Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit päättää sukupuolesi

Vierailija
08.02.2018 |

Jos saisit päättää sukupuolesi ennen syntymääsi.

Jos saisit päättää sukupuolesi

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dfgdfg

Vierailija
2/11 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin olla ruma (olen kaunis) :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla tavallisen näköinen nainen niinkuin olenkin.

Vierailija
4/11 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo mikään mahdoton toivomus olekaan,keinojakin sen toteuttamiseksi on monia ja jotkut niistä hyvinkin nopeasti tepsiviä, joten ongelmaa ei siis olekaan.

Vierailija
5/11 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoleen ei mielestäni liity oliko kaunis vai komea, mutta AP:sta ilmeisesti ollut oleellista (vaikka muut vaihtoehdot puuttuivatkin). Omani valitsin toki sen tähden että elämä olisi huomattavasti helpompaa saisin max. vuoden kärsimiselle kaikki edut helpompaan etenemiseen työelämässä, ikävistä kotitöistä laistamiseen, sekä erittäin sallivaan asenteeseen sääntöjen rikkomiseen tms.

Vierailija
6/11 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on helposti hoidettavissa. Et ilmeisesti kuitenkaan oikeasti halua tai uskalla olla ruma.

Vierailija
7/11 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoleen ei mielestäni liity oliko kaunis vai komea, mutta AP:sta ilmeisesti ollut oleellista (vaikka muut vaihtoehdot puuttuivatkin). Omani valitsin toki sen tähden että elämä olisi huomattavasti helpompaa saisin max. vuoden kärsimiselle kaikki edut helpompaan etenemiseen työelämässä, ikävistä kotitöistä laistamiseen, sekä erittäin sallivaan asenteeseen sääntöjen rikkomiseen tms.

Onhan se naisen elämä tosiaan helppoa, mutta mieluummin valitsisin kuitenkin komean miehen roolin. 

Vierailija
8/11 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies, koska komealla miehellä elämä on parasta ja naisia tarjolla pilvin pimein. Kaunis nainen ei ole läheskään yhtä hyvässä asemassa parisuhdekarjamarkkinoilla, sillä jo keskivertonainen saa riittämiin huomiota. Kauniin naisen kohtaloksi jää usein tyytyminen itseään alempitasoiseen mieheen.

Vierailija
9/11 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis nainen ja minulla ei ole mitään sitä vastaan. Tosin elän lähes erakkona, joten eipä siitä mitään hyötyäkään ole.

Vierailija
10/11 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olisi Suomessa ilman muuta parempi olla, kuin syntyä tänne mieheksi , mutta kun valita eivät useimmatkaan oikein voi, niin jotenkin on vain yritettävä pärjätä miehen osassa, joskin voihan se olla hyvinkin monenlainen sekin.

Joku esim. omaksuu intistä itselleen identiteetin, joku jättää sen sinne muiden varusteiden mukana.

Viisaimmat menevät  sivaripalvelukseen  ja aatteelisimmat ottavat pannan jalkaansa, tai menivät ennen sitä vapaaehtoisesti vankilaan.

Varusnaiset taas ovat tämän kaiken paskan miesten elämästä poistumisen vapaaehtoisia jarruttajia ja miesten pakollisen asevelvollisuuden hymyileviä pr-kasvoja.

Vierailija
11/11 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat niin etuoikeutetussa asemassa, että naisena eläminen on helpompaa. Kuitenkin maailman mittakaavassa miehenä oleminen on mukavampaa jos on komea. Mies on myös fyysisesti kovemmalla tasolla ja olisi aika ikävää ollu urheilussa huono sukupuolen takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi