Juilivat, nopeahkot kivut alapäässä rv36+!!
Helou! Onkohan muilla ollut vastaavia tuntemuksia, nää alkoi pahetakseen pyhinä noin viikko sitten. Aivan mahtava kipu / kouraisu tuntuu aivan tuolla emättimen / kohdunkaulan seudulla. Välillä ihan kuin jotain repeäisi??!! Jos jollain olis kokemuksta tai tietoa sanoa, mitä hittoa nuo ovat? Ei kai supistukset voi olla noin nopeita??
Pikkumiina 36+
Kommentit (5)
Tule kertomaan kuinka käy. Ei tapahtunut mitään/ lähdit synnyttämään.
Jos vauva on raivotilassa siis pää alaspäin ja pää on laskeutunut häpyluun taakse niin vauvan pään pyöritykset voivat tuntua aika voimakkaana kipuna.
Liitoskivut tuntuvat kun itse liikut. Kohdunsuun aukeamiseen liittyvä kova kipu tulee vain supistusten aikana.
ois kans se et vaavi on joko kääntynyt pää alaspäin (ellei sitten jo ollut?) ja se pään liikuttelut sattuu sitten ikävästi
mulla on kahdessa aiemmassa raskaudessa tullut kans sellasia viiltäviä kipuja jotka on ollut toooosi inhottavia...
mä kuvailisin niitä silleen et joku yrittäis tulla sieltä puukon kanssa läpi
jotkut on puhuneet sukkapuikko vihlomisesta
kuulostaako yhtään tutulta?
no nyt on arvailtu kummiskin :)
krisse rv31+2
Tuntuu et vatsa on kireenä kaiken aikaa näiden päivien ajan, harjoitussuppareita on ollut jo muutenkin aika kauan.Jostain viikolta 30. Tuskin tästä lähtöä tulee synnyttämään, vaikka kokonsa puolesta saisi kuulemma jo tullakin (yli 3 kg jo rv35)
Sitä vielä mietin, kun beibi on on jo kiinnittinyt niin voiko se vielä silloin pyöritellä päätään?? Jos tuo onnistuu, niin sitten kivut voisi johtua siitä. Jos ei onnistu, niin sitten nämä on epäsäännöllisiä supistuksia (tulkiten vastauksianne) Aika epämukavat on tuntemukset, tuntuu että silmät pullistuu päästä.
Kiitos " tietäjille" !
Esikoistaan odottava PIkkumiina 36+
No supistaako myös? Synnytyksessä noi supistukset " lähtee" sieltä alhaalta kouraisuna ja menevät aaltona vatsan yli. Eli siis erilaisia kun ne harjoitussupparit, jossa vatsa pelkästään kovettuu. Näin minä olen kokenut synnytyksessä noi kunnon supistukset. Mites muut?