Maria Veitola & Mikael Gabriel
Kommentit (378)
Toivottavasti ahkerasti paljon mainostetussa kaunis elämä ohjelmassa otetaan terävästi kantaa tähän suomea koskettavaan #metoo ongelmaan, uskon että kaikilla naisilla olis paljon kerrottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manageri on aika pulskassa kunnossa...
Tämähän se nyt olikin erittäin huomionarvoinen kommentti!Huokaus!
Ja millähän tavalla jostain Mikaelin laihuudesta puhuminen on sitten oleellista?
Vierailija kirjoitti:
Ylläri, että mammat täällä jauhaa vaan raha-asioista. Perus kateus 😂😂
Mikluhan se rahasta jauhaa. Se kertoo vaikka sukkakorinsa hinnan jos joku vaan jaksaa kuunnella.
Siis mitä kaikkea porukkaa tuolla kämpässä asuu? Ketkä siellä asuu? 😂
olikohan koissu viety aamupissulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on samanlainen hammasharja ja toi aikanäyttö ku miklulla
Lasten nukkumaanmenoaika on jo ohitettu.
Höh. Saman vois sanoa tässä keskustelussa aika monele muulle kirjoittaneelle. Taas haukutaan niin toimittajaa kuin vierastakin.
Vierailija kirjoitti:
Mikael on hyvä tyyppi. Hänellä on rahaa ja myös antaa siitä köyhille jakamalla jouluisin 300 ruokakassia köyhille. Minä ainakin arvostan. Koska totuus on että hänen ei ole pakko antaa yhtään mitään. (maksaa siis itse tuon 300kassia ja yritykset antavat myös ylimääräistä lisäksi.)
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201712222200621393_vd.shtml
imagon kiillottamistemppu.
Mikael Gabriel olis tosi hyvännäköinen 5-10kg isompana, siistimmällä tukalla, klassisella tyylillä ja ilman tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Ompa kaunis tuo Triana❤️!
Niin jos tykkää botoxtyypeistä, peffa on suhteettoman suuri.
Onko Maria tullut hyvin toimeen kenenkään itseään vanhan kanssa? Tuntuu hengailevan mieluummin aina noiden nuorien majoittajien kanssa.
Tuo Mikluhan on jopa miellyttävä verrattuna tuohon durag-päiseen hemmoon joka mongertaa ja nauraa tyhjää naurua joka mongerruksensa väliin.
Ihana viherpeukalo! Miekin haluaisin kasvattaa omia päärynöitä :)
Miklu myhäilee tyytyväisenä kun teatteri uppoaa mammoihin kuin kuuma veitsi voihin. Hohhoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on samanlainen hammasharja ja toi aikanäyttö ku miklulla
Ainii ja se makso black fridayna 99 euroo.
Ja nyt cdon:llä 29.90e
Vierailija kirjoitti:
Ihana tuo tumma mies!
huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikael on hyvä tyyppi. Hänellä on rahaa ja myös antaa siitä köyhille jakamalla jouluisin 300 ruokakassia köyhille. Minä ainakin arvostan. Koska totuus on että hänen ei ole pakko antaa yhtään mitään. (maksaa siis itse tuon 300kassia ja yritykset antavat myös ylimääräistä lisäksi.)
imagon kiillottamistemppu.
kenelläpä ei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Ihana viherpeukalo! Miekin haluaisin kasvattaa omia päärynöitä :)[/quote
Peitehommia muihin kasveihin.
Hieno juttu kyllä, että Mikael on pärjännyt elämässä! Niinku itse sanoi niin kaikille esim. huostaanotetuille ei käy yhtä hyvin.