikka äidin mielestä onkin kaikista kaunein.

Vierailija
19/42 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset oppivat 3 kieltä ja mies on aivan jumalaisen komea. Osaa laittaa hyvää ruokaa ja pitää siivoamisesta. Hoitaa lapsia kun ovat sairaina, että minä pääsen opiskelemaan. Aivan ihana kokonaisuus tuo minun ukkeli. Mies on marokosta.

Vierailija
20/42 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkea niitä mitä olen täältä lukenut: ihana, hoitaa lapsia, tekee ruokaa, kiltti ym ym ym. Ei ole tarvinut lähteä merta edemmäs kalaan. Ja lapsikin on kaunis! :)