Onko tässä maassa yhtään mukavaa miestä, jolle kelpaisi 5-kymppinen ylipainoinen nainen?
Vai kaikkiko haluavat vain normaalipainoisen? Tarkoituksenani toki pudottaa painoa, mutta voinko palata deittimarkkinoille vasta sen tehtyäni? Terkuin mukava ja hellyydenkipeä ja ihan nättikin 5-kymppinen nainen.
Kommentit (28)
Et hyväksy itseäsi muutenkaan. Miehet haluavat oikeasti edustuskelpoisen naisen.
Kyllä kelpaa.Täällä kova kankinen leijona odottaa kovasti jos antaisit vaikka tiukkaa ykköstä.Kakkonen ei kiinnosta.
Varmasti kelpaa! Suurin osa ikäisistäsi on ylipainoisia. Tärkeintähän ihmisissä on lempeä luonne ja hyvät elintavat, ei muutama ylikilo.
Vähän väärä palsta kysyä tätä kyllä. Tietääkseni aika monet miehet eivät ole niin kiinnostuneita mallimitoista kuin tällä palstalla usein saa kuvan, mutta nuo miehet eivät varmaan tällä palstalla pahemmin aikaansa vietä. Tinderistä tuskin myöskään löytyy, ellei etsi pelkkää seksiseuraa, siihen taitaa monille kelvata myös kumppaniksi muuten kelpaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Et hyväksy itseäsi muutenkaan. Miehet haluavat oikeasti edustuskelpoisen naisen.
Kyllä hyväksyn itseni muuten, ainoastaan paino on se rasite. Terve itsetunto on, mutta väärissä kuorissa tällä hetkellä. Eiköhän se mies ole epävarma, jos naisella pitää omaa itsetuntoaa pönkittää muiden silmissä= edustuskelpoisuus:) ap.
Ei välttämättä. Hyväkuntoinen ja -näköinen älykäs mies ei varmasti vilkaisekaan lihavia naisia. Mutta ne tavan isomahaiset tusinamiehet, niille kyllä kelpaa vähän heikomminkin varustettu nainen :-)
Vierailija kirjoitti:
White fat bitch gonna get blacked
Juurikin noin.
Itse olen hoikka vajaa 30v enkä ole kellekään kelvannut. Heikot on miesmarkkinat Suomessa tavisnaiselle.
Miksi muuten saa vaatia mukavaa miestä eikä siitä nouse haloota "oletko itse mukava"? Jos sanoo haluavansa neitsyen, kysytään heti oletkos itse. Tässäkin asiassa pitäisi olla oletuksena että vaatija on itsekin neitsyt tai ainakin valmis odottamaan saadakseen kumppanin joka on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten saa vaatia mukavaa miestä eikä siitä nouse haloota "oletko itse mukava"? Jos sanoo haluavansa neitsyen, kysytään heti oletkos itse. Tässäkin asiassa pitäisi olla oletuksena että vaatija on itsekin neitsyt tai ainakin valmis odottamaan saadakseen kumppanin joka on.
Mukavuus ei ole kertakäyttöinen ominaisuus, ei voi verrata.
Muista että saat sen mistä luovut.
Kelpaako sinulle alipainoien mies
Kerrohan itsestäsi, saattaapi kiinnostaa.
M54
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Hyväkuntoinen ja -näköinen älykäs mies ei varmasti vilkaisekaan lihavia naisia. Mutta ne tavan isomahaiset tusinamiehet, niille kyllä kelpaa vähän heikomminkin varustettu nainen :-)
Ei pidä paikkaansa. Mun hyväkuntoinen ja älykäs mies rakastui minuun vaikka olen ylipainoinen. Koska on älykäs, on jo oppinut siihen ikään että kumppanissa on ehdottoman tärkeää ystävällinen luonne, äly, empatia ja luotettavuus, vaatekoko on toissijainen.
Hän sanoo, että se että on itsevarma ja sinut itsensä kanssa on seksikästä.
-1-
Muuten olisi, mutta se on liikaa, että kirjoittaa "viisikymppinen" muodossa "5-kymppinen".
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kelpaa! Suurin osa ikäisistäsi on ylipainoisia. Tärkeintähän ihmisissä on lempeä luonne ja hyvät elintavat, ei muutama ylikilo.
Tota noin. Joo. Jos on ns. "hyvät elintavat", niin silloin kyllä pitäisi kuluttaa sen, mitä syö. Eli ei pitäisi olla ylipainoinen.
Vai mikä sulla oli logiikka oikein tässä...?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yleistää - oikea rakkaus ei mittoja tai ikää katso.
Olen itse N43, 170cm/80kg. Myös ihan nätti ja huoliteltu, mutta siis ylipainoinen. Mun mies on 180cm pitkä, painaa 75kg, käy salilla n. 5 kertaa viikossa ja omaa sixpackia myöten erittäin klassisesti kauniin, lihaksikkaan kehon. On myös kasvoistaan komea; ruskeat silmät, tummat, tuuheat hiukset. Opiskelee yliopistossa, on kiinnostunut kirjallisuudesta, puhuu neljää kieltä sujuvasti. On siis kaikilla kriteereillä todellinen "catch", mutta niinpä tuo vaan valitsi minut <3
On varmasti mutta ne on just nyt vankilassa
Mun kohdalle ainakin osui, nettideitistä, mutta se tapaus ei ole enää vapailla markkinoilla :) N50