Vierailija

Kamalan vaikeaa keksiä jotain erikoisempaa tekemistä synttäripäiväksi. Täytän pyöreitä ja olis kiva tehdä jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Katselin pk-seudun hotellisviittejä ja kylpylähotelleita, mutta hinnat on aivan kamalia oikeasti upeissa kohteissa (saunat ja poreammeet/paljut huoneessa). Kylpylöissä hoidot on kalliita, enkä oikein osaa rentoutua tuntemattoman kosketellessa. Viikonlopun aikana ei kovin kauas ulkomaillekaan ehdi ja risteilyillä sviitit on myös järjettömän hintaisia. Varmaan parempi olla tekemättä mitään, eikä väkisin keksiä.

Airbnb ei tunnu mukavalta - pelkään läikyttäväni viinit toisen sohvalle.

Joo'o. On oikea first world problem.

Mites te muut kaverittomat olette syntymäpäiviänne juhlistaneet?

• ylös 7
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Sinuna menisin ulkomaille. Sinne pääsee varmasti pienemmällä budjetilla kuin suomen kylpylään ja varmasti sama hoituu myös mihin ikinä menetin , ja halvemmalla.

Laita ittesi ihan uuteen paikkaan ja uuteen tilanteeseen, älä mieti tai pelkää, anna mennä :)

• ylös 10
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sinuna menisin vaikka päivä Tukholmassa/Tallinnassa -risteilylle. Eiköhän poikkeama normiarkeen tunnu juhlalliselta ilmankin sviittiä, normihytissä voi juoda kuoharia ihan yhtä hyvin. Tai sitten menet kannelle juhlistamaan. Hyvässä lykyssä saat vielä juhlaasi seuraakin!

Vierailija

Tee joku matka! Kotimaassa tai ulkomailla. Lennä 2-3 yön matkalle vaikka Lontooseen! Tai mihin vain Pohjoismaissa. Näihin siis lyhyt lento, niin siksi lyhyelle matkalle voisi olla sopiva. Jos halpaa reissua haluat, niin vaikka Viroon, ei välttämättä Tallinnaan, vaan jatka Pärnuun tai Tarttoon, niissähän on kait kylpylöitäkin, jos niistä olet kiinnostunut. Tai junamatka Pietariin. Toivottavasti saat kivan juhlapäivän!

Vierailija

Itse lähdin ulkomaille, tosin aikaa oli enemmän kuin viikonloppu. Kotona olisi ollut aika ankeaa.

Vierailija

Varaa tavallinen hotellihuone jostain, tai risteily Tukholmaan Tai Tallinnan. Ei tarvitse olla sviitti.

Vierailija

Minä menisin johonkin Viron kylpylään, halvemmasta päästä.( Olen muuten juuri nyt sieĺlä.)

Vierailija

Mä täytän tänä vuonna 30, ei kavereita. Muutaman kerran oon ollut synttäreitäni viettämässä ulkomailla ja tänä vuonna nyt varsinkin olisin halunnut lähteä jonnekkin mutta on jo varattuna niin monta matkaa tälle vuodelle ettei rahat/lomapäivät enää riitä varaamaan synttärimatkaa. Höh. En kyllä tömmöiseksi kuvitellut kolmekymppisiäni.

Vierailija

Ois kyllä syytä pitää enemmän yhteyttä ihmisiin. Tosin ei mullakaan oo matkustelukavereita. Mutta siis yksinäisiä on niin paljon, että kyllä seuraa kaipaavia löytyy.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.