Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistutko vai otatko innolla vastaan, jos työpaikallasi tapahtuu uudelleenjärjestelyjä?

Vierailija
09.02.2018 |

Oli kyse sitten työtavoista, henkilöstömuutoksia työpiirissä tai työvälineiden päivityksestä erilaisiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy niin kauan kuin ei YT:t napsahda omalle kohdalle.

Vierailija
2/6 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaajatyyppiä olen. Eli jos vaikka pomo sanoo pe että maanantaina tulee asiakkaita  tutustumaan työtapoihimme niin viikonloppu pilalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ahdistun vähintään lievästi.

Vierailija
4/6 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ahdistujatyyppiä. Stressaan ja jännitän kamalasti. Jotenkin saan itseni sitten rauhoitettua. Pidän rutiineista. Sopeudun kyllä muutoksiin, mutta olen vaan KAUHEA jännittämään.

Vierailija
5/6 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua stressaa roolinvaihdot. Ne aiheuttaa identiteettikriisiä, en tiedä kuka ja mikä olen tai osaanko olla sitä, mitä pitää.

Vierailija
6/6 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut pienoinen organisaatiouudistus käynnissä käytännössä koko sen 1,5 vuotta, mitä olen talossa ollut. Lisäksi nousukauden ansiosta työkavereistakin on lähtenyt ainakin neljä, joista toinen lähiesimieheni ja toinen tiimikaverini.

Yksi uusi ohjelmisto on otettu käyttöön ja pari pienempää, ei niin tärkeää myöskin.

En koe tätä mitenkään stressaavana. Työ on projektiluontoista jo lähtökohdiltaan, tekijät vaihtuu ja olen suht näppärä omaksumaan tietoteknisiä juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi