Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaako täällä joku miehiä?

Vierailija
09.02.2018 |

Miksi???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko kun naiset tartuttaa nielusyöpää?

Vierailija
2/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä!!

Vihaan miehiä kategorisesti, mutta käytännössä tapaan vain muutamia tällaisia inhottavia. Suurin osa on joko neutraaleja tai jopa ihan mukaviakin. Tosin mua kohtaan mukavia on vain sellaiset, joille maksetaan siitä. Esim. lääkärit, kassatyypit. Ei aina kyllä nämäkään.

Syy miesvihaani on se, että olen ruma. Ja se näkyy miesten käytöksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ihmisiä en sukupuolia, tarkoitan siis että riippuu minkälainen kuspää on kyseessä. En vihaa vihaamisen takia vaan pitää olla joku syy sille.

Vierailija
4/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika negatiivinen käsitys tuntuu täällä monilla miehistä olevan

Vierailija
5/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan miehiä.

Vierailija
6/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan miehiä koska olen feministi. Feminismin oppien mukaan miehiä tulee vihata koska he ovat sukupuolensa takia pahoja, vaikka toisaalta sukupuoli on pelkkä sosiaalinen konstruktio, eli tässä ei ole mitään logiikkaa, mutta toisaalta taas tällaisia epäloogisuuksia ei saa kyseenalaistaa koska silloin feminismin syvin olemus paljastuu tai sitten olet naisvihaaja tai en oikein tiedä enkä ymmärrä, mutta niin ne sanovat joten vihaan miehiä.

Vierailija
7/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä inhoan, viha on liian voimakas ilmaus. Inhoan siis: tyhmiä, itsekeskeisiä, pikkuhitlereitä, väkivaltaisia, vittumaisen näköisiä, itsestään liikoja luulevia, pervoja ja kaikkia miehiä, jotka luulevat olevansa jotain niiiiin ihanaa, ettei sanotuksi saa. No, ette ole.

Vierailija
8/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan vain isäni ikäisiä miehiä, jotka tulevat iskemään ja jotka alkavat inttämään, etteivät ole vanhoja, kun sanon, ettei isän ikäiset kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme