Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei saa tunnustettua ihastumistaan - Mitä mieltä?

Nuori äijä
09.02.2018 |

Elämäni nainen kyseessä ja olen todella ihastunut, mutta en saa sanottua tunteitani ulos. Haaveilen naisesta joka päivä, mutta kokemukseni naisista ovat olemattomat. Nainen on kaikkea mitä haluan: kaunis, seksikäs, mukava ja hoikka. Olenko ihan turha mies, kun en uskalla tunnustaa? Onkohan naisella joku toinen? Viitteitä siitä ei ole ollut ilmoilla ja haluan hänet omakseni.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi ihastunut jos et uskalla ottaa riskiä.

Vierailija
2/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sillä, että kokemuksesi naisista ovat olemattomat? Kuvailit, että nainen on kaikkea mitä haluat - mitkä ominaisuudet sinussa on sellaisia, että hän voisi kiinnostua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat sillä, että kokemuksesi naisista ovat olemattomat? Kuvailit, että nainen on kaikkea mitä haluat - mitkä ominaisuudet sinussa on sellaisia, että hän voisi kiinnostua?

En ole koskaan seurustellut naisen kanssa, joten kokemusta ei ole. En osaa vastata jälkimmäiseen kysymykseen, mutta olen lihava, joten se saattaa hidastaa kiinnostusta. En tiedä onko naisella tunteita miua kohtaan, mutta minä olen todella ihastunut.

Vierailija
4/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta lupaavalta. Tunteiden tunnustaminen ihmiselle, jonka kanssa ei edes tapaile, on - anteeksi vaan - aika autistista. Eiköhän tuossa vaiheessa olisi parempi nimenomaan päästä edes tutustumaan kyseiseen naiseen eli ehdottaa hänelle tapaamista. Todennäköisesti treffipyyntökin pelästyttäisi naisen, sen verran oudot vibat ap:n tekstistä tulee, mutta hänelle voisi sanoa jotain tyyliin: "Olen viikonloppuna menossa katsomaan x-elokuvan/x-messuille/-xpaikkaan, kiinnostaisiko sinua lähteä mukaan?". Edellyttäen, että tuntevat siis toisensa jo ylipäänsä jollain tavalla.

Vierailija
5/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta lupaavalta. Tunteiden tunnustaminen ihmiselle, jonka kanssa ei edes tapaile, on - anteeksi vaan - aika autistista. Eiköhän tuossa vaiheessa olisi parempi nimenomaan päästä edes tutustumaan kyseiseen naiseen eli ehdottaa hänelle tapaamista. Todennäköisesti treffipyyntökin pelästyttäisi naisen, sen verran oudot vibat ap:n tekstistä tulee, mutta hänelle voisi sanoa jotain tyyliin: "Olen viikonloppuna menossa katsomaan x-elokuvan/x-messuille/-xpaikkaan, kiinnostaisiko sinua lähteä mukaan?". Edellyttäen, että tuntevat siis toisensa jo ylipäänsä jollain tavalla.

Olemme tavanneet kerran, mutta en saanut tunnustettua tunteitani naiselle. Yritin ujuttautua pysyvästi naisen elämään ja olen kova haaveilemaan hänestä. Nainen on niin seksikäs ja uskomattoman kaunis, joten en aio päästää irti hänestä.

Vierailija
6/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa kyllä vähintäänkin viedä vaikka kukka jos ei muuta. Itse ainakin olisin todella iloinen vaikka kukka tulisi keneltä tahansa. Lisäksi voit saada mahdollisuuden lähestyä eikö tarvitse hävetä jos ei tulekaan mitään. Yritä edes. Vai haluatko haaveilla lopun elämää.

Vierailija
7/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kannattaa kyllä vähintäänkin viedä vaikka kukka jos ei muuta. Itse ainakin olisin todella iloinen vaikka kukka tulisi keneltä tahansa. Lisäksi voit saada mahdollisuuden lähestyä eikö tarvitse hävetä jos ei tulekaan mitään. Yritä edes. Vai haluatko haaveilla lopun elämää.

Olen antanut hänelle jo lahjoja, mutta nainen on vaan hiljaa kiittänyt. Kasvojen ilmeen perusteella hän ei hymyillyt, joten voiko tästä perustella jotain? 

Vierailija
8/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuttu tilanne. Seuraava askel tosta on syrjäytyminen. Sitten rakennat pelitietokoneen ja ostat tekopillun. Laitat jätesäkit ikkunoihin ja olet oman mielesi vanki.

Vierailija
9/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori äijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme tavanneet kerran, mutta en saanut tunnustettua tunteitani naiselle. Yritin ujuttautua pysyvästi naisen elämään ja olen kova haaveilemaan hänestä. Nainen on niin seksikäs ja uskomattoman kaunis, joten en aio päästää irti hänestä.

Yritit ujuttautua naisen elämään? Sä kuulostat vähän pelottavalta.

Vierailija
10/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori äijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme tavanneet kerran ja pitäs päästä tunnustamaan ihastus tälle kohteelle. VMP

Ehkä tämä tunnustus edellyttäisi että edes tunnetaan toinen ihminen ja tapaillaan oikeasti eikä pelkästään omassa mielikuvituksessa. Tässä aloituksessa mättää kaikki.

Vierailija
11/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen kyseessä?

Ystäväni erosi ja kaiken maailman ukkoa on heti tyrkyttämässä itseään. Miten säälittäviä miehet oikeesti on? Miksi ette ensin tutustu naiseen muuten, eikä koko ajan heti ole suhde mielessä???

Vierailija
12/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen kyseessä?

Ystäväni erosi ja kaiken maailman ukkoa on heti tyrkyttämässä itseään. Miten säälittäviä miehet oikeesti on? Miksi ette ensin tutustu naiseen muuten, eikä koko ajan heti ole suhde mielessä???

Opiskelujeni kautta tiesin naisen etäisesti ja pyrin hänen lähelle aiemminkin, mutta nyt hän on työelämässä ja minä vasta valmistunut. Aion hakea samaan yritykseen töihin, koska en halua olla hetkeäkään erossa hänestä, niin paljon haluan hänet omakseni. Nainen on kaunis, älykäs, seksikäs, hoikka eli juuri sitä mitä haluan. Hän on minua sopivasti vanhempi, mutta ei paljoa.

Vierailija
13/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tuttu tilanne. Seuraava askel tosta on syrjäytyminen. Sitten rakennat pelitietokoneen ja ostat tekopillun. Laitat jätesäkit ikkunoihin ja olet oman mielesi vanki.

En voi olla noin radikaali, mitä ehdotit, koska asun iäkkään äitini kanssa. Minulla on salaa räpsittyjä kuvia naisesta, joten iltalohdutukseni on tyydytetty.

Vierailija
14/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori äijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut hänelle jo lahjoja, mutta nainen on vaan hiljaa kiittänyt. Kasvojen ilmeen perusteella hän ei hymyillyt, joten voiko tästä perustella jotain? 

Niiku mitä lahjoja? Jos olet ostanut hänelle lahjoja niin ja ei ole hymyillyt edes sinulle niin ehkä ei sitten tykkää sinusta. Kyllä itse hymyilen ihastukselle. Jos minua ahdistaa niin en katso ollenkaan koko ihmistä.

Vierailija
15/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
16/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori äijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiku mitä lahjoja? Jos olet ostanut hänelle lahjoja niin ja ei ole hymyillyt edes sinulle niin ehkä ei sitten tykkää sinusta. Kyllä itse hymyilen ihastukselle. Jos minua ahdistaa niin en katso ollenkaan koko ihmistä.

Olen antanut huivin, kirjoja, leffalippuja ja kaikkea mitä vähillä rahoillani pystyn ostamaan hänelle. Ostan enemmän heti kun olen saanut töitä samasta yrityksestä.

Vierailija
17/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono "provo" naiselta.

Vierailija
18/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono "provo" naiselta.

Toivottavasti. Mutta onhan näitä vinksahtaneita miehiäkin olemassa. Itse jouduin kokemaan sen.

Vierailija
19/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono "provo" naiselta.

Toivottavasti. Mutta onhan näitä vinksahtaneita miehiäkin olemassa. Itse jouduin kokemaan sen.

Olen ihastunut heteromies, joka ei saa tunnustettua.