Poski turvoksissa ja hammasta särkee!!
Multa siis lähti paikkaus ja nyt poski on turvoksissa! Ehtiikö odottaa maanantaihin kun mulla on silloin hammaslääkäri aika?
Kommentit (11)
En tiedä, mutta itse menisin heti lääkäriin. Särky ja turvotus ovat pahoja oireita. Soita ainakin johonkin hammasneuvontaan, niin arvioivat tilanteen.
Varmaan itse osaat päätellä, mikä on olosi. Meille se on mahdotonta.
Voi tulla aika pitkä viikonloppu... Auttaako särkylääke yhtään?
Heti hammaslääkäripäivystykseen tai yksityiselle..
Jos kestät olla sen kanssa, ota burana 400 mg+panadol 1 g yhtä aikaa kolmesti päivässä ja hae apteekista Corsodylia millä purskuttelet ohjeen mukaan, ja kylmäpakkausta posken päällä. T. Sh
Minä neuvoisin menemään heti tänään! On kokemusta siitä, että yritin valtavassa säryssä kärvistellä viikonlopun yli. En lopulta saanut nukuttua tai ylipäätään oltua mitenkään päin ja jouduin lähtemään iltapäivystykseen. Turvotus on paha merkki, voi viitata pahaan tulehdukseen niin kuin minulla. Siitä seurasi monta antibioottikuuria, kuumeilua, useita hammaslääkärikäyntejä ym. Voihan olla, että sinulla ei ole yhtä pahaa tilannetta, mutta ehdottomasti nyt suosittelisin menemään tänään, saatat kuitenkin selvitä vähemmällä (rahalla, vaivalla, säryllä) niin.
Ensinnäkään paracetit, buranat ja sen tapaiset auta juuri mitään, mutta Naproxen ja Tramadol kylläkin, itse menisin yksityiselle. Tosin tuo satanen ei riitä, maksanee, 200 - 450 yksityisestä ja hoidosta riippuen.
PS. Kokemusta on sekä hammassärystä että yksityisistä.
Mene nopeasti hammaslääkäriin. Miehelläni oli hammas kipeä ja turvotusta, ja hammas jouduttiin vetämään pois. Hänelle sanottiin, että jos hän olisi vielä kauan odottanut, olisi henki voinut mennä.
Älä tee mitään vaan odota maanantaihin. Kyllä luonto korjaa heikompijärkiset jotka kysyvät apua av:lta.
Jos on turvotusta, niin viipyilemättä hammaslääkäriin. Älä odota maanantaihin.
Voithan mennä yksityisellekin, kustantaa noin satasen.