Osuuspankin sisäinen tilisiirto - voiko muka kestää tuntikaupalla?
Tilisiirto on tehty jo kolme tuntia sitten mutta minun tililläni summaa ei vielä näy?! Onko mua kusetettu? Molemmilla varmasti OP tilit. Summa n. 1500e
Kommentit (16)
Kyseessä ei ole sentään mikään nettikaupparikkomus vaan ihan perheen (tosin miehen puolelta perhettä) sisäistä rahansiirtoa. Tosin jos ei voi appivanhempiin luottaa niin siitähän se sitten elämä ja riemu repeää.
Onko ideoita?
ap
Soita sille rahan lähettäjälle, tainnut jättää tilisiirron tekemättä. Tosi ärsyttävä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy heti
Näkyykö myös, jos siirto tehdään la tai su?
Pyydä tarkistamaan mille tilinumerolle on siirtänyt summan, ettei ole sattunut laittamaan väärälle tilille.
Näkyy heti, oli viikonpäivä mikä vaan. Onkohan varmasti maksettu oikealle tilille?
Tältä kys. henkilöltä on odotettu VIIKKO muutenkin aktivoitumista maksun kanssa, tänään piti olla kaikki 100% ja homma hoidossa.
Vielä, voiko MINUN tililläni olla joku solmu miksi raha ei tule? Väittää että hänellä näkyy maksetuissa jo summa.
(olen sekä maksanut laskuja tänään että käyttänyt pankkikorttia)
ap
apua-ap kirjoitti:
Tältä kys. henkilöltä on odotettu VIIKKO muutenkin aktivoitumista maksun kanssa, tänään piti olla kaikki 100% ja homma hoidossa.
Vielä, voiko MINUN tililläni olla joku solmu miksi raha ei tule? Väittää että hänellä näkyy maksetuissa jo summa.
(olen sekä maksanut laskuja tänään että käyttänyt pankkikorttia)ap
ei kait. Pyydä sähköinen kopiokuitti suorituksesta ja tarkista, onko tili ym. oikea. Odottelet tavaran tms. luovutuksen kanssa siihen saakka kunnes raha näkyy tililläsi.
Näkyy heti vaikka siirtäisi viikonloppuna
apua-ap kirjoitti:
Taitaa puhua paskaa tuo kyseinen maksaja. Katso huolella kaikki tapahtumasi tältä päivältä.
Mitään solmuja tuskin on tilisiirroissa. Sano että "maksajaa" odottavat nahkatakkiset perijät kohta oven takana.
Vierailija kirjoitti:
apua-ap kirjoitti:
Taitaa puhua paskaa tuo kyseinen maksaja. Katso huolella kaikki tapahtumasi tältä päivältä.
Mitään solmuja tuskin on tilisiirroissa. Sano että "maksajaa" odottavat nahkatakkiset perijät kohta oven takana.
Älä sano. :D Ei kannata perhesuhteita uhkailla jonkin saamattomuuden takia, ja muutenkin tuollainen uhkailu on laitonta.
Pyydä kuitti. Ei ole maksanut, koska näkyy kyllä aina heti. Nimim. tili op:ssa koko perheellä.
Kyllä pitäisi näkyä heti. Tietysti yksi vaihtoehto on se että pankki on jäädyttänyt maksun, jos maksuun kirjatussa viestissä lukee jotain vaikka terrorismiin viittaavaa, niin pankin automaattijärjestelmä voi jäädyttää maksun.
Googleta lisää aiheesta.
Mutta ilmeisesti tässä tapauksessa kyse on vain siitä ettei rahaa ole edes maksettu.
Ei.